Se on mystistä miten

🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita silmiin katsomisia jolloin kaikki ajatukset hävisivät omasta päästäni niin, että piti kesken töiden saattaa hänet ulko-ovelle. Vaan pieniä silmäyksiä, joita jäi mieleeni. Esim. Kun minulta jäi ruokaa lautaselle, niin hän vilkaisi sitä Tai sitten autossa kun puhua pälätin katsoen häntä vieressäni, niin hän vilkaisi eteenpäin katsoen pysynkö tiellä.

8

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, pysyit ilmeisesti tiellä, kun siinä kirjoitat?

      • Totta! Lisäksi ainoo kolari on käynyt hänen ollessa kyydissä. Aika noloa sekin!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Totta! Lisäksi ainoo kolari on käynyt hänen ollessa kyydissä. Aika noloa sekin!

        Kävikö pahasti? Jos, niin miten pahasti? Vai selvisitkö vähin vammoin? Ilman vammoja? Traumoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävikö pahasti? Jos, niin miten pahasti? Vai selvisitkö vähin vammoin? Ilman vammoja? Traumoja?

        Siinä ajoi takapuskuriin liikennevaloissa auto. Vauhti ei ollut kova, kun oli ehtinyt jo jarruttaa. Näkyviä vaurioita ei tullut. Itse olin siinä vähän shokissa, mutta hän huomasi pyytää kuskin yhteystiedot. Muita trumoja ei jäänyt kuin että sydän muutti kuskin yhteystietojen kanssa hänen talvitakkinsa povitaskuun.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Siinä ajoi takapuskuriin liikennevaloissa auto. Vauhti ei ollut kova, kun oli ehtinyt jo jarruttaa. Näkyviä vaurioita ei tullut. Itse olin siinä vähän shokissa, mutta hän huomasi pyytää kuskin yhteystiedot. Muita trumoja ei jäänyt kuin että sydän muutti kuskin yhteystietojen kanssa hänen talvitakkinsa povitaskuun.

        No sitten kai siinä kävi ihan hyvin? Jos uusi kuski vei sun sydämen? Eli ei traumoja. Mites sen toisen kuskin kävi? Mitä hänelle tapahtui? Loukkasiko itsensä? Ilmeisesti ei ainakaan menehtynyt, koska kerroit, ettei vauhti ollut kova.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten kai siinä kävi ihan hyvin? Jos uusi kuski vei sun sydämen? Eli ei traumoja. Mites sen toisen kuskin kävi? Mitä hänelle tapahtui? Loukkasiko itsensä? Ilmeisesti ei ainakaan menehtynyt, koska kerroit, ettei vauhti ollut kova.

        Mun autossa minä olin kuski ja kaipaamani Hän oli kyydissä. Takanatulevan auton ajajaa nimitin tuossa kuskiksi. Eli kaipaamani mies otti ylös perääni ajaneen auton kuljettajan yhteystiedot. Kenellekään ei käynyt mitään, kun peräänajajan vauhti oli hiljainen. Kumpaankaan autoonkaan ei tullut edes jälkiä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mun autossa minä olin kuski ja kaipaamani Hän oli kyydissä. Takanatulevan auton ajajaa nimitin tuossa kuskiksi. Eli kaipaamani mies otti ylös perääni ajaneen auton kuljettajan yhteystiedot. Kenellekään ei käynyt mitään, kun peräänajajan vauhti oli hiljainen. Kumpaankaan autoonkaan ei tullut edes jälkiä.

        No niin. Sit kai siinä kävi sun kannalta hyvin 👍 en sit tiedä sanoa, koska en tunne tilannetta tarkemmin, miten niille muille kävi. Toivottavasti hyvin. Aurinkoa kuitenkin päivääsi 🌞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe