Mikä on tämä tanssiva poika, joka kulkee Ylöjärven keskustassa? Shortsit päällä, vaikka ei nyt ihan shortsikelit vielä ole. Ja talvellakin kulki välillä pelkissä shortseissa. Tanssii, soittaa rumpuja yms. Onko mielenterveysongelmia vai narkomaani?
Tanssiva poika Ylöjärven keskustassa
Anonyymi-ap
5
913
Vastaukset
- Anonyymi
sillä on vapaata pitkästäniemestä .menee takaisin kun ulkoilutus loppuu.
- Anonyymi
Onko oikein tietoa vai veditkö vaan hatusta? Edelleen näyttää jäähallin suunnalla tämä poika pyörivän, oikein komean rumpusoolon vetäisi muutamaankin kertaan taas.
- Anonyymi
jos se valmistuu kilpailuun .pomppii pönttöjen kanssa.
- Anonyymi
Rakastan pomppimista kun äiti ei anna minun hyppiä talossa kun tulee jälkiä lattialle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688