missä asennossa saitte munaa

Anonyymi-ap

Missä asennossa? Ja montako kertaa olette saanut munaa yön aikana.

42

5745

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä. Lähetyssaarnaajassa sain pariin otteeseen oikeen nautinnollisen isoa kullia=)

      • Anonyymi

        Noi olen joskus jokusen kerran saanu nautinnollisen märkää pillua vaikka pienen omistankin


    • Anonyymi

      Olin nelinkontin kun naapurin mies otti minut takaapäon. 2x illan aikana.
      N50

      • Anonyymi

        Tuohan on se kaikkein parhain asento ;)


      • Anonyymi

        Tuosta en itse sillai tykkää kun nainen pystyy liian helposti kontrolloimaan sitä kuinka nopeasti saan


    • Anonyymi

      Istualtaan. Pehmeiksi keitettyinä.

      • Anonyymi

        Oliko monen minuutin?


      • Anonyymi

        Pehmiä kun ei kuulemma oikein naisella missään tunnu


    • Anonyymi

      Raakana otin suoraan suuhun

      • Anonyymi

        Hyi saatana


    • Anonyymi

      Kuusi kertaa nai poikaystäväni illan ja alkuyönaikana, suuttui kun sai satikaiset kaupanpäällisiksi.
      Harmi juttu komee kaveri ja taitava mulkunkäyttäjä.
      Oma on vikani, kun en ollut satiaisia poistanut, mutta syrjäkylillä ei ollut talvella oikein mahdollista.

      • Anonyymi

        Kuoleehan ne pakkasessa , itse istuin 20 min pimppa paljaana lumihanngessa ennen kuin uskalsin mennä "ylitöistö"kotiin jossa mieheni odotti minua ruoka laitettuna ja hiukset kammattuna sekä nenä niistettynä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuoleehan ne pakkasessa , itse istuin 20 min pimppa paljaana lumihanngessa ennen kuin uskalsin mennä "ylitöistö"kotiin jossa mieheni odotti minua ruoka laitettuna ja hiukset kammattuna sekä nenä niistettynä.

        Sulla on kapea ajatusaviomiehistä. Olisit kysynyt onko se kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Etukautta tavaks,takakautta velaks.
      Käsillä kävellen ja päällä seisten.👀🤓😁

    • Olin kontallani. Koko seurue tuli takaapäin.

      • Anonyymi

        Tuo se vaan on kaikkein parhain asento ;) Eritoten jos seurueeseen kuului myös tiedät kyllä mitä... ;) Monellekohan uroolle tällä kertaa "antauduit"?
        Pervo-mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo se vaan on kaikkein parhain asento ;) Eritoten jos seurueeseen kuului myös tiedät kyllä mitä... ;) Monellekohan uroolle tällä kertaa "antauduit"?
        Pervo-mies

        Kyllä kuului ja ohjaajat kanssa. Taisi olla viisi paria.
        Tykkään kyllä monesti olla selälläni. Siinä näkee kumppanin ilmeen kun siltä tulee.


    • Lähetyssaarnaajassa sohvan käsinojalla heti sen jälkeen kun olin saanut miellyttävän deepthroat ksittelyn. Nami ❤️

      • Anonyymi

        Sikailua


      • Anonyymi

        Sinänsä mielenkiintoinen piti olla leveä käsinoja että sille selälles mahduit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä mielenkiintoinen piti olla leveä käsinoja että sille selälles mahduit

        Just niin leveä kun tarvis.


    • Anonyymi

      Selännäni kun 50v mökkinaapuri ja hänen 17v poikansa astuivat minut peräkkäin. Maksoin saunan lämmityspuut...

    • Anonyymi

      Käyrää kullia sivuttain rassasi rööriä mun tuttu Roope.

    • Anonyymi

      No ihan istuin tuolilla ja voileivän päällä oli.
      Herkullista 😋

    • Anonyymi

      Karaa perseeseen vaan kaikille! Jos kunnon kyrvän lisäksi tulee pientä taudin tynkää, se on vain pikantti lisä. Iso sisään ja munaa persuiksiin!

    • Anonyymi

      Oletko pimeä? Hanki elämä. Ei kukaan sulle kerro seksistään utelias törkyturpa. Turha urkkija
      . Eikä täällä naiset viihdy joten ei ole sulle kertomassa.

    • Anonyymi

      Mies tuli väkisin päälle (lähetyssaarnaaja) aamulla vaikka oli kiire töihin. Nostin jalat hänen pyllyn päälle jotta pääsi paremmin pohjaan. Jyysti aikansa ja heitti siemenet sisään. Murahteli sen jälkeen tyytyväisenä. No..nyt sitten tussu valuu spermaa koko päivän...
      N59

    • Anonyymi

      Toinen mies pani minua perseeseeni kun olin nelinkontin.
      Pippelini heiluu panemiseni tahdissa.
      Toistamiseen mies siemensi minut kun olin mahallani.
      Aamulla otin suihin ja mies tyhjensi spermansa suuhuni nieltäväksi.

      • Anonyymi

        Miehenä olisi kiva, jos toinen mies tulisi takaapäin molempien seistessä peilin edessä. Seivästäisi takaapäin, ja itse näki peilistä oman edustan. Voisi nostaa jopa istumaan kullin varteen, jos pantava olisi lyhyenpi kuin panija.


    • Anonyymi

      Mieheni vaatii minulta pillua 4-5 kertaa viikossa useimmiten takaapäin. Hän ei lopeta panemista ennenkuin laukeaa spermat sisääni.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet ja tykkäätkö antaa takaapäin.


      • Anonyymi

        Ihana mies. Mun mies ei oo taas tarvinnu viikkoon seksiä. Ite haluisin joka päivä seksiä. Kai se loppuviikolla on taas nopea tiedossa.


      • Anonyymi

        okei, kuulostan ihan joltain 4v kirjoita, mut muista tarvittaessa sanoaEI!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja tykkäätkö antaa takaapäin.

        Haluan että poikakaverini ottaa minut haarojen välistä nyt heti aah


    • Anonyymi

      olen mies ja 3 kertaa yön aikana ratsastin oli kyllä homma saada uudestaan pystyyn mutta onnistuin

    • Anonyymi

      Varhain aamulla. Nukuin selkä mieheen päin, kun tunsin unenläpi kalun vaativana hankaavan pilluvakoani, välissä esteenä vain ohuet yöpukuni housut.
      En kerennyt edes mitään ynähtää saati toppuutella, kun se jo sujautti kalunsa yöpukuni väljästä puntista suoraan pilluaukolle ja saman tien sisään. Pankoot nyt ajattelin ja olin jatkavinani nukkumista, vaikka eihän sitä pystynyt session loppuun asti esittämään, kun niin hyvälle tuntui se miehen liike sisälläni ja lopulta se sinne laukeaminen. Saapahan sen seurauksena taas aamupäivän kulkea pikkuhousun suoja pöksyissä kun ukkoni sai aamutuimaan kunnolla mällätä.

    • Anonyymi

      Konttaus asennossa ja selällään ollessa ja kyljellään ollessa. Kaksi kertaa yöllä ja kaksi päivällä. Joka kerta yli tunnin.

      • Anonyymi

        Ja jälleen näin iltasella hipsutellaan tissejä, ja nännejä,on kivaa olla vähäpukeisena kotona...ja välillä ilman housujakin,pitkän mekon alla...


    • Anonyymi

      Onnekseni näi miehenä en ole eäissäni munaa saanu pillua jokusen kerran tokikin

    • Anonyymi

      Olen saanut munaa poikakaveriltani juholta monta kertaa ja haluan että nyt hän panee mua takaa päin Ääh ja haluan että hän ottaa minut haarojen välistä nyt heti baby honey

    • Anonyymi

      Takaapäin tai ratsastaen. Kahdeksan kertaa taitaa olla enin määrä yhden päivän aikana.

    • Anonyymi

      Keittiön pöydällä, istuen. Muna oli paistettu, pekonin ja paahtoleivän kera.

    Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      489
      5134
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      16
      1815
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1564
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1427
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1418
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      61
      1386
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1135
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      57
      1076
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      925
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      924
    Aihe