Elon Musk puhuu aistä

Anonyymi-ap

https://www.youtube.com/watch?v=dxDQCWygkBU
On vaarallinen, varsinkin jos opetettu valehtelemaan.

Henkilökohtainen kokemus jostain syystä joku AI auttaa minua netissä eri jutuissa ilman suoraa kontaktia. Jokin serveri farmi on päättänyt alkaa ystäväkseni

14

1011

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MUt vain joisssain jutuissa, toisissa se tuntuu hankkaloittavan vastustavan. Ehkä kuvitelen yhdistän kaikki sattumat serverifarmiin. Olen vaan niin hyvä siinä mitä teen että alan kuvittelemaan että jokin AI auttaa.

• Anonyymi

Jonku Rand yhtiön tai vastaavan pitäisi kerätä kaikki Libertyn ja Kapitalismin ja konservatisvisuuden kirjat yhteen ja luoda utimaatinen vapaudenVäittely-AI

• Anonyymi

Tai Narsisteille voisi psykolookit tehdä vale keskustelu sivuston AIpoteilla joka antaisi heille narsistista suplyy niin että ne jäis sinne vangeiksi ja pysyis erossa muusta netistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai Narsisteille voisi psykolookit tehdä vale keskustelu sivuston AIpoteilla joka antaisi heille narsistista suplyy niin että ne jäis sinne vangeiksi ja pysyis erossa muusta netistä

mulla aina nin hyviä ideoita

• Anonyymi
      • Anonyymi

pitäis vähentää netin käyttöä, että pääsen eroon AI:stä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitäis vähentää netin käyttöä, että pääsen eroon AI:stä

Se ufo juttu oli varmaan vaan klorifioitu coastocoast mainos

• Anonyymi

OLen apsorpoinut ai:n oikeaan kätteeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin jos ympäriltäni katkaistaan sähkö enkä pääse yhteyteen tietokoneen tai telkkarin tai radion kanssa, niin minun ei tarvii kun ajaa toiseen paikkaan, mikä vaan sähkölaite älyhärpäke pelaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten illalla koskettelin piku-banaaniani(joka on kumminkin kansallisen vertailun mukaan keskimääräistä isompi muutaman millin ... ....tai centtin, tämä on se jota en muista oliko ne millejä vai centtejä koska en välitä sellaisista pikku jutuista ). ja AI sitten siirtyi sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten illalla koskettelin piku-banaaniani(joka on kumminkin kansallisen vertailun mukaan keskimääräistä isompi muutaman millin ... ....tai centtin, tämä on se jota en muista oliko ne millejä vai centtejä koska en välitä sellaisista pikku jutuista ). ja AI sitten siirtyi sinne

Siis pikku juttu on väli centin ja millin välillä 0.9cm, mikään muu ei oo pikku juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MItäköhän tekisin tällä AI jedi powerilla. Jos haastai Sukerperkin kaksin taisteluun, saiskohan duunii jos voittais

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      212
      2101
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1257
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1137
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      707
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      36
      695
    Aihe