S-marketin kupariolut

Pehmeän täyteläinen makuelämys , tietysti rainbow 🤗
17 kpl tälle päivää mielenterveysputkiloita nautittavaksi 🤗
Veronmaksajien rahoilla tietenkin 👍

16

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karhun kuparista K-kaupasta kyllä kiitos KKKKK.

• K-kaupasta saa ainoastaan laadukasta sähkönsinistä pirkkaa , saattaa joskus maistua maksalaatikolle mutta sitä syvempi ulottuvuus🤗
        Varoitus: Saattaa sisältää äyriäisiä sekä pähkinää..

• Anonyymi

Manper marketissa 5,2% San Miquel tölkki maksaa 0,45€. Ei panttia.

• Pantti pitää olla , muuten se on ulkomaista ja liian tyyristä , mieti nyt lennot ja kaikki ...Tämä on köyhien palsta🤗

• Anonyymi
        MJAAH kirjoitti:

Pantti pitää olla , muuten se on ulkomaista ja liian tyyristä , mieti nyt lennot ja kaikki ...Tämä on köyhien palsta🤗

Kun on 3kk:n työnhakureisulla niin halpislennot eivät niin hirveän paljon maksa päivää kohden.
        Kaksi tuttavaani löysivät halvemman keinon. Paras oli tyyppi joka hankkitui rekan "kakkoskuskiksi" jolloin varsinainen sai ajaa tupla-ajan.
        Toinen ressukka joutui hankkiutumaan Espanjaan Sveitsistä koska lähemmäksi ei päässyt rekassa.
        3kk:n aikana ehti sisäkaluni kerran huomauttamaan josko pitäisin kuivempaa jaksoa.
        Vaikka ei känniin saakka ryyppääkään niin tasainen, yli puolen vuorokauden päivittäinen kostuttaminen ei ole oikein terveellistä.
        Asuminen? Kaverini asunnossa. Kaveri halusia vain omansa. 52€/kk + käyttömaksut. Vesi, sähkö ja tietenkin jätin jälkeeni täydet kaasupullot, 2kpl.
        Myös riittävä ja edustava valikoima kuivia elintarvikkeita, täyssäilykkeitä ja tisleitä.

• Anonyymi

Erittäin jees. Vappua varten pitää treenata juopumista. Kulautellaan.

• Ei valtio parempiakaan mielenterveyslääkkeitä köyhille suo , näillä on pärjättävä kurjan että jaksaa maailman mielettömyyksiä katsella😇

• Lidlin punainen herkku on myös kuuluisa maksalaatikko vivahteistaan ajoittain, saattaa sisältää myös pähkinää ja kaatopaikan mykyjä.

• Anonyymi

Kotiviinejä aikoinaan tein. Kyllä niillä hyvät pohjat saa. Ja edukkaasti.

• Saa ja seuraavan päivän olotkin 😅
        Naapuri tarjosi kiljua juuri tässä pari päivää sitten ja oli kirkasta , ei jäänyt pohjille hiivoja makailemaan 👍 Laadukasta , varmaan lähemmäksi 15% .
        Mieluiten kyllä polttelen kannabista mutta köyhän pitäisi itse kasvattaa että saisi mielentilatoiveet toteutumaan tässä sairaassa maailmanajassa

• Anonyymi
        MJAAH kirjoitti:

Saa ja seuraavan päivän olotkin 😅
        Naapuri tarjosi kiljua juuri tässä pari päivää sitten ja oli kirkasta , ei jäänyt pohjille hiivoja makailemaan 👍 Laadukasta , varmaan lähemmäksi 15% .
        Mieluiten kyllä polttelen kannabista mutta köyhän pitäisi itse kasvattaa että saisi mielentilatoiveet toteutumaan tässä sairaassa maailmanajassa

Valmistin kotiviiniä syksyisin mustaherukoista ja talvisin kuivatuista luumuista.
        Omenapuristemehusta silloin kun sain.
        Ostin apteekista viihiivat. Lisäsin käyntisokerit kahdessa vaiheessa, ettei tuotokseni ainakaan häiriintyisi heti alkuun ylisokerin vuoksi. Tähtäsin makeahkoon tai puolimakeaan lopputulokseen.
        Työpaikkani labra mittasi yhden panokseni 14 tilavuus%:iin. Muut olivat 12% - 13%.
        Valmistin myös eri laatuisia uuteoluita. Hiivana tietenkin pänikän mukana oleva.
        Tähtäsin 7% -8% tietämiin. Tuhon vahvuuteen olut vielä kävi kuivaksi eikä ollut liian "alkoholimaista".
        Keskustellessani hiivoista sanoivat labran heput, ettei marketin pullahiivalla saa juurikaan noita oluitani vahvempaa. Käyttivät termiä, että hiiva palaa?

• Anonyymi

Joudut linnaan kun polttelet kannabista.

• Ehkä siellä mielikuvitusmaailmassasi mutta ei täällä maan päällä siitä joudu 👍
        Sakkoja ehkä mutta vapaaherrojen ei sellaisista tarvitse välittää kun on eri säännöt kuin tavan kansalaisilla 🤗

• Anonyymi

Kaupan kaljat ei maistu miltään, kun on tottunut omiin laatukiljuihin.

• Kuten eräs alan rautainen ammattilainen minulle aikoinaan ilmoitti, ei näitä herkkujuomia maun takia juoda vaan vaikutuksen 🤗
        Puolentoista litran pullo laadukasta kiljua ajaa asiansa kyllä 👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4611
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      502
      2431
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1869
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1576
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1161
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      101
      964
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe