đ€đđ vĂ€hĂ€llĂ€ tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkĂ€stĂ€ katseesta. EnkĂ€ tĂ€llĂ€ tarkoita silmiin katsomisia jolloin kaikki ajatukset hĂ€visivĂ€t omasta pÀÀstĂ€ni niin, ettĂ€ piti kesken töiden saattaa hĂ€net ulko-ovelle. Vaan pieniĂ€ silmĂ€yksiĂ€, joita jĂ€i mieleeni. Esim. Kun minulta jĂ€i ruokaa lautaselle, niin hĂ€n vilkaisi sitĂ€ Tai sitten autossa kun puhua pĂ€lĂ€tin katsoen hĂ€ntĂ€ vieressĂ€ni, niin hĂ€n vilkaisi eteenpĂ€in katsoen pysynkö tiellĂ€.
Se on mystistÀ miten
8
256
Vastaukset
- Anonyymi
No, pysyit ilmeisesti tiellÀ, kun siinÀ kirjoitat?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Totta! LisÀksi ainoo kolari on kÀynyt hÀnen ollessa kyydissÀ. Aika noloa sekin!
KÀvikö pahasti? Jos, niin miten pahasti? Vai selvisitkö vÀhin vammoin? Ilman vammoja? Traumoja?
Anonyymi kirjoitti:
KÀvikö pahasti? Jos, niin miten pahasti? Vai selvisitkö vÀhin vammoin? Ilman vammoja? Traumoja?
SiinÀ ajoi takapuskuriin liikennevaloissa auto. Vauhti ei ollut kova, kun oli ehtinyt jo jarruttaa. NÀkyviÀ vaurioita ei tullut. Itse olin siinÀ vÀhÀn shokissa, mutta hÀn huomasi pyytÀÀ kuskin yhteystiedot. Muita trumoja ei jÀÀnyt kuin ettÀ sydÀn muutti kuskin yhteystietojen kanssa hÀnen talvitakkinsa povitaskuun.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
SiinÀ ajoi takapuskuriin liikennevaloissa auto. Vauhti ei ollut kova, kun oli ehtinyt jo jarruttaa. NÀkyviÀ vaurioita ei tullut. Itse olin siinÀ vÀhÀn shokissa, mutta hÀn huomasi pyytÀÀ kuskin yhteystiedot. Muita trumoja ei jÀÀnyt kuin ettÀ sydÀn muutti kuskin yhteystietojen kanssa hÀnen talvitakkinsa povitaskuun.
No sitten kai siinÀ kÀvi ihan hyvin? Jos uusi kuski vei sun sydÀmen? Eli ei traumoja. Mites sen toisen kuskin kÀvi? MitÀ hÀnelle tapahtui? Loukkasiko itsensÀ? Ilmeisesti ei ainakaan menehtynyt, koska kerroit, ettei vauhti ollut kova.
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kai siinÀ kÀvi ihan hyvin? Jos uusi kuski vei sun sydÀmen? Eli ei traumoja. Mites sen toisen kuskin kÀvi? MitÀ hÀnelle tapahtui? Loukkasiko itsensÀ? Ilmeisesti ei ainakaan menehtynyt, koska kerroit, ettei vauhti ollut kova.
Mun autossa minÀ olin kuski ja kaipaamani HÀn oli kyydissÀ. Takanatulevan auton ajajaa nimitin tuossa kuskiksi. Eli kaipaamani mies otti ylös perÀÀni ajaneen auton kuljettajan yhteystiedot. KenellekÀÀn ei kÀynyt mitÀÀn, kun perÀÀnajajan vauhti oli hiljainen. Kumpaankaan autoonkaan ei tullut edes jÀlkiÀ.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun autossa minÀ olin kuski ja kaipaamani HÀn oli kyydissÀ. Takanatulevan auton ajajaa nimitin tuossa kuskiksi. Eli kaipaamani mies otti ylös perÀÀni ajaneen auton kuljettajan yhteystiedot. KenellekÀÀn ei kÀynyt mitÀÀn, kun perÀÀnajajan vauhti oli hiljainen. Kumpaankaan autoonkaan ei tullut edes jÀlkiÀ.
No niin. Sit kai siinĂ€ kĂ€vi sun kannalta hyvin đ en sit tiedĂ€ sanoa, koska en tunne tilannetta tarkemmin, miten niille muille kĂ€vi. Toivottavasti hyvin. Aurinkoa kuitenkin pĂ€ivÀÀsi đ
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Raimo laamanen
Onko Raimo siirtynyt ylÀkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.172406Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ
Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos1752298Sanna Marin veti posket lommolla röökiÀ Ruisrockissa
Tai ainakin röökin nĂ€köistĂ€, liekö itse kÀÀrittyĂ€ đ«ą1251113- 1051097
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jÀtkÀÀn, niin Antin piti kÀydÀ irroittamassa tÀti ja pelastamassa poikanen. Pah2191040Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs37890Olet ollut aika törkeÀ minua kohtaan
SillÀ tavalla ovelasti, ettei mitÀÀn "todisteita" ole mistÀÀn. Eli niin kuin, ettÀ mitÀÀn et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Saisipa sitÀ palata ajassa taaksepÀin
maailmaan jossa oli vielÀ edes joku jÀrki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erÀÀn henkilön nÀkemises32804- 132800
Voi ei kuvitteletkohan sÀ
Nyt etten ookaan susta kiinnostunut đżđż ethĂ€n ajattele niin đ„ș43734