Hei ylläpito!
Laitatteko sivun julkiseksi,että pääsisi katsomaan ilman,että on fasebookkilainen.
Menee moni asia sivusuun.
Kiitos.
Ähtärin ilmoitustaulu
15
3664
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Ähtärin ilmoitustaulua katsoessaan tarvitse olla Facbookin jäsen, mutta pitää varata aika kaupungintalolle, että pääsee katsomaan ilmoitustaulua.
- Anonyymi
Siinä on nyt se diki loikka, josta paljon puhutaan...
- Anonyymi
Ovet on lukossa "turvallisuussyistä"
- Anonyymi
Pitääkö se aikakin varata Facebookista ?
Voisi kyllä olettaa julkisen kuntatoimijan käyttävän yleisesti nähtävissä olevia sähköisiä medioita,
- Anonyymi
Pienimäki hommasi infotaulun myllymäen tien varteen ,tekstiä ihmiset moittii pieneksi ja on vaarallisella paikalla juuri ennen nyppylää ihmisten huomio kiinnittyy tauluun, toivotaan että ei kukaan kuole.
- Anonyymi
Hei K-kauppias!
Minä haluaisin saada plussakorttitarjoukset, mutta kun mulla ei oo plussakorttia. Voisitteko laittaa plussakorttiotarjoukset , että pääsisi ostamaan, ilman että on plussakorttia.
Menee moni tarjous sivusuun.
Kiitos. - Anonyymi
Heh hee.Tämä viisastelu ei katso aihetta.
- Anonyymi
Kirjakauppias on yhtenä ylläpiätäjän sivustolle , mitään krittikkiä ei saa sivulla esittää
- Anonyymi
Totta puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut.
Täälä ei kannata levitellä perättömiä tietoja. Voi vielä käydä niin että poliisit ovat oven takana.
- Anonyymi
Kuka se oli joka firmalta kavalti rahaa ei kai vaan ole sen tytär päätännässä nykyään.
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä?
- Anonyymi
Tiedän
- Anonyymi
Mikä perxxxeen ilmoitustaulu? Never höölöörd eikä kiinnosta,💩
- Anonyymi
Onko jollain antaa vinkkiä mistä löytyis osaavia kaupunginjohtajia?
Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468