Hei ylläpito!
Laitatteko sivun julkiseksi,että pääsisi katsomaan ilman,että on fasebookkilainen.
Menee moni asia sivusuun.
Kiitos.
Ähtärin ilmoitustaulu
15
3427
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Ähtärin ilmoitustaulua katsoessaan tarvitse olla Facbookin jäsen, mutta pitää varata aika kaupungintalolle, että pääsee katsomaan ilmoitustaulua.
- Anonyymi
Siinä on nyt se diki loikka, josta paljon puhutaan...
- Anonyymi
Ovet on lukossa "turvallisuussyistä"
- Anonyymi
Pitääkö se aikakin varata Facebookista ?
Voisi kyllä olettaa julkisen kuntatoimijan käyttävän yleisesti nähtävissä olevia sähköisiä medioita,
- Anonyymi
Pienimäki hommasi infotaulun myllymäen tien varteen ,tekstiä ihmiset moittii pieneksi ja on vaarallisella paikalla juuri ennen nyppylää ihmisten huomio kiinnittyy tauluun, toivotaan että ei kukaan kuole.
- Anonyymi
Hei K-kauppias!
Minä haluaisin saada plussakorttitarjoukset, mutta kun mulla ei oo plussakorttia. Voisitteko laittaa plussakorttiotarjoukset , että pääsisi ostamaan, ilman että on plussakorttia.
Menee moni tarjous sivusuun.
Kiitos. - Anonyymi
Heh hee.Tämä viisastelu ei katso aihetta.
- Anonyymi
Kirjakauppias on yhtenä ylläpiätäjän sivustolle , mitään krittikkiä ei saa sivulla esittää
- Anonyymi
Totta puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut.
Täälä ei kannata levitellä perättömiä tietoja. Voi vielä käydä niin että poliisit ovat oven takana.
- Anonyymi
Kuka se oli joka firmalta kavalti rahaa ei kai vaan ole sen tytär päätännässä nykyään.
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä?
- Anonyymi
Tiedän
- Anonyymi
Mikä perxxxeen ilmoitustaulu? Never höölöörd eikä kiinnosta,💩
- Anonyymi
Onko jollain antaa vinkkiä mistä löytyis osaavia kaupunginjohtajia?
Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842