Työttömiin kohdistettuja työllistämistoimia ei tarvita työvoimapulan aikana. Työvoimapulan aikana työnantajat luonnollisesti tekevät hiki päässä töitä houkutellakseen työvoimaa yrityksiinsä. Palkat, työsuhde- edut, viihtyisät työympäristöt ja olosuhteet jne ja selkeät ja läpinäkyvät työpaikkailmoitukset palkkatietoineen kaikkineen takaavat taatusti suomessa työvoiman saannin. Kun työnantajat pistävät itse kannustimet kohdilleen työttömyys korjautuu itsestään.
Meillä on NIIN TYHMIÄ päättäjiä, että kolmenkymmenen vuoden kroonisen työvoimapulan aikana he eivät muuta ole osanneet ajatella kuin sitä, miten työttömien eämää hankaloitetaan tehokkaimmin rangaistukseksi vain siitä että he ovat työttömiä koska eivät saa töitä. Miten työttömiä tukiorjia rangaistaan mahdollisimman katastrofaalisesti siitä hyvästä ettei kukaan halua heitä työllistää eikä kukaan halua heille maksaa palkkaa. Myöskään törkyisia työskentelyolosuhteita korjatakseen eivät suomalaiset työnantajat ole viitsineet tikkua pistää ristiin.
Äänestä SDP
Työvoimapula on keinotekoin lehdistön luoma kupla
Anonyymi-ap
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178302380
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000