Tässä esimerkkinä linkki Sievissä tehtyyn tuulivoimakyselyyn asukkaille.
https://www.sievi.fi/tuulivoimaohjelma
Ylivoimaisesti suurin osa asukkaista vastustaa tuulivoiman lisärakentamista kuntaan.
Todnäk tulos olisi samantyyppinen muissakin kunnissa.
Tuulivoiman vastustus maaseudulla kasvaa
9
356
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisessa kunnassa pitäisi suorittaa tuollainen tuulivoimakysely.
- Anonyymi
Kyllä Sievissäkin päättäjät ym. jaksoivat paasata, kuinka vain muutamat vastustavat tuulivoimaloita kylien läheisyyteen. Onneksi järjestettiin kysely, jossa totuus paljastui.
Pointti on juuri se, että vastustetaan tuulivoimaloiden väärää sijoittelua, mikä on ollut aivan valtavirtaa tähän asti.- Anonyymi
Muistivatko kertoa, että käyttöikä on n25 vuotta.
- Anonyymi
KUN SÄÄ ON OTOLLINEN, KANNATTAA POLTTAA JOKU KOHDE!
- Anonyymi
Tv-sarjassa Exit tuodaan hyvin esiin tuulivoimabisneksen häikäilemättömyyttä. Kansainvälisiä sijoittajia ei kiinnosta muu kuin raha. On todella järkyttävää, että myös Suomen valtio tukee tätä häikäilemäntä kansainvälistä bisnestä mm. siten, ettei laita tuulivoimalainsäädäntöä kuntoon - tämä tietysti aivan tahallista.
- Anonyymi
Suomi on hyväksikäytön kohde tässä asiassa. Tuulivoimasta hyötyuvät vain tuottajat ja ne harvat maanomistajat, jotka saavat jättituottoja mailleen rakennettavasta tuulivoimalasta. Kaikki muut maksavat ja kärsivät haitoista!
- Anonyymi
Exit-sarjassa mainitaan saksalainen varainhoitoyhtiö Luxcara (rakas valo 🤣🤣🤣). Luxcara tuntuu hankkivan jatkuvasti lisää tuulivoima-alueiden omistuksia Suomessa.
"ABO Wind myi Haapajärven ja Sievin tuulivoimahankkeet saksalaiselle varainhoitoyhtiölle [Luxcaralle].
Kalajokilaakso
To 6.2.2020 klo 8:00" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exit-sarjassa mainitaan saksalainen varainhoitoyhtiö Luxcara (rakas valo 🤣🤣🤣). Luxcara tuntuu hankkivan jatkuvasti lisää tuulivoima-alueiden omistuksia Suomessa.
"ABO Wind myi Haapajärven ja Sievin tuulivoimahankkeet saksalaiselle varainhoitoyhtiölle [Luxcaralle].
Kalajokilaakso
To 6.2.2020 klo 8:00"Niin, jo nyt iso osa Suomen metsistä on tuulivoimarakentamisen kautta ulkomaisessa hallinnassa. Aika järkyttävää, mutta niin tyypillisen suomalaista lyhytnäköisyyttä. Kun tulee aika purkaa tuulivoimaloiden rotiskoja metsistä, voi maksajaa olla vaikea löytää. Ja luultavasti Suomessakin on pakko kaivaa myös tuulivoimaloiden perustukset metsämaasta ja se tietää isoa lisälaskua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569