https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009534582.html
POLIISIN rikostiedustelua koskevaa lainsäädäntöä pitäisi uudistaa, toteaa tänään julkaistu, sisäministeriön teettämä selvitys. Selvityksen mukaan poliisi tarvitsee rikostiedusteluun nykyistä täsmällisempiä keinoja vakavan ja järjestäytyneen rikollisuuden sekä jengirikollisuuden torjuntaan.
Rikostiedustelulla tarkoitetaan johdettua ja suunnitelmallista rikollisuuteen liittyvää tiedonhankintaa. Kyse on tietyn rikoksen tutkintaa laajemmasta toiminnasta, joka tähtää tilannekuvan hahmottamiseen.
Ja maahanmuutto liittyy kiistatta asiaan-sanoi taposet poliisit mitä sano
18
128
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on !! Helvetin enkelit ja muut rikolliset moottoripyöräjengiläiset on karkoitettava Suomesta !! Samoin nuorison suosikiksi tulleet Rantaaho ja Nacci karkoitettava takaisin Espanjaan !!
- Anonyymi
Matuilta on kiellettävä moottoripyörät !
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17831265O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Maahanmuuton vastustus voi olla erittäin viisasta. Jopa pitkällä tähtäimelläkin.
- Anonyymi
Mustat hyppii jo ulkona lapissakin.
Auringon voima herättää vaikka minkä elukan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat hyppii jo ulkona lapissakin.
Auringon voima herättää vaikka minkä elukanlidylissä on afrikkalaisia banaaneja
- Anonyymi
Niin se maailma muuttuu.
- Anonyymi
Varjelkoon kertakaikkieen, ei saa antaa pelolle valtaa.
- Anonyymi
Nimenomaa!
Emme suostu pelkäämään, Emme suostu pelkäämään….
Ei muuta kun marssitaan ympäri toria käsikynkkää, kun ALLAAAAH AKBAR ISKEE!
Kyllä se siitä…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaa!
Emme suostu pelkäämään, Emme suostu pelkäämään….
Ei muuta kun marssitaan ympäri toria käsikynkkää, kun ALLAAAAH AKBAR ISKEE!
Kyllä se siitä….mita tuo tarkoita
- Anonyymi
miksi vasemmisto ja vihreät eivät asialle halunneet tehdä mitään?
saivatko uhkailuja maahanmuuttaja poliitikoilta? tai kauniisti sanottuna ohjeita? - Anonyymi
6. Hiljaiseloa viettävä Satudarah
Intiaanikasvoista tunnusta käyttävä Satudarah MC teki tuloaan Suomeen vuonna 2017. Sen toiminta käynnistyi kovalla rytinällä, mutta se myös laantui nopeasti.
Tällä hetkellä jengiä voi kuvailla kyteväksi tulipaloksi. Sillä on yhä toimintaa. Jengi on laajentunut esimerkiksi Tanskassa maan suurimmaksi jengiksi ja siihen on siirtynyt väkeä myös muista jengeistä, Hyyryläinen kertoo.
Suomeen tullessaan jengi oli uusi toimija, jolla ei ollut valmiita verkostoja ja taustamiehiä, joten sen jäsenet tekivät lähes kaikki kovimmat rikokset itse. Tämä johti siihen, että moni jengin johtohahmo päätyi vankilaan.
– Pääkaupunkiseudun poliisilaitokset ja KRP tiivistivät rivinsä ja tekivät erillisen iskuryhmän. Jengin pääpukarit saatiin nopeasti koville tuomioille lähes joka ukko. Lisäksi jengin presidentti kuoli liikenneonnettomuudessa, Hyyryläinen sanoo.- Anonyymi
Mc kuppa
- Anonyymi
ei muuta kuin poliisi ja armeija heti kimppuun kovin toimin
- Anonyymi
Onko palstaöyhöllä kytkentöjä kyseiseen moottoripyöräkerhoon?
- Anonyymi
seide annmajakka
- Anonyymi
suomi24 Moktar poistaa kohta tämänkin?
MOT tutkimaan toimia- Anonyymi
Selvityksen mukaan poliisi tarvitsee rikostiedusteluun nykyistä täsmällisempiä keinoja vakavan ja järjestäytyneen rikollisuuden sekä jengirikollisuuden torjuntaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086