Muut maat antavat Ukrainalle Leopardeja - Suomi antaa raivaustraktoreita

Anonyymi-ap

Se siitä auttamisesta.

13

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi antaa taistelupanssarivaunuista tehtyjä raivauspanssarivaunuja. Ketjun aloittaja ei taida olla sodankäynnin asiantuntija?

      • Anonyymi

        Eikä tiedä Suomen muusta antamasta aseavusta


    • Anonyymi

      Jokainen armeijansa käynyt kyllä tietää kuinka suuri merkitys hyvällä miinanraivauskalustolla parhaimmillaan on.

      Jollei ole jo liian myöhäistä, suosittelen armeijan käymistä avaajallekin.

    • Anonyymi

      Venäjä pysykööt omien rajojensa sisäpuolella.
      "Maailmanvalloitukset" ja etupiiriajattelut on taaksejäänyttä elämää ja siihen on muiden valtioiden vastattava. Maksoi mitä maksoi.
      "Putlerit lähipiireineen voi mennä narukiikkuun".

    • Anonyymi

      Suomi on kohta antanut miljardin edestä apua. Hyvä! Ei mene hukkaan nämä rahat.
      Hornetit samaan syssyyn.

      • Anonyymi

        Elä hätäile hortnetit kyllä annetaan kun suomi saa eka raptor ja eagle ja f 35 koneita käyttöön menee tuonne loppuvuodelle.


      • Anonyymi

        Sauli on munaton USAn alamainen !! Heti hornettei Ukrainalle vaikka 15 kpl !! Saamme kyllä hävittäjiä tilalle heti EU kumppanimaalta !! Perutaan ja Tilataan hävittäjät muusta maasta !
        USA on paska ! EU muuten korvaa näitä aseapuja Ukrainalle !


      • Anonyymi

        Unohtamatta pienen Suomen (5,5milj. kansa) ottaa eläteikseen yli 40 milj Ukrainan kansalaisia täysihoitoon Kela Gold Cardeja huoletta vinguttamaan.
        Kela ei varmaankaan tarkista näiden pankkitilejä, vaikka naikkoset tulevat yhdestä maailman suurimmista viljan- ja teräksen viejä maista, mutta vientitulothan valuivat oligarkkien taskuihin ja niistä vähäpätöisin ei todellakaan ole ex-sirkustirehtööri kähisijä Zelensky.
        Nyt jo rynninyt yli 50000ukrinatarta tänne täysihoitoomme vailla huolta kohoavista ruokakuluista, nousevista sähkö- ja vuokranmakuskuluista, pentujensa viimeistä huutoa olevista vaatteista ja lenkkareista puhumattakaan harrastuskuluista ym kaikki me suomalaiset veronmaksajat alistuneesti suorastaan pakotetusti korvaamme.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe