Kaveruutta ja siitä enemmänkin.

Anonyymi-ap

Jos nainen haluat olla minun elämässäni ja olla minun kaverini ja ehkä enemmänkin. Vaikka seksiä joskus yms. Niin laittele minulle viestiä watsupppiin.

Mutta ellet mitään tälläistä halua niin tästä watsup viestittömyydestäsi tiedän , että sinä et kuulu sen vertaa elämääni , että sinulle enää yhdenkään sanan sanoisin.

54

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tullut viestiä mutta eri naiselta 🤣

• Anonyymi

Paskan puhuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskan puhuja.

Se on ihan totta.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan totta.:)

Tiesin kyllä että viestiä eri naiselta sisältö oli pelkkää paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut.

Mutta en kylä halua hänestä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en kylä halua hänestä mitään.

Mitä sitten tähän kirjoitat kun selvästi tämä ei ole sinulle. Oletko idioottti?

• Anonyymi

Äidiltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se kusi riittänyt. Haluat jonkun jolta kehtais kysyy, suostuisko paskaamaan naamallesi.
        Superstondis. Ja sit omakäsihommiin. Taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sä kaipaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten tähän kirjoitat kun selvästi tämä ei ole sinulle. Oletko idioottti?

Kaikkihan täälläon idiotteja,virkavalta sanoi minulle ainakin.ETTÄ HÖLYN PÖLUÄ TOISESTAS KORVASTA PIHALLE SANONTA ON!

• Anonyymi

Tämä kirjoitukseni on ensimmäinen kerta tänne ja olen jostain lukenut että täällä ei kannata ikinä mitään lukea mitä näihin vastaillaan vaan odottaa että oikea nainen viestii oikeasti irl.

• Anonyymi

Aloitus on mukavammin muotoiltu, mutta sama ilkeä mies siellä takana on.

• Anonyymi

Ei ole sama mies.Itse olit se ja nyt tulit tähänkin ilkeilemään.

• Anonyymi

Seksin vonkuja, eikä sano naiselle sanan sanaa jos ei saa seksiä?

Mikähän Jumalan lahja maailman naisille hän onkaan. 👎

• Anonyymi

Miksi sanoisi jos ei kerta toista kiinnosta seksi miksi hymyillä ja jutella turhaan yhtään mitään?
        Sinulla on kyllä isioottimainen logiikka.

• Anonyymi

On Se Kone

• Anonyymi

Haluan ja halusin sekä miehelle sen ilmoitin. Viestiteltiin, mutta koin, että mies ei sitä halunnut. Poistin numeron, jotta en rakkaudenpuuskassa lähettäisi viestiä. Jos mies haluaisi ja tahtoisi, ottaisi hän yhteyttä.

• Anonyymi

Kuten nainenkin.Naisen helpompi ottaa yhteyttä. Koska naisen asema on aina parempi kuin perheellisen miehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten nainenkin.Naisen helpompi ottaa yhteyttä. Koska naisen asema on aina parempi kuin perheellisen miehen

Mikä perhe?
        Alahan laulaa.

• Anonyymi

Laitoin jo tänään.

• Anonyymi

En nai kavereitten kanssa.

• Anonyymi

ja se on whatsapp muuten application...

• Anonyymi

Mikset nai sitä vaimoasi?

• Anonyymi

Mikset nai koiraasi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset nai koiraasi ?

Mulla ei oo koiraa, mutta sullahan se vaimo on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset nai koiraasi ?

Kyllä se nai sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se nai sitä.

Lyl se nai miestä, naistakin yrittää, koiraa, tikapuita

• Anonyymi

Ellei watsupppiin tulee viestiä siitä tiedän etten ikinä naiselle mitään puhu..

• Ihan näin sivusta tulen huutelemaan.. tapailetteko jossain? Jos ette, voi keskustella asiasta irl, niin mistä tiedät, että hän tahtoo seksiä? Kannattaa ottaa vaan omat ohjakset nyt tohon hommaan…

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ihan näin sivusta tulen huutelemaan.. tapailetteko jossain? Jos ette, voi keskustella asiasta irl, niin mistä tiedät, että hän tahtoo seksiä? Kannattaa ottaa vaan omat ohjakset nyt tohon hommaan…

Ellei viesti watsupppiini niin silloin ei halua kanssani mitään.
        En tietenkään tiedäkään.
        Mutta ellei viesti silloin ei halua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ellei viesti watsupppiini niin silloin ei halua kanssani mitään.
        En tietenkään tiedäkään.
        Mutta ellei viesti silloin ei halua.

Jos hän ei tiedä, että yrität tätä kautta kommunikoida?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Jos hän ei tiedä, että yrität tätä kautta kommunikoida?

Jös olisi kiinnostunut minusta niin silloinhan nainen etsisi minua vähän joka paikasta ja yrittäisi löytää minut.Esim nämä foorumit yms.

• Anonyymi kirjoitti:

Jös olisi kiinnostunut minusta niin silloinhan nainen etsisi minua vähän joka paikasta ja yrittäisi löytää minut.Esim nämä foorumit yms.

No tietysti näin saattaisi olla, mutta jos et oikein koskaan anna mitään tunnisteita itsestäsi.

Ei varmasti uskalla lähestyä🤔

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No tietysti näin saattaisi olla, mutta jos et oikein koskaan anna mitään tunnisteita itsestäsi.

Minulla on muutama aloitus joten uskaltaisi niissä sentään vastata ja muuta mitä niissä onkaan.
        Joten argumenttisi ei ole pätevä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on muutama aloitus joten uskaltaisi niissä sentään vastata ja muuta mitä niissä onkaan.

Ja minun lähestyminen esim naamatusten irl ei vaadi uskallusta.yms

• Anonyymi kirjoitti:

Eli tunnistat, kun anonyymi juttelee sinulle? Vai mistä päättelit, että oli juuri tämä kyseinen nainen ketä myös sinä kaipaat?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Eli tunnistat, kun anonyymi juttelee sinulle? Vai mistä päättelit, että oli juuri tämä kyseinen nainen ketä myös sinä kaipaat?

Tietenkin tiedän kun pyydän että vastaus on siten että siinä on tunnisteita ja vastaukset siten miten ne pitäisi olla.Osaan lukea vastaukset

• Anonyymi kirjoitti:

Ja minun lähestyminen esim naamatusten irl ei vaadi uskallusta.yms

Oletteko paljonkin tekemisissä irl. Jos niin miten?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Oletteko paljonkin tekemisissä irl. Jos niin miten?

Minulla on täällä paikka missä voi vastata minulle.En ala kenenkään kalastajan tietojen urkintaan ja sen jälkeen joku tulee hänenä tänne feikkaan.
        En ole idiootti sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on täällä paikka missä voi vastata minulle.En ala kenenkään kalastajan tietojen urkintaan ja sen jälkeen joku tulee hänenä tänne feikkaan.
        En ole idiootti sentään.

Tyypillinen kalastaja heti iskemässä että päääsisi feikkaan.Joo en ala tuollaieen huijaukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen kalastaja heti iskemässä että päääsisi feikkaan.Joo en ala tuollaieen huijaukseen.

Tässä vpi laittaa minulle watsupppiin viestiä joten ei tarvitse yrittää huijata ja kalastaa.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Täällähän minä ja kaikki on hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole idiootti sentään.

Mä tiedän paikan haluan nyt olla itsekseni muuten minusta teet mt-potilaan jos vielä kerran joudun pettymään tää on todella raskasta kun mä sinusta välitän ja haluisin olla tekemisissä mutta olet kiusan henki ainakin 4 kertaa mitä ollaan yhteydessä oltu ja aina saanut minut kaikkoamaan puheillasi

• Anonyymi

Listaat vaatimuksia naiselle. Mitä itse haluat? Miksi et itse toimi?

• Anonyymi

Lue aloitus ja ymmårrä.Selkosuomeksi se oli kyllä.

• Anonyymi

Asperger...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asperger...

Varmaan sulla on joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sulla on joo.

Aloittajalla on, näkeehän tuon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalla on, näkeehän tuon.

Ota pääsis pois perseestäsi nii voisit nähdä jotain muutakin kuin paskaas.

• Anonyymi

No eihän se Asperger hyvä ihminen mikään ongelma ole!

Mutta jos et olekaan koskaan rakastanut, se on, tai oli. Enhän minä tiedä mistään mitään.

Lllukeminenja puhuminen kannattaa aina.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Joo

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe