Joo kepu istui 4 vuotta viherpunaisten kanssa samassa hallituksessa.. Ja nyt kun kysyttiin mukaan OIKEISTOhallitukseen niin kepulle EI käy.. Haluavat edelleen pysyä vihervassarien seurassa, nyt oppositiossa. Kepu ja muut vihervassarit haluavat olla AINA yhdessä :o) no kepu menetti -8 paikkaa eduskunnasta, olis saanut mennä ne loputkin paikat...
Vastaukset 4
- Anonyymi
Jep ! ja se oli ylinoloa että eivät edes viitsineet vastata Orpon kysymyksiin..
- Anonyymi
Kepun Karjakko Saarikko sai haluamansa ja Teki Kepusta Ääri>Vasemmisto puolueen, siksi Kepu menee Oppositioon muiden Vassarien sekaan !
Kyllä nyt Alkio kääntää kylkeään ja hautakivet kaatuilee !
- Anonyymi
Persuja harmittaa kun Kepu ei suostu apupuolueeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483