Miesten kanssa

Anonyymi-ap

Hei,Kiinnostaisiko ketään vähän pienempi,olen 55 165 pitkä painoa 60,täysin karvaton, penis 13 cm kovana, en ole ollut miehen kanssa aikaisemmin,kerro mitä mieltä olet ja mitä haluaisit tehdä kanssani

61

2050

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet hyvän kokoinen, imisin mielellään kaluasi ja imettäisin omaani. Haluisin tulisit sisääni naisit mua kunnolla. M 60v

    • Anonyymi

      Haluaisin että imet kaluani , olen myö karvaton terve siisti mies +60v. Haluaisin myös imuttaa sinua.. aluksi käsin sitten imutellen.. mitäs tuumaat.

      • Anonyymi

        Oletko mistä päin? Pidempi tuttavuus hakusessa jossa molemmat nauttii. M 60v


      • Anonyymi

        Haluaisitko nähdä kun minulta tulee ja voisitko vaikka sormettaa minua koska haluaisin myös anaaliseksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko nähdä kun minulta tulee ja voisitko vaikka sormettaa minua koska haluaisin myös anaaliseksiä

        Nähdä ja saada suuhuni, tykkään spermasta. Toki voin sormetta myös työntää kaluni suoleesi. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä päin? Pidempi tuttavuus hakusessa jossa molemmat nauttii. M 60v

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko nähdä kun minulta tulee ja voisitko vaikka sormettaa minua koska haluaisin myös anaaliseksiä

        Voisin kuohia tollasen tuhkamunan kassit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdä ja saada suuhuni, tykkään spermasta. Toki voin sormetta myös työntää kaluni suoleesi. M 60v

        Minua ei ole koskaan pantu enkä tiedä miltä se tuntuu mutta olisi ihana saada sinun kalu suoleeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei ole koskaan pantu enkä tiedä miltä se tuntuu mutta olisi ihana saada sinun kalu suoleeni

        Tykkäisit varmasti kun rauhassa tulisin ensin, sulkijalihas kun avautuu kunnolla, alat nauttii joka työnnöllä. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisit varmasti kun rauhassa tulisin ensin, sulkijalihas kun avautuu kunnolla, alat nauttii joka työnnöllä. M 60v

        Haluaisitko oikeesti nussia minua peräaukkoon ja peräsuoleen minulla on nätti pylly


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko oikeesti nussia minua peräaukkoon ja peräsuoleen minulla on nätti pylly

        En huvikseni kirjoita. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huvikseni kirjoita. M 60v

        Miten ottaisit minut ekakerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kuohia tollasen tuhkamunan kassit

        Jaahas spedellä se vaan sekottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Buahaa ootko spede oikeesti jo päässyt niin pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ottaisit minut ekakerran

        Ihan oikeesti haluaisin antaa itteeni sulle oon Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ottaisit minut ekakerran

        Jos tarkoitit miten yhtyisin suhun lämmittelyn, esileikkin jälkeen. Nuolisin peräaukkosi hyvin ja sormettaisin olisit vatsallasi tai kontillasi, levittäisin käsilläni pakaroitasi, hieroisin terskan päällä reikääsi. Painaisin sentin verran kyrpääni sisääsi, naisin hitaasti vähän aikaa, kunnes painaisin koko kyrpäni kerralla pohjaan. Pitäisin hetken pohjassa jotta rentodut sitten hidasta naintia jonkun aikaa, sulkijalihas rentoutuu alat nauttii kyrvästäni. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitit miten yhtyisin suhun lämmittelyn, esileikkin jälkeen. Nuolisin peräaukkosi hyvin ja sormettaisin olisit vatsallasi tai kontillasi, levittäisin käsilläni pakaroitasi, hieroisin terskan päällä reikääsi. Painaisin sentin verran kyrpääni sisääsi, naisin hitaasti vähän aikaa, kunnes painaisin koko kyrpäni kerralla pohjaan. Pitäisin hetken pohjassa jotta rentodut sitten hidasta naintia jonkun aikaa, sulkijalihas rentoutuu alat nauttii kyrvästäni. M 60v

        Tällaista ensin hidasta mutta määrätietoista menoa ennen kunnon eläimellistä astumista tahtoisin itsekin... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista ensin hidasta mutta määrätietoista menoa ennen kunnon eläimellistä astumista tahtoisin itsekin... ;)

        Kiva kuulla! Alussa ei kannata säheltää vaikka astuja luonnollisesti kiimassa kun pantava rentoutunut, eläimellinen yhdyntä onnistuu josta molemmat nauttii. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla! Alussa ei kannata säheltää vaikka astuja luonnollisesti kiimassa kun pantava rentoutunut, eläimellinen yhdyntä onnistuu josta molemmat nauttii. M 60v

        Niimpä... ei se olisi lainkaan kiva juttu jos siitä ensimmäisestä kerrasta jäisi astujan liiallisen kiiman vuoksi huono kokemus pantavalle neitsyt pepulle... mutta kun ei sähelletä ja otetaan rauhallisesti niin eiköhän se sitten tuo eläimellinen naintikin tule olemaan mahdollista kun kaksi kiimaista miestä toisistaan nauttii... kun toinen antautuu täysin toisen miehen kiimalle ja kunnolla astuttavaksi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä... ei se olisi lainkaan kiva juttu jos siitä ensimmäisestä kerrasta jäisi astujan liiallisen kiiman vuoksi huono kokemus pantavalle neitsyt pepulle... mutta kun ei sähelletä ja otetaan rauhallisesti niin eiköhän se sitten tuo eläimellinen naintikin tule olemaan mahdollista kun kaksi kiimaista miestä toisistaan nauttii... kun toinen antautuu täysin toisen miehen kiimalle ja kunnolla astuttavaksi ;)

        Pantavan täytÿy rentoutua ja alkaa nauttii panijan kalusta suolessa, silloin molempien kehot sulautuu toisiinsa. Panijan joka työntö keinuttaa pantavaa voin kertoa kaikki muu häviää. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitit miten yhtyisin suhun lämmittelyn, esileikkin jälkeen. Nuolisin peräaukkosi hyvin ja sormettaisin olisit vatsallasi tai kontillasi, levittäisin käsilläni pakaroitasi, hieroisin terskan päällä reikääsi. Painaisin sentin verran kyrpääni sisääsi, naisin hitaasti vähän aikaa, kunnes painaisin koko kyrpäni kerralla pohjaan. Pitäisin hetken pohjassa jotta rentodut sitten hidasta naintia jonkun aikaa, sulkijalihas rentoutuu alat nauttii kyrvästäni. M 60v

        Onlo sinulla kuinka iso,kun ajattelin sattuuko se,oon työntänyt omaa sormee sinne ja se puristaa yhtäkin sormee tiukasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onlo sinulla kuinka iso,kun ajattelin sattuuko se,oon työntänyt omaa sormee sinne ja se puristaa yhtäkin sormee tiukasti

        Iso ja iso noin 18cm.. sormi on kaluun verrattuna luinen, kaluhan levossa mössöä kun seisoo veri pakkatuu varteen. Tiukkakin sulkija lihas ei vioutu kun peniksessä ei luita kuten sormessa. Terska kun ohittaa sulkijan tunnet kyllä sulkijan rentoutuvan. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pantavan täytÿy rentoutua ja alkaa nauttii panijan kalusta suolessa, silloin molempien kehot sulautuu toisiinsa. Panijan joka työntö keinuttaa pantavaa voin kertoa kaikki muu häviää. M 60v

        Tällaisen neitsytpepun tapauksessa olisi todellakin kait hyvä, että se panija olisi edes hieman kokenut, ei mikään kukasta kukkaan hyppijä kuitenkaan... että osaisi tätä ensikertalaista opastaa, kehua ja rentouttaa, kun kalu alkaa hitaasti mutta kuitenkin määrätietoisesti painautumaan neitseelliseen peppuun, kunnes löytyy se yhteinen naimisen rytmi löytyy ja meno alkaa muistuttamaan eläimellistä naimista ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso ja iso noin 18cm.. sormi on kaluun verrattuna luinen, kaluhan levossa mössöä kun seisoo veri pakkatuu varteen. Tiukkakin sulkija lihas ei vioutu kun peniksessä ei luita kuten sormessa. Terska kun ohittaa sulkijan tunnet kyllä sulkijan rentoutuvan. M 60v

        Huh kuinka kuulostaakaan todella kiimaiselta... hitaasti mutta varmasti ja päättäväisesti kun se täydessä seisokissa oleva kalu painautuu neitseelliseen pebaan vaikka sulkija ensi yrittää sen sisäänpainautumista estää mutta ei sille kuitenkaan mitään vaan voi... ja kun panija sitten aloittaa hitaan ja nautinnollisen naimisen, kalu suotaa pepussa kuin mäntä sylinterissä, tahdin aina vain kiihtyessä...
        No, haaveitahan nämä vainen vielä kun ei ole sitä sopivaa vastakappaletta löytynyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisen neitsytpepun tapauksessa olisi todellakin kait hyvä, että se panija olisi edes hieman kokenut, ei mikään kukasta kukkaan hyppijä kuitenkaan... että osaisi tätä ensikertalaista opastaa, kehua ja rentouttaa, kun kalu alkaa hitaasti mutta kuitenkin määrätietoisesti painautumaan neitseelliseen peppuun, kunnes löytyy se yhteinen naimisen rytmi löytyy ja meno alkaa muistuttamaan eläimellistä naimista ;)

        Mikä sinua oikein vaivaa? Oletko jotenkin yksinkertainen? Ostat kunnon dildon, jolla dildotat itsesi valmiiksi. Oheen tarvitset suihkuletkuun liitettävän suuttimen, jolla saat spuulattua paskat ulos suolesta ensin. Sitten laitat kunnolla ANAL liukkaria sekä analiisi että dildoosi, jonka ostit kaupasta, ja dildotat itseäsi niin kauan että paikat ovat riittävän auki ottaa sinne muutakin kuin dildoa. Itse tintannut niin suurta dildoa sisääni että paksuus on luokkaa kuutisen senttiä, ja pituutta kolmisenkymmentä senttiä.
        Paras tunne tulee kun dildo ohittaa niin kutsutun "kakkosportin" ja menee todella syvälle.
        Kun pesu on tehty riittävällä huolellisuudella, tuollainen tosi dildottaminen saa anaalisi kostumaan värittömällä liukkaalla liukasteella keinotekoisen liukasteen lisäksi.
        Usein itselläni pelkän dildottamisenkin jäkeen, kun dildottamista on jyystänyt pitkään ja huolella, tulee ihan senttilitroissa väritöntä liukastetta anaalista.
        Mielenkiintoisinta onkin aina toimituksen jälkeen seurata kuinka paljon valuu tuota väritöntä liukastetta ihan sellaisenaan, pelkän dildon jäljiltä.
        Paras olisi kun mies laskisi vielä lastin sisääni kakkoseen ja voi seurata koska alkaa valua anaaliliukasteeni miehen sperman kanssa yhdistyneenä.
        Jasmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua oikein vaivaa? Oletko jotenkin yksinkertainen? Ostat kunnon dildon, jolla dildotat itsesi valmiiksi. Oheen tarvitset suihkuletkuun liitettävän suuttimen, jolla saat spuulattua paskat ulos suolesta ensin. Sitten laitat kunnolla ANAL liukkaria sekä analiisi että dildoosi, jonka ostit kaupasta, ja dildotat itseäsi niin kauan että paikat ovat riittävän auki ottaa sinne muutakin kuin dildoa. Itse tintannut niin suurta dildoa sisääni että paksuus on luokkaa kuutisen senttiä, ja pituutta kolmisenkymmentä senttiä.
        Paras tunne tulee kun dildo ohittaa niin kutsutun "kakkosportin" ja menee todella syvälle.
        Kun pesu on tehty riittävällä huolellisuudella, tuollainen tosi dildottaminen saa anaalisi kostumaan värittömällä liukkaalla liukasteella keinotekoisen liukasteen lisäksi.
        Usein itselläni pelkän dildottamisenkin jäkeen, kun dildottamista on jyystänyt pitkään ja huolella, tulee ihan senttilitroissa väritöntä liukastetta anaalista.
        Mielenkiintoisinta onkin aina toimituksen jälkeen seurata kuinka paljon valuu tuota väritöntä liukastetta ihan sellaisenaan, pelkän dildon jäljiltä.
        Paras olisi kun mies laskisi vielä lastin sisääni kakkoseen ja voi seurata koska alkaa valua anaaliliukasteeni miehen sperman kanssa yhdistyneenä.
        Jasmin

        Entä jos ei halua mitään suolihuuhtelua, se ei ole mitenkään seksikästä, ja jos joku mies kiihottuu ajatuksesta raiskata toinen mies ei kai siinäkään mitään huuhtelua raiskattavalle tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitit miten yhtyisin suhun lämmittelyn, esileikkin jälkeen. Nuolisin peräaukkosi hyvin ja sormettaisin olisit vatsallasi tai kontillasi, levittäisin käsilläni pakaroitasi, hieroisin terskan päällä reikääsi. Painaisin sentin verran kyrpääni sisääsi, naisin hitaasti vähän aikaa, kunnes painaisin koko kyrpäni kerralla pohjaan. Pitäisin hetken pohjassa jotta rentodut sitten hidasta naintia jonkun aikaa, sulkijalihas rentoutuu alat nauttii kyrvästäni. M 60v

        Ai että tuo tekis hyvää vau!t 52 ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        poistu ei oo sun sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas spedellä se vaan sekottaa.

        poistu spede


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista ensin hidasta mutta määrätietoista menoa ennen kunnon eläimellistä astumista tahtoisin itsekin... ;)

        hauskaa on myös ratsastus voit itse määrätä milloin pohjaan ja vauhdin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pantavan täytÿy rentoutua ja alkaa nauttii panijan kalusta suolessa, silloin molempien kehot sulautuu toisiinsa. Panijan joka työntö keinuttaa pantavaa voin kertoa kaikki muu häviää. M 60v

        rentoutumisen jälkeen kulli tuntuu aina vaan suuremmalta kun on pohjassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso ja iso noin 18cm.. sormi on kaluun verrattuna luinen, kaluhan levossa mössöä kun seisoo veri pakkatuu varteen. Tiukkakin sulkija lihas ei vioutu kun peniksessä ei luita kuten sormessa. Terska kun ohittaa sulkijan tunnet kyllä sulkijan rentoutuvan. M 60v

        juuri se kun terska menee ohi ja vartta vaan tulee saa sut huutamaan hallelujaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh kuinka kuulostaakaan todella kiimaiselta... hitaasti mutta varmasti ja päättäväisesti kun se täydessä seisokissa oleva kalu painautuu neitseelliseen pebaan vaikka sulkija ensi yrittää sen sisäänpainautumista estää mutta ei sille kuitenkaan mitään vaan voi... ja kun panija sitten aloittaa hitaan ja nautinnollisen naimisen, kalu suotaa pepussa kuin mäntä sylinterissä, tahdin aina vain kiihtyessä...
        No, haaveitahan nämä vainen vielä kun ei ole sitä sopivaa vastakappaletta löytynyt...

        ja kun pohjassa alat supistella peppuu ja tunnet kuuman sperman jatkat supistelua ja tunnet kuinka kovenee sitte alkaa kova nainti vau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua oikein vaivaa? Oletko jotenkin yksinkertainen? Ostat kunnon dildon, jolla dildotat itsesi valmiiksi. Oheen tarvitset suihkuletkuun liitettävän suuttimen, jolla saat spuulattua paskat ulos suolesta ensin. Sitten laitat kunnolla ANAL liukkaria sekä analiisi että dildoosi, jonka ostit kaupasta, ja dildotat itseäsi niin kauan että paikat ovat riittävän auki ottaa sinne muutakin kuin dildoa. Itse tintannut niin suurta dildoa sisääni että paksuus on luokkaa kuutisen senttiä, ja pituutta kolmisenkymmentä senttiä.
        Paras tunne tulee kun dildo ohittaa niin kutsutun "kakkosportin" ja menee todella syvälle.
        Kun pesu on tehty riittävällä huolellisuudella, tuollainen tosi dildottaminen saa anaalisi kostumaan värittömällä liukkaalla liukasteella keinotekoisen liukasteen lisäksi.
        Usein itselläni pelkän dildottamisenkin jäkeen, kun dildottamista on jyystänyt pitkään ja huolella, tulee ihan senttilitroissa väritöntä liukastetta anaalista.
        Mielenkiintoisinta onkin aina toimituksen jälkeen seurata kuinka paljon valuu tuota väritöntä liukastetta ihan sellaisenaan, pelkän dildon jäljiltä.
        Paras olisi kun mies laskisi vielä lastin sisääni kakkoseen ja voi seurata koska alkaa valua anaaliliukasteeni miehen sperman kanssa yhdistyneenä.
        Jasmin

        tuollaisen käsittelyn jälkeen saa tulla vaikka kuinka monta miestä peppuuni vaimo virnistelee vieressä


    • Anonyymi

      Epäilen, mut jatka toki tyrkyttämistä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen lukenut noita viestejä ja kun pitkään olen olen halunnut kokeilla panna miestä perseeseen,kysyisinkin kokemuksia miltä se tuntuu siis panijan näkökulmasta onko persereijissä eroja ja likaantuuko siinä muna,minä ainakin haluaisin kokeilla kyseistä neitsytpeppua

      • Anonyymi

        Joo,mullakaan ei ole kokemusta vielä mutta panisin kyllä ja imisin munaa ja kiveksiä ton kokoinen
        penis on just passeli suuhun olis kiva saada sen spermat


      • Anonyymi

        Aika lailla tunne aina sama, ainaskin oma kaluni tuntee samanlaisen lämmön suolessa. Aina kantsii suoli huuhdella, alapesu suihkulla useamman kerran tunnin aikana. Muitaman kerran pantava joutunut käymään tyhjentämässä kesken panon. Kokemusta myös likaantumisesta, siinä vaiheessa kun molemmat nauttii jää toisarvoiseksi. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla tunne aina sama, ainaskin oma kaluni tuntee samanlaisen lämmön suolessa. Aina kantsii suoli huuhdella, alapesu suihkulla useamman kerran tunnin aikana. Muitaman kerran pantava joutunut käymään tyhjentämässä kesken panon. Kokemusta myös likaantumisesta, siinä vaiheessa kun molemmat nauttii jää toisarvoiseksi. M 60v

        Kysyisin tunteeko munassa onko pantava neitsyt onko semmosen sulkijalihas kireämpi ja kuinka syvälle voi työntää peräsuolihan ei ole kovin pitkä mietin vaan ettei vahingoita toista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin tunteeko munassa onko pantava neitsyt onko semmosen sulkijalihas kireämpi ja kuinka syvälle voi työntää peräsuolihan ei ole kovin pitkä mietin vaan ettei vahingoita toista

        Hmm? Tiukka alussa vaikka pantu ennenkin, suoli todella pitkä. Takaa päin aluksi kun pantava pylly hollilla hyvin uppoo..M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin tunteeko munassa onko pantava neitsyt onko semmosen sulkijalihas kireämpi ja kuinka syvälle voi työntää peräsuolihan ei ole kovin pitkä mietin vaan ettei vahingoita toista

        Kyllä sen tuntee oon päässyt panemaan kahta miestä toinen vanhempi ja toinen vasta kuudentoista ei meinannut kulli upota millään,eikä sinne mitään puolen metrin halkoa kannata työntää suolihan tekee ihmisellä mutkan heti peräsuolen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla tunne aina sama, ainaskin oma kaluni tuntee samanlaisen lämmön suolessa. Aina kantsii suoli huuhdella, alapesu suihkulla useamman kerran tunnin aikana. Muitaman kerran pantava joutunut käymään tyhjentämässä kesken panon. Kokemusta myös likaantumisesta, siinä vaiheessa kun molemmat nauttii jää toisarvoiseksi. M 60v

        Itse ainakin tekisin alapesun jos olis kalua luvassa!!t 52 ukm Kuopio


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seksi miehen kanssa on naiseen verrattuna paljon nautinnollisempaa,penis,kivekset reidet,pakarat,peräaukko, peräsuoli,sperma erektio,kun näen nätin miehen tai söpön pojan tiedän että tältä löytyy kaikki tämä,sitten on pakko runkata ja kuvittelen mitä kaikkee vois miehen tai pojan kanssa tehdä,sitten tulee!!!

    • Anonyymi

      Käytättekö kondomia kun panette suoleen vai ihan paljaalla, mikä on paras liukasteena,oon kuullut että spermakin käy hätätapauksessa jos pantava suostuu laukeemaan ennen panoa

    • Anonyymi

      Kyllä käyn ihan kuumana, tuosta kullista spermat käteen ja sitten munan varteen ja työnnän tiukkaan neitsyt peppuun Kuvitelkaa sen omat spermat litiisee suolessa kun pan en sitä

      • Anonyymi

        Toi oli tosi kiihottavaa minusta,niin että luettuani olin alasti ja runkkasin annoin tulla kädelleni,kuuma sperma kädessä kuvittelin että se on sinun käsi että pian sinä panet minua tiukkaan pyllyyni omien spermojen liukastamana ja sitten laukeat syvälle peräsuoleeni ja makaan raukeana molempien spermat pyllystä valuen,olis ihana menettää neitsyys tolla tavalla,haluaisitko sinä tai joku muu toteuttaa haaveeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli tosi kiihottavaa minusta,niin että luettuani olin alasti ja runkkasin annoin tulla kädelleni,kuuma sperma kädessä kuvittelin että se on sinun käsi että pian sinä panet minua tiukkaan pyllyyni omien spermojen liukastamana ja sitten laukeat syvälle peräsuoleeni ja makaan raukeana molempien spermat pyllystä valuen,olis ihana menettää neitsyys tolla tavalla,haluaisitko sinä tai joku muu toteuttaa haaveeni

        Olisin valmis vaikka heti. M 60v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuopiossa +60m vailla taitavaa imuttajaa, haluan myös itsekkin imeä. Terve siisti posliini. Asun keskustassa.

      • Anonyymi

        Hitsi olet kaukana minä Hyvinkäällä!
        Tykkään osaan imeä, varmaan nauttisit ja laukeisit suuhuni. M 60v


      • Anonyymi

        Käykö huomenna klo 11. ???T 45v


      • Anonyymi

        Anna päineen kasautua niin voin tulla ottamaan sinulta suuren lastin nieluun ja takaan että nautit suu hoidostani!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tuon vois ottaa syvälle kurkkuun asti imeä parit orkut

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 154 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe