Ensi viikon kelit

Anonyymi-ap

Näyttää sille,että se on otettava kalu käteen ja mentävä kevään ensi runkulle mettään.

55

1826

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis ihanaa katsella kauempaa ja sitten tulla luoksesi ja polvistua imemään. ;)

      • Anonyymi

        Olis mukava jos tulisit.


    • Anonyymi

      Kyllä tuli jo ulkorunkkukausi eilen lauantaina "korkattua".

      • Anonyymi

        Siitä se taas lähtee!


    • Anonyymi

      Hyvä juttu, runkkaus on kivaa

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


      • Anonyymi

        Kyllä runkkaaminen on kiva , mutta olisi vielä
        Mukavampi kun olisi kaveri jonka kanssa runkkaa ja ottaa suihin.
        M 64 CD 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä runkkaaminen on kiva , mutta olisi vielä
        Mukavampi kun olisi kaveri jonka kanssa runkkaa ja ottaa suihin.
        M 64 CD 💃

        Niin olis,mulla rauhallinen mesta omalla palstalla,missä puuhailen alasti ja runkkailen.
        Toivon usein,että olis kaveri samoissa puuhissa.
        Aika ajoin myös tyttöilen siellä.
        Aloittaja m59


    • Anonyymi

      Ulos lähtiessä laitan keltaiset Kontio kumisaappaat jalkaani ja toisinaan myös pussihousut.
      Olen eläkemies
      Runkkari olen .
      Kik on nimellä pussihousu

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa niuvanniemeen siitä hopi hopi


    • Anonyymi

      Tänään pyöräilin aurinkoiseen paikkaan. Jäin tien pätkälle mikä ei johda mihinkään, jäin lähelle asfalttitietä puskien suojaan.
      Pudotin housut nilkkoihin ja aloin runkkaamaan, pian jo kiilteli spermapisara terskan päässä auringon paisteessa.
      Annoin heti sperman lentää. Oli kiihottavaa runkata ulkona.

      • Anonyymi

        Possu mikä possu


      • Anonyymi

        Sitä ja kesää odotellessa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ja kesää odotellessa;)

        Röh röh röh spede


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röh röh röh spede

        Aiks kiihottavaa varmaan sikojen kannssa yhtyä.
        Käytätkö kumia vai paljaalla, ottaako sika hyviln kalusi suuhun. Aah lisää kerro..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiks kiihottavaa varmaan sikojen kannssa yhtyä.
        Käytätkö kumia vai paljaalla, ottaako sika hyviln kalusi suuhun. Aah lisää kerro..

        Sinähän sen tiedät karju röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät karju röh röh

        Sinähän se hönö tiedät kun otit asian esiin.


    • Anonyymi

      Olin tunti sitten metsässä, ja suunnistajia alkoi kirmata karttoineen ja kompasseineen ohi. Eivät sentään tulleet leimaamaan...

      • Anonyymi

        Pitäiskö alkaa suunistamaan. Olisin tullut leimaamaan..


    • Anonyymi

      Ilmat kohillaan ja kiima kovimmillaan. Tänä vuonna kiinnostus herännyt toisen miehen kanssa ristiin kuseminen toistensa kalujen päälle, eli housut pois ja kuselle puolijäykillä ja kunnon raju runkku päälle. Itse voisin ottaa kusetkin suihin.

      • Anonyymi

        Missä olet? Tykkään puolikova kalu suussani ja kuset suuhuni, nain samalla suullani kaluasi, jstkan kunnes myös spermat saan nieltäväksi. M 63v Olen Eteläsuomessa voin liikkua laajalti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet? Tykkään puolikova kalu suussani ja kuset suuhuni, nain samalla suullani kaluasi, jstkan kunnes myös spermat saan nieltäväksi. M 63v Olen Eteläsuomessa voin liikkua laajalti..

        Seinäjoen seudulla vaikutan. Tultais varmaankin toimeen jos sinullekkin kusi maistuis. Aika pervoo mut kiimasta juttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjoen seudulla vaikutan. Tultais varmaankin toimeen jos sinullekkin kusi maistuis. Aika pervoo mut kiimasta juttuu.

        Aika kiva kun samat pervot halut. Täytyy sovittaa milloin kohdattais, kusi maistuu kyllä tosi kiihottavaa juoda samalla kun kalu suussa. M 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva kun samat pervot halut. Täytyy sovittaa milloin kohdattais, kusi maistuu kyllä tosi kiihottavaa juoda samalla kun kalu suussa. M 63v

        Laitappa tänne tietoo hyvissä ajoin, kun liikut täällä suunnalla ja tietenkin päinvastoin. Kuseksitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva kun samat pervot halut. Täytyy sovittaa milloin kohdattais, kusi maistuu kyllä tosi kiihottavaa juoda samalla kun kalu suussa. M 63v

        Ei kiinnostelis 31v jätkän kanssa tulla espoon metsiin?
        Kullia en oo imeny 15 vuoteen mutta kiinnostus nousi kusesta spermasta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä pyöräilen usein kesäsin lyhyellä mekolla. Satula alkaa aina kiihottamaan. Kun pääsen hiljaisemmalle tielle, pysähdyn ja työnnän satulan kapean osan pimppiin. Takaapäin. Tuntuu ihanalta kun satula levenee mitä syvemmälle työntää. Niin ihanaa. Suosittelen kokeilemaan. Sarvista saa määrättyä hyvin tahtia.

      • Anonyymi

        Varo vaan ettei koko satula uppoa pilluusi. Voi olla vaikea saada pois paksumpi pää edellä. Mutta meet pyörän kanssa lääkäriin..


      • Anonyymi

        Kiihottava kommentti,itsekkin pyöräilen paljon kesällä ja on mukava ottaa kulli sortsin lahkeesta ulos ja antaa sen tuulettua,samalla hyväillen sitä.
        Kiihotuksen tunnetta lisää,kun miettii näkikö vastaan tulijat.
        Jokusen kerran myös ajellessa olen lauennut spermat pitkin kinttuja.
        Aloittaja.
        Ps. Liian kylmä ulkorunkuille tällä viikolla,jatkuu tuonnempana....


    • Anonyymi

      60ukm haluaisi olla sun satulasi.....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Piti nyt taas lähtee metsään, mutta aurinko meni pilveen, niin ei siellä mikään lämmin ole munasillaan.
      Ja ens viikko tosi kylmä

    • Anonyymi

      Eilen pyöräilin metsätiellä ja pysähdyin rauhalliselle paikalle. Sen verran jännitti etten meinannut saada seisokkia,sit kun sain kovaksi niin nopeasti roiskahti paljon spermaa kivelle. Tuntu hyvältä, kalu sykki todella pitkään kädessä.

    • Anonyymi

      No eilen tuli poikettua metsätielle, fillari sivuun ja kiipeäminen melko korkealle aurinkoiselle kalliolle. Heiti vaatteet pois ja istahdin auringon lämmittämälle silokalliolle. Pientä härnäystä mulkulle ja täysseisokki oli valmis. Mukavinta on mun mielestä kävellä melko kauaskin vaatteista kyrpä sojottaen. Pienen lenkin jälkeen istahdin takaisin kalliolle ja aloin tosissaan runkkaamaan. Jokin sai vilkaisemaan vasemmalle ja parinkymmenen metrin päässä kiven takaa kurkki nuorehko nainen kamera kaulassa. Hitaasti hän kääntyi ja lähti pois, mutta arvoituksesksi jäi, oliko hän tallentanut minua ja kuinkahan kauan siinä paikoillaan seissyt? Noh, eipä tuo haitannut, ehkä päinvastoinkin, sillä episodin jälkeen lensi spermasatsit kaaressa kalliolle.

      • Anonyymi

        Jokaisen runkkarin salainen toive,näkisipä joku.
        Niin kuin itsellä,kun käyn metässä runkulla,toivon,että joku näkis ja hiipisi lähelle ja osallistuisi runkkuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen runkkarin salainen toive,näkisipä joku.
        Niin kuin itsellä,kun käyn metässä runkulla,toivon,että joku näkis ja hiipisi lähelle ja osallistuisi runkkuihin.

        Käyn kävelemässä ja pyöräilen, marjastan sienestän.
        Mulukkuani vilauttelen.
        Kotona ei mithään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn kävelemässä ja pyöräilen, marjastan sienestän.
        Mulukkuani vilauttelen.
        Kotona ei mithään.

        Ja uimahalli


    • Anonyymi

      Istun omalla terassilla ja luen runkkujuttuja.
      Jalassa ainostaan bokserit,jonka lahkeesta alkaa turvonnut terska kurkistaa.
      Vedän puolikovan kalun esiin ja alan hiljakseen runkata,kiusoittelevaa auringossa hyväilyä.
      Kevät......!!
      Aloittaja.

      • Anonyymi

        Ei se sulla kovaksi tuu


      • Anonyymi

        Mitä sä valehtelet?

        Niillä, joilla näin on, ne ELÄÄ ja toimii ja rakastelee.


    • Anonyymi

      Hki ja Itis

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kelit näyttää siltä,että mettä kutsuu runkulle aurinkoon.

      • Anonyymi

        Missä päin runkkaat? M 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin runkkaat? M 45v

        Kouvolan seutu.
        M59 aloittaja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kesällä olen myös ulkona runkkamassa ja paljastamassa posliini kullia , on kiihottavaa puuhaa . Välillä naisten seksikkäät alusvaatteet päällä , tuovat lisää kiihotusta kun vielä joku voi
      nähdä kun sperma lentää kullista.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­t käymään u­­­udess­­­a cha­­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z9v3T0

    • Anonyymi

      Tulin juuri mestoilleni ottamaan aurinkoa alasti, samalla runkatessa kullia.
      Ei puutu kun kaveri kovan kalun kanssa.

      • Anonyymi

        Lämmin keli sai mut niin kiimaiseksi,että otin mukaan varaamani sauvan ja rasvasin pyllyn ja nain sitä kuvitellen sen olevan aito kulli ja toivoin jonkun tulevan taakseni työntyen sisääni.....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onkohan Janakkalan levarilta porukka siirtynyt johonkin muualle,vai onko nyt liian kuumaa,kun nyt muutaman kerran siellä käynyt on ollut tosi hiljaista.

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­­t käymään u­udess­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R7l0G6

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 182 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe