jahas on taas asiat niin

..että mikki kiipelissä tintti tiibetissä..tiesittekös että papit ja diakonit asuvat???? LIPERISSÄ!

10

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ihokin on nahkaa!" Näin kertoi minulle tuttu lääkäri metsässä koiralenkillä (minulla ei ole koiraa).

      Sellainen 22 miljoonan asukkaan valtio on jäänyt pimentoon, kuin Niger! Saharan etelälaidalla. Hiilijunien vaunuissa matkustetaan vuorokausi ja konduktöörejä ei ole. Yöllä on jäätävän kylmää ja päivällä jäätävän kuumaa. Junan pääteasema on kaivos ja kaupungin kohdalla täytyy junan hidastaessa hypätä itse pois. Tai sitten se oli Mauritius, koska matkustajat eivät olleet hiilivaunuista huolimatta kovinkaan mustia. Ilveksessä pelaa 2 miestä Nigeristä, joista toinen on maajoukkuemies.

      Heitä maailmankarttaa tikalla ja matkusta sinne - osuu kyllä aina mereen, mutta Kuollutmeri on helpompi, kun päämäärään voi kellua. Jos et uskalla, niin heitä edes Suomen karttaa ja käy tarkasti kääntymässä tikanreiässä.

      Ali Jahangiri avaa ensi viikolla K- kaupan Kamppiin. Tämä stand up- koomikko ja harras muslimi vaihtoi ensitöikseen kaupan entisen kaksimielisen sananmuunnoksen pois. R.I.P Pikku- Kamppi. Nyt kun Hiljaisuuden Kappelikin on sulettu, ei ole enää pääkaupungissamme sananmuunnoksia!

      • Bald and bunkrupt veti Mauritaniassa hiili junalla saharaab alizhenkankaa alitsenkankaa,..

        ajattelin tässä että kun saan saakelinmoiset veronpulautukset elokuussa..niin siinähän tämäkin köyhä voisi sijoittaa osakkeiden sijaan matkustamiseen.sen vuoksi ostin kumikajakin josta ilmeisesti pohja vuotaa..voi sxxxtanan perkule..mihinkään ei voi luottaa paitsi pervokkijuopollle tulee hyvät rahat ja voi päästä ymmmm7 vuoteen halpis reissulle.. JOS EI..muuten se on reppu selkään ja nuuskioon anteeksi nuuksioon..nuuskion oli koirien perinnepuisto.

        Miksi kajakki vuotaa? miksi edellisestä ulkomaanmatkasta on kulunut jolähes 7 vuotta? miksi tulee hyvät veronpulautukset? miksi juoppo saa työmarkkinatukea? ELÄMÄ KUIN EUROVIISU JOKU VOITTAA JOKU HÄVIÄÄ JOKU KÄRSII MUTTA SAA ELÄMÄLTÄ EHKÄ OIKEUTUSTA? PERVOKKI minä.

        Ps oletko maistanut suurströmmingiä? katsoin videoita juutubesta kun nää haistaa surstömmingiä. En ole itse syönyt enkä edes haistanut surstömminmgiä' mutta nää videot kyllä houkuttaa kokeilee. Tiedän miltä kalma ja paska ja mätäneminen haisee mutten sillä ymmtrrä joidenkin heikkoa asnentta HAJUIHIN.. ei se välttämättä hyvältä haise mutten kuitenkaan hajun vuoksi oksenna. Ehkä pitää tilata suuurströmmingiä..sitähän purkkia ei ole saanut avata esim lentokoneessa vuodesta 1973 tai jotain?? joku tämmönenkin laki oli olemassa. No ehkä tilaan surtrömmingiä kun käyn vierailla ökyssä.. joskus kesällä..


      • Anonyymi

        Onko tää Liperin Niger jotain tärkeää:))
        Mikä on harras muslimi..?


      • Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

        Bald and bunkrupt veti Mauritaniassa hiili junalla saharaab alizhenkankaa alitsenkankaa,..

        ajattelin tässä että kun saan saakelinmoiset veronpulautukset elokuussa..niin siinähän tämäkin köyhä voisi sijoittaa osakkeiden sijaan matkustamiseen.sen vuoksi ostin kumikajakin josta ilmeisesti pohja vuotaa..voi sxxxtanan perkule..mihinkään ei voi luottaa paitsi pervokkijuopollle tulee hyvät rahat ja voi päästä ymmmm7 vuoteen halpis reissulle.. JOS EI..muuten se on reppu selkään ja nuuskioon anteeksi nuuksioon..nuuskion oli koirien perinnepuisto.

        Miksi kajakki vuotaa? miksi edellisestä ulkomaanmatkasta on kulunut jolähes 7 vuotta? miksi tulee hyvät veronpulautukset? miksi juoppo saa työmarkkinatukea? ELÄMÄ KUIN EUROVIISU JOKU VOITTAA JOKU HÄVIÄÄ JOKU KÄRSII MUTTA SAA ELÄMÄLTÄ EHKÄ OIKEUTUSTA? PERVOKKI minä.

        Ps oletko maistanut suurströmmingiä? katsoin videoita juutubesta kun nää haistaa surstömmingiä. En ole itse syönyt enkä edes haistanut surstömminmgiä' mutta nää videot kyllä houkuttaa kokeilee. Tiedän miltä kalma ja paska ja mätäneminen haisee mutten sillä ymmtrrä joidenkin heikkoa asnentta HAJUIHIN.. ei se välttämättä hyvältä haise mutten kuitenkaan hajun vuoksi oksenna. Ehkä pitää tilata suuurströmmingiä..sitähän purkkia ei ole saanut avata esim lentokoneessa vuodesta 1973 tai jotain?? joku tämmönenkin laki oli olemassa. No ehkä tilaan surtrömmingiä kun käyn vierailla ökyssä.. joskus kesällä..

        Miten tämäkin liitty Loperiin:)))
        Joku on sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää Liperin Niger jotain tärkeää:))
        Mikä on harras muslimi..?

        Harras muslii onnykyjan iranilkainnpelköää naisia hunutta hakkoo erilaisia stsualipolisinvarjolla aoni iin setsuaali poliiin arvolla hrrastaa geilailua. eipä mulla olen homostsualeja mitään ..ihan hyviä kavereiat kunhn ymmärtäää että mnä olen hetskustsuaali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää Liperin Niger jotain tärkeää:))
        Mikä on harras muslimi..?

        Eipä ole kovin niigert näägerit tärkee.

        ja hartaisiin fanaatikkoihin sopii itsensä kieltäminen muilta kieltäminen ja jonkun sortin itsensäruoskinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämäkin liitty Loperiin:)))
        Joku on sekaisin.

        Niinnän ihmiset ylensä ovat maanpallon saastuttaminen vielä lisää sitä sekopäisyyttä.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­­y­m­f­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178240331

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Olisitko uskonut, että uutisankkuri Piia Pasanen täytti tänään 50 vuotta? Olisin ajatellut alle nelikymppiseksi.

      Löysin viime kuussa, kun ensimmäiset lumet alkoivat sulaa ensimmäistä kertaa kohteen, jota epäilin historialliseksi st1- asemaksi. Lähetin näytepalan siitä museovirastolle ja perjantaina tuli kirjeessä vahvistus, että kyseessä oli kuin olikin, kauan kadoksissa ollut, Suomen ensimmäinen st1- kuiva- asema.

      Hyvinkäällä oli Suomen päälentokenttä 1944- 46.

      Tee ihan tavallinen iso lettu, jonka täytät kypsillä perunaviipaleilla (saa olla melko paksujakin), majoneesilla ja tällä kyseisellä tuotteella. Tätä tuotetta ei pidä laittaa paljoa, koska se on sikasuolaista. Lasiin kirkasta juomaa ja porukalla lauletaan: "helan går, sunfaraa, sunfaraa, sunfarallalalaa, huraa, huraa, huraa!"

      Maxwell Smartin pomo teki oikeassa elämässä itsarin, vaikka se oli todennäköisempää siinä sarjassa ja 99 elää vieläkin.

      Piip piip piip putos piip piip!

      • Koska on oltu viimeksi kuussa? 50 vuotta sitten kun spede pasanen alkoi työntää kielellä naisia korvaan. Aika outoo. ja lapsuusajan spedeja veskushowt ovat nyt näiden tietojen mukaan passe. Ainoo järkevä oli simo salminen ja leipurikin ja uimahyppääjä..joten.

        Ja minäkin kyllä olen työntänyt kiellällä naisia korvaan. Mäkin oon toki tehnyt sitä mutta rakkaudesta.

        Tämänkö vuoksi vincent van Gogh oikeasi menetti korvansa ja lähetti ranskaan Rene Artoisin äidille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe