Mistä lääkäri joka ymmärtää ja ottaa lääkärivalansa tosissaan

Anonyymi-ap

Kaipaisin lääkäriä jpka ymmärtäisi että olen 40 paikkeilla ja ensimmäisen respan sain Turun kaupungin sairaallasta. Siinä oli bentsoja 4 sorttia maximi annoksilla. Sit koska kärsin lanneselön? kivuista/iskiaksesta johtuvista kivuista aloitettiin etsimään kipuun toimivaa ratkaisua. Meni 4-5v ennen kuin alkoi löytymään apua. Sain kauan Tramal 200mg 4 kertaa päivässä. Olin sillä aika kauan ja kun sitten ehdotin että eikö
Olisi parempi saada enemmän potentti lääke, jota ei tarvitse syödä niin isoja määriä ja montaa kertaa päivässä. Sen jälkeen sanottiin että jos ei tämä apu kelpaa niin pitää mennä yksityiselle. Kaikenlisäksi hoitava lääkärini oli tuttu jka ollut koko perheen apuna vuosia. Löysin onneksi kaverin suosituksella aivan mahtavan lääkärin yksityissairaalla NEOSTa jka on nykyään Mehiläinen. Minulle kävi semmoinen homma että 6v jälkeen huhujen takia minut otettiin kiinni ja syytettiin lääkkeiden myymisestä. Ja olin 3 vuorokautta putkassa ilman että sain lääkkeitäni. Tapasin lekurin siellä jka sanoi että saan tottakai lääkkeet jotka on reseptillä. Mutta tämäpä päätti soittaa silloiselle lekurille ja kertoa että mistä hän soittaa ja että olen epäilynä ties mistä. Ensinnäkin se on lainvastaista tehdä niin koska en ole todistettavasti mistään tuomittu. No vaikka sitten tämä kyttälekuri sai tiedot varmistettua en saanut lääkkeitä. Disclaimer että en koskaan saanut tuomiota. Vaan jopa takavarikoidut rahat asunnostani sain oikeuden kautta takaisin. Asianajajana ollut henkilö sanoi että se oli ensimmäinen kerta kun on nähnyt että syytetty saa rahat takaisin (vähän alta 8000€)…. No lekuria en koskaan saanut takaisin Mutta löysin Pasi Laurén nimisen lääkärin Silloin juuri avatusta lääkäriasema Pirteestä. Ensimmäiset vuodet menivät todella hyvin ja oli erittäin ymmärtäväinen jne. Sovittiin että laskisin lääkkeitten määrää pikkuhiljaa jonka tein joka johti että jouduin olemaan kokonaan ”elämästä pois”. Noh 4v suhteen jälkeen hän soitti tässä tammikuussa ja ilmoitti että nyt on semmoinen juttu että ”Valvira” on sitonut hänen kätensä että tästä eteenpäin hän ei voi enään kirjoittaa mitään….Kysyin että mitä minun pitäisi tehdä. Kerron siis mihin lääkkeisiin ja annoksiin hän jätti minut uusimatta tai suosittelemalla jotai muuta hoitotahoa. Eli Oxyconrin 80mg 1-2 tablettia 2-3 kertaa päivässä(tiedän sitä pitäisi ottaa vain 2 kertaa päivässä), 6mg Rivatriiliä jolla lopetin Xanorin (8mg/vrk), Lyrican 2-3x300mg/vrk ja diapamin 4-6 10mg tablettia/vrk…….ainiin 40mg Oxycontiinit ja läpilyöntikipuihin oleva Oxynorm 20mg lopetettiin kokonaan. Eli siis kaikki tajuavat että tämä
Ei vain ole lainvastainen heitteille jättö vaan törkeä työtehtävän/lääkärivalan laiminlyönti, törkeä heitteillejättö, asentaminen potilas hengenvaaraan. 4v suhde lopetettiin ilman suunnitelmaa 2min puhelulla. Sanoi vielä että olen hoitanut asiani esimerkillisesti. Ja toivotti onnea ja kaikkea hyvää. Tiedän että tänne voi ketä vain skriivaa mitä vain mutta uskovaisena vannon kaiken pyhän nimessä että jokainen kohta on totta! Joten jos jku osaa neuvoa minut lekurille jka ymmärtää ja mun kanta.fi todistaa tämän kaiken ja sieltä näkee että minulle kokeiltiin jopa fentanyyli laastareita ja abstral tabletteja. Sain 3kk lääkkeet kerralla ulos ja huomasin muutaman päivän jälkeen että hikoilin vain eikä tehnyt mitään kivulle. Oxy oli ja on ainut mikä auttaa ja vein takaisin apteekkiin 3kk laastarit ja fentanyyli tabletit mitkä myymällä olisin saanut sanotaanko huomattavaan summan rahaa. Onneksi ei tullut siinä sitä kiusausta mutta jka tapauksessa se on ainakin pieni ”todiste” etten hae näitä muutakuin omaan tarpeeseen. Noh! Oisko tosiaan Tampereella tai Turussa lääkäriä jka voisi auttaa? Kiitos niille jotka lukivat koko tekstin. Ps. Aloitin uuden duunin viime viikolla ja koitin saada terveyskeskusta ymmärtämään tilanteen. Että en ole anatnut likaisia seuloja ja että mieluusti jos saisin hoidon saman katon alle niin loistavaa. Ja se että 17vuotiaans minusta tehtiin bentsoriippuvainen ja myöhemmin opiaattiriippuvainen on nyt jokseenkin ärsyttävää kun käyn terveyskeskuksessa niin kantaan tulee aina teksti että ”opiaatti ja bentsodiatsepiini riippuvainen nuori mies saapuu vastaanotolle(ja koska on ADHD todettu jo 7vuotiaana niin sekin on jotenkin mun vika)…. En halua tässä mitään ottaa uhrin viittaa päälle ja voivotella mutta ”Suomessa on maailman paras terveydenhuolto” on asia josta voi kiistellä. Jollen saa respoja uusittua niin menenkö sitten ostamaan ne paikasta missä ei reseptiä kysellä kunhan on käteistä. Tietämättöminkin tallaaja tietää että ei näitä lopeteta seinään….. kaikki vinkit ovat tervetulleita. Muutto Kanadaan ja vaihto ”luonnonlääkitykseen” on käynyt mielessä jo pitkään. Pitää vielä lisätä että lekuri jka kirjoitti Suomessa eniten kannabisrespoja oli myös Neossa duunissa ja olin saanut hänelle lähetteen mikä tottakai kuoli siihen kun hoitosuhde katkesi…..

11

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      leikkauta hermot ?

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17826715A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aloittajalle on jostain syystä lyöty leima otsaan, josta voisi valittaa Valviraan tai potilasasiamiehelle.

    • Anonyymi

      Paras kun ei syö mitään ja paras lääke on urheilua.

    • Anonyymi

      Itsellä jäänyt yli Gabrion 800mg:tä, 4 mg Sirdaludia, Rivatrilia 0,5 mg ja 20mg ja 40 mg Targiniqia, kun aloitin rtms-hoidon 20v. jatkuneisiin kipuihin leikkausten epäonnistuessa. CRPS minulla diagnosoitiin v.2017.
      Noitten lääkkeitten palauttamisesta kysyin Pihlajalinnan lekurilta, koska epäilen että ainakin opioidi eli Targiniq menisi apteekkihlökunnasta jonkun omiin liiveihin. Meinasi ettei mene. Ennemmin vaikka poltan leivinuunissa ne.
      RTMS-hoitoa voin suositella, jonot vaan melkoiset. Yritän ajaa alas 15v. jatkunutta, Panacodista alkanutta lääkekierrettä, kun kylkiluita murtui aikoinaan.
      En tiedä, miksei ko. lääkkeitä voi antaa kivuista kärsivälle, jolla resepti noihin olisi. Keneltä se on pois, jos ei rahaa ota vastaan.

    • Anonyymi

      Lauren osaa hoitaa hyvin kipupotilaita ja sen takia hankalat kipupotilaat ohjautuneet hänelle. Jokainen pääsee näkemään lääkäreiden oikeudet ja että hänen oikeuksiaan on nyt rajoitettu. Toisinsanoen hän on kirjoittanut ”liikaa” lääkkeitä Valviran mielestä mikä johtuu vain siitä että hankalimmat ohjautuu hänelle kun muut ei osaa hoitaa. Eli ei ole häm valaansa pettänyt

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moi. Minä myös samassa tilanteessa. Eli P. Laurenin potilas. Saitko apua? Karsea tilanne. Laitatko sähköpostisi osoitteen tänne, kun ei pysty laittamaan yksityisviesti, koska et ilmeisesti ollut kirjautunut kun aloitit tämän ketjun. Yt. Jarska

    • Anonyymi

      Moi. Kävi aivan samoin kuin sinulla. Olin jo valmis lopettamaan itseni jos en olisi apua saanut. Kerroin myös myöhemmin tämän pasille. Pari vuotta hänen potilaana, jolloin kaikki hyvin kunnes häneltä luvat lähtivät.sitten olinkin sitten opiaattiriippuvainen yms. nMinulla ADHD ja s

    • Anonyymi

      Asdfh

    • Anonyymi

      Hei,

      Minullakin sama tilanne, eli kävin Laurenin Pasin asiakkaana, koska tyyliin ainoita läääkäreitä jotka ottaa kivun tosissaan ja hoitaa kipua! Kipupoliklinikka tarjoaa vain Buranaa ja Panadolia eivätkä ymmärrä millaista elämä on kun se on kivuntäytteistä, se ei ole elämää vaan kuoleman odottamista. Joten olin todella surullinen kun Laurenin luvat vietiin, hemmetin Valvira, Suomen kivunhoitopolitiikka ja Eija Kanto, joak diktaattorimaisesti päättää näistä asioista ymmärtämättä itse kipua. Pasilla on henkilökohtaista kokemusta ja siksi uskon että auttaa potilaitaan.

      Mistähän löytyisi toinen kipulääkäri joka uskaltaisi uusia reseptejä? Tai kuten Pasi, ajatella ja kokeilla keinoja, jotka eivät suoraan ole tarkoitettu täsmähoitona tiettyyn sairauteen, mutta saattaa silti auttaa. Joskus kokeilemalla osuu napakymppiin!

      Tässä vielä hyvä kirjoitus Suomen kivunhoidon huonon tolan taustoista: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/aveollila/279245-usan-opioidikriisi-kipupotilaat-karsijoina-suomessakin/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11681
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      151
      2336
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      249
      1486
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1060
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      930
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      872
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      767
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      729
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      27
      716
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      689
    Aihe