Jos nainen haluat olla minun elämässäni ja olla minun kaverini ja ehkä enemmänkin. Vaikka seksiä joskus yms. Niin laittele minulle viestiä watsupppiin.
Mutta ellet mitään tälläistä halua niin tästä watsup viestittömyydestäsi tiedän , että sinä et kuulu sen vertaa elämääni , että sinulle enää yhdenkään sanan sanoisin.
Kaveruutta ja siitä enemmänkin.
54
125
Vastaukset
- Anonyymi
On tullut viestiä mutta eri naiselta 🤣
- Anonyymi
Paskan puhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskan puhuja.
Se on ihan totta.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan totta.:)
Tiesin kyllä että viestiä eri naiselta sisältö oli pelkkää paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut.
Mutta en kylä halua hänestä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en kylä halua hänestä mitään.
Mitä sitten tähän kirjoitat kun selvästi tämä ei ole sinulle. Oletko idioottti?
- Anonyymi
Äidiltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se kusi riittänyt. Haluat jonkun jolta kehtais kysyy, suostuisko paskaamaan naamallesi.
Superstondis. Ja sit omakäsihommiin. Taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sä kaipaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten tähän kirjoitat kun selvästi tämä ei ole sinulle. Oletko idioottti?
Kaikkihan täälläon idiotteja,virkavalta sanoi minulle ainakin.ETTÄ HÖLYN PÖLUÄ TOISESTAS KORVASTA PIHALLE SANONTA ON!
- Anonyymi
Tämä kirjoitukseni on ensimmäinen kerta tänne ja olen jostain lukenut että täällä ei kannata ikinä mitään lukea mitä näihin vastaillaan vaan odottaa että oikea nainen viestii oikeasti irl.
- Anonyymi
Aloitus on mukavammin muotoiltu, mutta sama ilkeä mies siellä takana on.
- Anonyymi
Ei ole sama mies.Itse olit se ja nyt tulit tähänkin ilkeilemään.
- Anonyymi
Seksin vonkuja, eikä sano naiselle sanan sanaa jos ei saa seksiä?
Mikähän Jumalan lahja maailman naisille hän onkaan. 👎- Anonyymi
Miksi sanoisi jos ei kerta toista kiinnosta seksi miksi hymyillä ja jutella turhaan yhtään mitään?
Sinulla on kyllä isioottimainen logiikka. - Anonyymi
On Se Kone
- Anonyymi
Haluan ja halusin sekä miehelle sen ilmoitin. Viestiteltiin, mutta koin, että mies ei sitä halunnut. Poistin numeron, jotta en rakkaudenpuuskassa lähettäisi viestiä. Jos mies haluaisi ja tahtoisi, ottaisi hän yhteyttä.
- Anonyymi
Kuten nainenkin.Naisen helpompi ottaa yhteyttä. Koska naisen asema on aina parempi kuin perheellisen miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten nainenkin.Naisen helpompi ottaa yhteyttä. Koska naisen asema on aina parempi kuin perheellisen miehen
Mikä perhe?
Alahan laulaa.
- Anonyymi
Laitoin jo tänään.
- Anonyymi
En nai kavereitten kanssa.
- Anonyymi
ja se on whatsapp muuten application...
- Anonyymi
Mikset nai sitä vaimoasi?
- Anonyymi
Mikset nai koiraasi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset nai koiraasi ?
Mulla ei oo koiraa, mutta sullahan se vaimo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset nai koiraasi ?
Kyllä se nai sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se nai sitä.
Lyl se nai miestä, naistakin yrittää, koiraa, tikapuita
- Anonyymi
Ellei watsupppiin tulee viestiä siitä tiedän etten ikinä naiselle mitään puhu..
Ihan näin sivusta tulen huutelemaan.. tapailetteko jossain? Jos ette, voi keskustella asiasta irl, niin mistä tiedät, että hän tahtoo seksiä? Kannattaa ottaa vaan omat ohjakset nyt tohon hommaan…
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ihan näin sivusta tulen huutelemaan.. tapailetteko jossain? Jos ette, voi keskustella asiasta irl, niin mistä tiedät, että hän tahtoo seksiä? Kannattaa ottaa vaan omat ohjakset nyt tohon hommaan…
Ellei viesti watsupppiini niin silloin ei halua kanssani mitään.
En tietenkään tiedäkään.
Mutta ellei viesti silloin ei halua. Anonyymi kirjoitti:
Ellei viesti watsupppiini niin silloin ei halua kanssani mitään.
En tietenkään tiedäkään.
Mutta ellei viesti silloin ei halua.Jos hän ei tiedä, että yrität tätä kautta kommunikoida?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Jos hän ei tiedä, että yrität tätä kautta kommunikoida?
Jös olisi kiinnostunut minusta niin silloinhan nainen etsisi minua vähän joka paikasta ja yrittäisi löytää minut.Esim nämä foorumit yms.
Anonyymi kirjoitti:
Jös olisi kiinnostunut minusta niin silloinhan nainen etsisi minua vähän joka paikasta ja yrittäisi löytää minut.Esim nämä foorumit yms.
No tietysti näin saattaisi olla, mutta jos et oikein koskaan anna mitään tunnisteita itsestäsi.
Ei varmasti uskalla lähestyä🤔- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No tietysti näin saattaisi olla, mutta jos et oikein koskaan anna mitään tunnisteita itsestäsi.
Ei varmasti uskalla lähestyä🤔Minulla on muutama aloitus joten uskaltaisi niissä sentään vastata ja muuta mitä niissä onkaan.
Joten argumenttisi ei ole pätevä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on muutama aloitus joten uskaltaisi niissä sentään vastata ja muuta mitä niissä onkaan.
Joten argumenttisi ei ole pätevä.Ja minun lähestyminen esim naamatusten irl ei vaadi uskallusta.yms
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on muutama aloitus joten uskaltaisi niissä sentään vastata ja muuta mitä niissä onkaan.
Joten argumenttisi ei ole pätevä.Eli tunnistat, kun anonyymi juttelee sinulle? Vai mistä päättelit, että oli juuri tämä kyseinen nainen ketä myös sinä kaipaat?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Eli tunnistat, kun anonyymi juttelee sinulle? Vai mistä päättelit, että oli juuri tämä kyseinen nainen ketä myös sinä kaipaat?
Tietenkin tiedän kun pyydän että vastaus on siten että siinä on tunnisteita ja vastaukset siten miten ne pitäisi olla.Osaan lukea vastaukset
Anonyymi kirjoitti:
Ja minun lähestyminen esim naamatusten irl ei vaadi uskallusta.yms
Oletteko paljonkin tekemisissä irl. Jos niin miten?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Oletteko paljonkin tekemisissä irl. Jos niin miten?
Minulla on täällä paikka missä voi vastata minulle.En ala kenenkään kalastajan tietojen urkintaan ja sen jälkeen joku tulee hänenä tänne feikkaan.
En ole idiootti sentään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on täällä paikka missä voi vastata minulle.En ala kenenkään kalastajan tietojen urkintaan ja sen jälkeen joku tulee hänenä tänne feikkaan.
En ole idiootti sentään.Tyypillinen kalastaja heti iskemässä että päääsisi feikkaan.Joo en ala tuollaieen huijaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen kalastaja heti iskemässä että päääsisi feikkaan.Joo en ala tuollaieen huijaukseen.
Tässä vpi laittaa minulle watsupppiin viestiä joten ei tarvitse yrittää huijata ja kalastaa.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei varmasti uskalla lähestyä🤔Täällähän minä ja kaikki on hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole idiootti sentään.Mä tiedän paikan haluan nyt olla itsekseni muuten minusta teet mt-potilaan jos vielä kerran joudun pettymään tää on todella raskasta kun mä sinusta välitän ja haluisin olla tekemisissä mutta olet kiusan henki ainakin 4 kertaa mitä ollaan yhteydessä oltu ja aina saanut minut kaikkoamaan puheillasi
- Anonyymi
Listaat vaatimuksia naiselle. Mitä itse haluat? Miksi et itse toimi?
- Anonyymi
Lue aloitus ja ymmårrä.Selkosuomeksi se oli kyllä.
- Anonyymi
Asperger...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asperger...
Varmaan sulla on joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sulla on joo.
Aloittajalla on, näkeehän tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla on, näkeehän tuon.
Ota pääsis pois perseestäsi nii voisit nähdä jotain muutakin kuin paskaas.
- Anonyymi
No eihän se Asperger hyvä ihminen mikään ongelma ole!
Mutta jos et olekaan koskaan rakastanut, se on, tai oli. Enhän minä tiedä mistään mitään.
Lllukeminenja puhuminen kannattaa aina. - Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044