Minulla on as-piirteitä ja etenkin puhuminen on vaikeaa. Puoliso on ainoa jolle puhun "normaalisti", mutta luonnostaan käytän eleitä ja ilmeitä apuna. Muiden kanssa puhuminen on inhottavaa kun pitäisi pelkästään viestiä sanallisesti, jopa käyttää lauseita "kiva kuulla" tai "Oho kävipä hurjasti" vaikka noiden sanominen on äärettömän kiusallista, jopa mahdotonta (miksi ei saa vain hymyllä viestiä samaa?)
Suunnitelmissa on järjestää pienet juhlat joskus kesällä. Syynä se että muuten pitäisi erikseen tavata nämä henkilöt "intiimin ja rennon kahvittelun" merkeissä joten parempi hoitaa koko juttu samalla kertaa.
Aluksi olinkin innoissani juhlista, mutta sitten tajusin etten ole ollenkaan ns juhlien emäntä joka seurustelee vieraiden kanssa. Oman lähisuvun kanssa tämä onnistuu jossain määrin, mutta puolison vanhempia ja sisaruksia vierastan. En voisi kuvitellakaan että menisin esim juttelemaan heille tai että kiittäisin kun pääsivät tulemaan. Noille sisaruksille en ole ikinä edes puhunut tervehtimistä lukuun ottamatta.
Puoliso kai voisi ottaa päävastuun vaikka ei hänkään nauti sosiaalista tilanteista, mutta miten kiusallista on että itse vaikutan siltä etten yhtään arvosta vieraita?
Juhlien järjestäminen kun vieraiden läsnäolo ahdistaa?
Anonyymi-ap
1
461
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä juhlat väliin.Kuka tällä sinun pään sisälle oikeasti pääsee? Nauti sitä mitä sinulla nyt on .Eiköhän se riitä puolisollesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038