🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita silmiin katsomisia jolloin kaikki ajatukset hävisivät omasta päästäni niin, että piti kesken töiden saattaa hänet ulko-ovelle. Vaan pieniä silmäyksiä, joita jäi mieleeni. Esim. Kun minulta jäi ruokaa lautaselle, niin hän vilkaisi sitä Tai sitten autossa kun puhua pälätin katsoen häntä vieressäni, niin hän vilkaisi eteenpäin katsoen pysynkö tiellä.
Se on mystistä miten
8
279
Vastaukset
- Anonyymi
No, pysyit ilmeisesti tiellä, kun siinä kirjoitat?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Totta! Lisäksi ainoo kolari on käynyt hänen ollessa kyydissä. Aika noloa sekin!
Kävikö pahasti? Jos, niin miten pahasti? Vai selvisitkö vähin vammoin? Ilman vammoja? Traumoja?
Anonyymi kirjoitti:
Kävikö pahasti? Jos, niin miten pahasti? Vai selvisitkö vähin vammoin? Ilman vammoja? Traumoja?
Siinä ajoi takapuskuriin liikennevaloissa auto. Vauhti ei ollut kova, kun oli ehtinyt jo jarruttaa. Näkyviä vaurioita ei tullut. Itse olin siinä vähän shokissa, mutta hän huomasi pyytää kuskin yhteystiedot. Muita trumoja ei jäänyt kuin että sydän muutti kuskin yhteystietojen kanssa hänen talvitakkinsa povitaskuun.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Siinä ajoi takapuskuriin liikennevaloissa auto. Vauhti ei ollut kova, kun oli ehtinyt jo jarruttaa. Näkyviä vaurioita ei tullut. Itse olin siinä vähän shokissa, mutta hän huomasi pyytää kuskin yhteystiedot. Muita trumoja ei jäänyt kuin että sydän muutti kuskin yhteystietojen kanssa hänen talvitakkinsa povitaskuun.
No sitten kai siinä kävi ihan hyvin? Jos uusi kuski vei sun sydämen? Eli ei traumoja. Mites sen toisen kuskin kävi? Mitä hänelle tapahtui? Loukkasiko itsensä? Ilmeisesti ei ainakaan menehtynyt, koska kerroit, ettei vauhti ollut kova.
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kai siinä kävi ihan hyvin? Jos uusi kuski vei sun sydämen? Eli ei traumoja. Mites sen toisen kuskin kävi? Mitä hänelle tapahtui? Loukkasiko itsensä? Ilmeisesti ei ainakaan menehtynyt, koska kerroit, ettei vauhti ollut kova.
Mun autossa minä olin kuski ja kaipaamani Hän oli kyydissä. Takanatulevan auton ajajaa nimitin tuossa kuskiksi. Eli kaipaamani mies otti ylös perääni ajaneen auton kuljettajan yhteystiedot. Kenellekään ei käynyt mitään, kun peräänajajan vauhti oli hiljainen. Kumpaankaan autoonkaan ei tullut edes jälkiä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun autossa minä olin kuski ja kaipaamani Hän oli kyydissä. Takanatulevan auton ajajaa nimitin tuossa kuskiksi. Eli kaipaamani mies otti ylös perääni ajaneen auton kuljettajan yhteystiedot. Kenellekään ei käynyt mitään, kun peräänajajan vauhti oli hiljainen. Kumpaankaan autoonkaan ei tullut edes jälkiä.
No niin. Sit kai siinä kävi sun kannalta hyvin 👍 en sit tiedä sanoa, koska en tunne tilannetta tarkemmin, miten niille muille kävi. Toivottavasti hyvin. Aurinkoa kuitenkin päivääsi 🌞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
