"Onko sillä väliä, mistä työntekijä on kotoisin" ! ! ! Asia tuli esiin oikeisto-ylen rakennusliitolle tekemässä aamupäivän haastattelussa, jossa oli aiheena lainvastainen matujen hyväksikäyttö ja verokierto alihankkijoina ja "kevyt"-yrittäjinä.
Em oikeisto-ylen toimittajan heittoon voisi vielä jatkaa, onko silläkään mitään väliä, kuinka paljon suomalaisia itseään on työttöminä omassa maassaan .
Ja vielä suurempi kysymys suomalaisille: miten olette päästäneet asiat tähän jamaan, että te itse, olettekin kakkosluokan kansalaisia ja vain matut on nyt porrrvarille kuuma peruna. Teitä suomipoikia on kortistoissa ja työelämän ulkopuolella yli 600 000, jos on eilistä a-studiota ja persun lausumia uskominen. Ja miksemme uskoisi, onhan jättityöttömyys ollut kako-kepuli-"demareiden" suuri "sotasalaisuus" jo vuosikymmenen vaikka juuri jätti-velkaantuminen paljastaa karmivasti asian todellisen tilan.
Ja vielä, miksi verokierto matuja käyttäen otettiin esiin juuri nyt patamustaa porrvarihallitusta koottaessa eikä siis itse "demari"-hallituksen aikana ?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14955065/uusi-ennatys-redin-tyomaalla-82-eri-kansallisuutt
T: haans.sea
Oikeisto-YLEn toimittajalta tyrmistyttävä kysymys rakennusliiton pomolle:
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun suomi uitettiin niinistöläisten oveluudella EU:hun joskus 90-luvun puolivälissä, siis suomen syvimmässä lamassa sodan jälkeen, sovittiin rajoituksia työvoiman vapaalle liikkuvuudelle kymmeneksi vuodeksi. Vasta euron käyttöön oton jälkeen (2022) vuonna 2006 sai suomeen vapaasti tulla EU-alueelta mutta kyllä kaikki tervejärkiset tiesivät, kun mustia miehiä maa kuhisi ja virulaisia sitäkin enemmän, että mitä tuleman pitää. Ensin tulleet toivat huumeet ja" lääkkeet" mukanaan ja pehmensivät suomipoikain päät. Tulijathan tulivat porrvarin toivomuksesta, niinistöläisten juonena. Ja tässä sitä nyt ollaan ! Ympäri maapalloa porrrvari vaatii saada työvoimaa. Se EU:kin oli vain välivaihe porrrvarin kusetuksessa, työvoiman liikkuvuudesta kun oli puhe.
"Demari"-koirakin vinkuu matuja, ei vittu mikä duunarin kavaltaja !- Anonyymi
Itse asiassa, eihän se Timo sittenkään mikään kauhea kavaltaja ollut, seuraavaan verrattuna, timohan oli pata-musta porrrrvari ja kaikki sen tiesi, mutta.......
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16867369/eero-heinaluoma-itseoikeutettu-quotbrysselin-bobrikoviquot-timo-soinin-luovutettua-!
- Anonyymi
Suomen uudet kerrostalot on rakennettu mahdollisimman halvalla tuontityövoimalla ja ne on myyty mahdollisimman kalliilla hölmöille suomalaisille.
Näin porrrvari on tehnyt voittoa, matti ja maijja ylisuurissa veloissa ja rakennuslaatu olikin sekundaa. 5 tonnin neliöhinnalla.
Kalliiksi käy matille ja maijjalle porrrvarileikki, kun luvassa on ne porrrvarin leikkauksetkin .
Nyt on oltava kieli todella ruskeena ja ruoto notkeena, ettei tuu ulos raakattua.- Anonyymi
Parasta tässä suuressa kusetuksessa on , että porrrvari lupaa ensi vuodelle "talouskasvua", vaikka tänä vuonna natsien mukaan vähän laskeekin. Syy " kasvuun" : porrrrvarin 6 mrd leikkaukset.
Nyt kuspiä, kysymys, haetko velkaa, uuteen bemariin? Kun NE lupasivat sitä "kasvua", sinullekin
- Anonyymi
Kaikki ovat tervetulleita oikeisto-ylen linjan mukaan, sillä asuntokeinottelu on HIIPUMASSA, kuplat puhkeavat:
"Sijoitusasuntojen kupla puhkesi, ja yksiöiden hinnat ovat roimassa laskussa Helsingissä"
https://www.hs.fi/talous/art-2000009523834.html
Matuja kaivattaisiin nyt alkuun 200 000, että keinottelu voisi asuntomarkkinoilla jatkua. HUOMAA, silloin 90-luvulla ei rööhhhkeys MATU-korttiin vielä riittänyt.
Nyt tänään, niillä on kaikki keinot sallittuja, sillä ne ovat pehmentäneet teidän päät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724