Frederik hoiskon lavalla ja montako maksoi 40 vai

Anonyymi-ap

taisi olla floppi? vai peräti hyvä lopputulos? Kun ei mitään kommenttia löydy mistään niin sohaisempa hieman. Olishan se hienoa jos tuommoinen paikka toimisi jotenkin mutta itsellä ei kyllä ole mitään kokemsuta kun en ole köäynyt paikassa koskaan vain joskus vuosia sitten kun paikka oli hylätynnäköinen kesällä. Masentavia paikkoja hoitamattomana ja unohdettuna jäi mieleen. En kyllä ole sen ihmeemmin aikonut käydä ellei joku hyvä live orkesteri tule niin sitten ehkä. Popeda , jussi 69,portion boys e-type jne jotain tommosta esim mutta että reetu ei helevvata no jokaiselle omansa.

10

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit käynyt kyylämässä niin tietäisit.

• Anonyymi

Tahdon takoa sun markkinarakoa.Pikkupöksyt lentää.Kossu vissy.

• Anonyymi

Hyvin meni Frederikin keikka. Likemmäs 400 kävijää. Fredrik huomioi hienosti faninsa, jaksoi jutustella ja poseerata yhteiskuvissa. Myös paikat pysyi ehjänä ja eikä rähinöitä syntynyt, mikä oli oikeastaan ihme kun kyseessä Alajärvi.

• Anonyymi

Hyvinhän tuo reetu tosiaan näkyi vielä väkeä vetävän, lähes 400. Ei ollut floppi

• Anonyymi

Makuasioita, itse en jostain jussi69 + muiden nistien örinästä maksaisi penniäkään

• Anonyymi

hyvä orkisteri.

• Anonyymi

Eurot on ollut käytössä jo vuosia.Viisi senttiä on vähin mitä voi maksaa ,tietenkin jos on sattunut jäämään ulkomailta sentin kolikko niin voihan sitä tyrkyttää.

• Anonyymi

Samoin en maksaisi reetusta senttiäkään. Makuasia tosiaan.

• Anonyymi

Todella hyvin meni keikka. N.400 myytyä lippua. Reetu on rautaa👍

• Anonyymi

Onko reetu alkanu vapisee vanhemmiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3884
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3435
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2841
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2498
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1889
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1849
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1777
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      31
      1621
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1258
    Aihe