Katso video tarkasti alusta loppuun. Kukaan ei voi enää väittää vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=PLOPygVcaVE
Maa on litteä, lopullinen todiste
14
169
Vastaukset
- Anonyymi
Heti meni jakoon, Kohta loppuu pallouskonto.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17825077M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niin missä ne todisteet olivat. Mikään youtube vieo ei vielä ole todiste yhtään mistään.
- Anonyymi
Jotenkin en vaan vakuuttunut maan litteydestä. Mutta joka tuon kymmentuntisen katselee ihan oikeasti, niin sillä on varmasti aika litteä pää. Ei sitä ainakaan äly pyöristä.
Heh, litteiden videot ovat toki aitoja tekeleitä:).
Litteään maahan uskoville tiedoksi, että videoita voi tehdä aivan minkälaisia hyvänsä ja saada vaikkapa jalkapallo näyttämään litteältä, joten...
Kerran erehdyin aprikoimaan, että täällä olisi useampi litteään maahan uskova. Olin väärässä, heitä on kaksi, näin luovalla tekstianalyysillä ja tekoälyä käyttäen havainnoitu:).
- Anonyymi
En ikinä katso mitään videota jota siihen linkin antavakaan ei viitsi referoida edes parilla lauseella.
- Anonyymi
10 tuntia maalin kuivumista.
Kyllä. Siinä kaikki. Eli aloitus oli selvästi tehty täysin läpällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 tuntia maalin kuivumista.
Kyllä. Siinä kaikki. Eli aloitus oli selvästi tehty täysin läpällä.Huomatkaa mitenkä maalin kuivumiseen vaikuttaa coriolis ilmiö.
Litteällä maali ei kuivu.
- Anonyymi
Kyllä, maa on litteä oikeasti maalista välittämättä.
- Anonyymi
Ihan yhtä pätevä todiste maan litteydestä kuin kaikki muutkin videot joihin lättäpäät vetoavat.
Minä ainakin uskon että maa on litteä ja pyörii vaaka- ja pystyakselinsa ympäri kiertäen vastapäivään.
- Anonyymi
Mutta missä se pyörii, kun avaruutta ei ole olemassa?
Kupunsa varassa pöydällä ???
- Anonyymi
Minä katsoin alusta loppuun ja nyt olen vakuuttunut että maa on litteä.
- Anonyymi
Maa on Rubikin kuution muotoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737