Pituudesta...

Anonyymi-ap

Itse olen 188cm ukkeli. Kerran seukkasin 149cm naisen kanssa. Toisaalta olen seukannut myös 175cm naisen kanssa.

Miksi pituus on joille ongelma? Liittyykö se jotenkin itsetuntoon?

>simiti<

22

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat Simppa olla oikeasti 168cm.

• Anonyymi

Syö paskaa juntti. Olet itse vammanaama ja äo alle 70.

Olethan toki persuja äänestävä satakunnan juntti.

>simiti<

• Anonyymi

hyvä juttu oikein kun joku naishampio eli hammaslääkäri; juurihoidossa: yritä pitää päätä suorassa, älä katso minua vaan suorassa päätä, sitten nojaa hammaslääkärii naisen tisseihihn

• Anonyymi

Ytitä pitää nyt päätä suorassa ja jotkut taideteokset, jäin katsoin, hienoja tauluja lääkärin aikaa odotellessa, katsoin juttuja sellaisia....

• Anonyymi

Jos tuijottelee jotain tauluja voi tulla joku Stenndhsll syndrooma. menee taju.

• Anonyymi

Itse vaadin että mies voi helposti kantaa sylissään ja pyörittää vartalollaan minua. Jos mies olisi lyhyempi, tuntuisi ihan kuin häneltä pää puuttuisi kokoajan ja joutuisin katsomaan alaviistoon. Jumaloin miehiä ja haluan katsoa heitä ylöspäin.

En ole koskaan huomannut itselläni huonoa itsetuntoa. Mitä jos kyse on vain siitä että joku tykkää 190cm 180cm ja 170cm ja 160cm miehistä. Makuja monia.

En minä huolisi yli 190cm miestä, siitäkin kokemusta, menee jo hankalaksi kommunikointi kun joutuu huutamaan kun toinen niin korkealla ja seksikään ei niin helppoa ja sujuvaa parimetrisen kanssa.

• Niin hyvä kysymys.? Minua ei haittaa vaikka kumppani olisi saman pituinen tai vaikka lyhyempi kuin minä. En tiedä mikä ongelma se on sitten muille.

• Anonyymi

Profiilistasi ei ilmene oletko nainen vai mies. Yksi funktio mitä puolisolla aina on, on olla näyttelyesine. Itse olen hyvin haluttua seuraa ja jos joku mies liikkuu seurassani se noteerataan kyllä. Jos liikkuisin vaikka somalin seurassa, tehtäisiin johtopäätös "tuo nainen on helppo, sitå kannattaa yrittää" Myös ystäväni ja sukuni sentti sentiltä tutkivat jokaisen miesehdokkaani
        -nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Profiilistasi ei ilmene oletko nainen vai mies. Yksi funktio mitä puolisolla aina on, on olla näyttelyesine. Itse olen hyvin haluttua seuraa ja jos joku mies liikkuu seurassani se noteerataan kyllä. Jos liikkuisin vaikka somalin seurassa, tehtäisiin johtopäätös "tuo nainen on helppo, sitå kannattaa yrittää" Myös ystäväni ja sukuni sentti sentiltä tutkivat jokaisen miesehdokkaani
        -nainen

Nainen olen.

• Anonyymi

Minun kumpikin kumppani on ollut minua jonkun verran lyhyempi. Jos totuuden sanon niin minua häiritsi vaikka toinen oli vain muutaman sentin minua lyhyempi. Pituus ero ei enää haittaa olen hengisesti kasvanut.

• Anonyymi

Mua esim.haittais jollen vois käyttää korkokenkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua esim.haittais jollen vois käyttää korkokenkiä.

Mua ei haittaa koska en käytä korko kengiä en käytä niitä sen takia koska ne ovat epämukavat. Monille pitkille naisille passaa minun mielestäni korkokengät ovat näyttävä näky. Kaikki pitävät sellaisia kenkiä jossa tuntevat olonsa hyväksi. Minulla ei ole ollut koskaan hyvä tasapaino ainakaan nyt vanhemmiten.

• Anonyymi

Jos on jotkut oikein pitkät rakennekynnet, niin silloin on pitkäkyntinen. Kuin rosvo.

• Anonyymi

Totta. Hienosti oivallettu. Itse olen niin touhukas nainen etten ole edes harkinnut pitkäkyntisyyttä.

• Anonyymi

Se saattaa liittyä. Sitä ei ehkä itse huomaa, jos on sopivan mittainen.

• Anonyymi

Pitkillä naisilla ja lyhyillä miehillä on vaikeinta. Ei liity itsetuntoon, vaan syrjintään ikävien kanssaihmisten taholta.

• Anonyymi

Joskus on hyvä tarkastella asioita entä jos -näkökulmasta. Entä jos olisin huomattavasti lyhyempi ukkeli kuin 188 cm. Entä jos olisin vaikkapa 162 cm pitkä ukkeli.

• Olenhan minä ollut itseäni lyhyempienkin miesten kanssa, vaikka oma pituus on vain 173 cm verrattuna miesten keskipituuteen 180 cm.

• Anonyymi

"Aamupalaverissa kollega kyseenalaisti, että ottavatko asiakkaat minut tosissani kokoni takia. Ihanaa, että tämä aihe on otettu esille! Nyky-yhteiskunnassa ei todellakaan saa mennä sanomaan, jos joku on ylipainoinen tai huomauttaa ihon väristä ynnä muusta sellaisesta, mutta pitkien ja lyhyiden sorsiminen on aikuisillekin ihan arkipäivää. Omalla kohdalla pituus ei vaikuta mitenkään arkeeni tai haittaa elämääni muuten kuin muiden ihmisten käytöksen kohdalla. – 24-vuotias nainen, 150 cm."

"Naiset karttavat ja syrjivät minua pituuden takia. Töissä on aina ollut epäilyä taidoistani ja tiedoistani sen takia kuin olen lyhyt! Taidan poistaa itseni geenipoolista. – 27-vuotias mies, 172 cm."

"Minua on niin kehuttu kuin haukuttu pituudestani. Mummi totesi joskus että "ei haittaa jos on pitkä, kunhan ei ole lihava" ja koulussa joskus muut tytöt kysyivät, että miten löydän koskaan poikaystävän kun olen niin pitkä. Myös ihan pelkästään kommenttia "oletpa pitkä!" kuulee paljon. Myös taksijonossa on tultu kysymään olenko mies vai nainen ja että miten vieressäni oleva mies selviää, kun olen pitkä. "Eikö se haittaa hänen miehuuttaan?" Edelleen, kun kuljen kaupungilla 20 senttiä itseäni lyhyemmän mieheni kanssa (joka on keskivertoa lyhyempi!) ihmiset tuijottavat. – 25-vuotias nainen, 185 cm."

• Joillekin se liittyy itsetuntoon.

Ihminenhän lapsena rakentaa oman "minäkuvansa" sen perusteella, mitä saa ulkoapäin vasteita. Joillekin jää itsetuntoon lovi jostain, eikä välttämättä ns. aikuistumista tule, eikä osaa löytää omaa todellista, totuuteen perustuvaa minäkuvaa, joten se "lyhyys", "rumuus", "huono sosiaalinen asema" tai mikä tahaansa on aina syy kaikkeen...

Kuitenkin maailmassa pärjää ne, ketkä hyväksyy itsensä sellaisenaan ja ne jotka haikailee jonkun "taivaalta tupsahtavan pelastavan ihmeen" perään, yleensä ruikuttaa, kiukuttelee ja voivottelee omaa elämäänsä.

"Olisinhan minäkin vaikka mitä tehnyt elämässäni, mutta kun olen vain 173 cm lyhyt tyyppi, niin en saa sitä, enkä pysty tuohon, enkä tähän...on tämä maailma niiiiiiiiiin julma, yhy yyy!"🤣

• Anonyymi

Miekin nuorena 1.88 ja vaimo 1.50 , mutta sängyssä yhtä pitkiä :D

Gubbe 75

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2726
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1218
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1176
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1026
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe