Saako veikkaukseen pelatut rahat vähentää verotuksessa?
Saako vähentää
9
346
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkausvoitot on sinulle verotonta tuloa. Tästä seuraa myös se, että voiton saamiseksi asettamasi panokset eivät ole vähennyskelpoista menoa.
- Anonyymi
Ovat toistaiseksi verotonta tuloa, saa nähdä kuinka kauan. Ei kait kukaan usko että rekisteröityminen on tarkoitettu johonkin peliongelma juttu. Siitähän valtiolle oivat lisätulot saadaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178288579
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä pitäisi saada.
- Anonyymi
Loistava idea! Koska Veikkauksen pelien pelaaminen ON ikäänkuin veronmaksua, miksei se voisi olla sitä aivan oikeasti. Uusi slogan vain mainoksiin: "Pidetään veronmaksu ilon puolella". Peliongelmaisista tulisi kertaheitolla kunniakansalaisia ja he saisivat ansaitsemansa paikan juorukalenterien kärjessä.
- Anonyymi
Väitetysti, monopoliyhtiöltä saadut rahapelivoitot ovat pienentäneet esimerkiksi pelaajan toimeentuloturvaa.
Jos/kun "voittojen" saaminen tuo osalle pelaajista veroluonteisia seuraamuksia, olisi pelitappioita johdonmukaisesti kohdeltava samalla tavalla. Yleisesti, monopoliyhtiön pelitappiot tulisi esimerkiksi voida vähentää verotuksessa, jotta kohtelu olisi yhdenmukaista. - Anonyymi
Veikkauksen voitothan ovat verotonta tuloa, mutta tottakai ne vähentävät toimeentulotukeakin ja muitakin sosiaalietuuksia, jos siis varallisuutesi on yli 1000euroa.
Tänään tuli pitkästäkin aikaa, hetken mielijohteesta tehtyä Keno-kuponki, joskus pelasin enemmänkin, yli vuoteen en pelannut ollenkaan, ei ole sellaista himoa pelatakaan.- Anonyymi
Voittojen vaikutus sosiaalietuuksia pienentävänä ei pitäisi olla kenellekään itsestään selvää. Jos voitot pienentävät etuuksia, mikseivät voittojen hankkimisesta tulleet kulut yhtäläisesti korota etuuksia?
Palkkatyöläiset voivat vähentää verotuksessaan tulonhankkimiskuluja. Sosiaalituella elävän "peli-liikevaihto" huomioidaan ainoastaan "bruttovoittojen" osalta. Perustuslaissa säädetty kansalaisten yhdenvertaisuus on venytetty katkeamispisteeseen asti, käytetyssä tulkinnassa.
- Anonyymi
Veikkaukseen hävity... pelatut rahat vähentyvät veikkauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569