Täällä jotkut näyttää miettivän

🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffeillä. Jos yhtäkkiä töräyttää vakavia asioita ihmiselle, jota on hädin tuskin tervehtinyt, voi yllätyksestä johtuen saada tyrmäävän kommentin.

Toinen asia mikä ihmetyttää on se, kun täällä usein kysytään että miksi ei esitä asioita irl tai vaikka wa:ssa. Kyllähän aikuinen ihminen toimisi muualla kuin palstalla jos se olisi mahdollista. Monelta puuttuu yhteystiedot tai ei olla juteltu niin paljoa, että voisi ehdottaa lähempää tuttavuutta. Sekin on mahdollista, että on tullut jo torjutuksi. Voi myös olla mahdollista, että tälläinen yhteydenottoa kinuava yllyttää jotakin torjuttua ahdistelevaa ihmistä toimimaan vastoin kohteen toivomusta. Sen joka tätä irl yhteyttä täällä patistelee kannattaisi ihan itse kysyä asiansa irl.

44

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne minulta ole. Rauhoitu. Olen jo kohta keski-iässä. 😂

      • What? En nyt ymmärrä. Nuo aloituksessa mainitut asiat on poimittu anonyymien kirjoituksista. Tuskin erotan anonyymejä toisistaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        What? En nyt ymmärrä. Nuo aloituksessa mainitut asiat on poimittu anonyymien kirjoituksista. Tuskin erotan anonyymejä toisistaan.

        Älä selitä. Tiedän mistä kenkä puristaa. En todellakaan ole ottamassa yhteyttä. Katso nyt maailmaa, mihin se on menossa. Pitäisikö tässä vielä ruveta sekoilemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä. Tiedän mistä kenkä puristaa. En todellakaan ole ottamassa yhteyttä. Katso nyt maailmaa, mihin se on menossa. Pitäisikö tässä vielä ruveta sekoilemaan?

        Osta isommat kengät jos puristaa. En ole pyytänyt ketään tuntemattomia ottamaan yhteyttä. Mainitsemani asiat koskevat palstan anonyymien kirjoituksia.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Osta isommat kengät jos puristaa. En ole pyytänyt ketään tuntemattomia ottamaan yhteyttä. Mainitsemani asiat koskevat palstan anonyymien kirjoituksia.

        Kiihdyt kyllä nollasta sataan alle viiden sekunnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihdyt kyllä nollasta sataan alle viiden sekunnin.

        Tämäniltaisen miehen provohahmo tekee niin? On tämä äimistyttävää kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäniltaisen miehen provohahmo tekee niin? On tämä äimistyttävää kyllä

        Nyt on lauantaiaamupäivä. Keskipäivä kohta. Jos siis vilkaiset verhojen raosta ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihdyt kyllä nollasta sataan alle viiden sekunnin.

        Nyt imartelet itseäsi ihan liikaa EVVK.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Nyt imartelet itseäsi ihan liikaa EVVK.

        Tällä viittasin temperamenttiin. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa mitään muuta. 🤔😮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viittasin temperamenttiin. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa mitään muuta. 🤔😮

        Taaskin kuvittelet itsestäsi liikoja. Minä tarkoitin kommenttejasi. Kuvitteletko todella, että niillä olisi jotakin vaikutusta. Luuletko, että vakavissani keskustelisin tuollaisen kanssa? Vastailen niihin vain sen takia, että aloitukseni nousee sillä toppiin. Joten teet minulle palveluksen jokaisella kommentillasi jonka saan sinusta puristettua 😅👍


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Taaskin kuvittelet itsestäsi liikoja. Minä tarkoitin kommenttejasi. Kuvitteletko todella, että niillä olisi jotakin vaikutusta. Luuletko, että vakavissani keskustelisin tuollaisen kanssa? Vastailen niihin vain sen takia, että aloitukseni nousee sillä toppiin. Joten teet minulle palveluksen jokaisella kommentillasi jonka saan sinusta puristettua 😅👍

        Nyt pitää lukea tämä ketju uudestaan, jotta muistan mistä tässä oli kyse. Niin, siis tunteiden kertomisesta liian nopeasti. No, jotkut tekee niin. Itsekin olen tehnyt, ja minulle on niin tehty. Kerran tehtiin kahvipöydässä muiden läsnäollessa, ja kerran tehtiin kahvitauon jälkeen ehdotus naimisiinmenosta. Jotkut tietenkin voi sellaisesta säikähtää. Jos niin käy, niin sitten se tietenkin saattaa romuttaa kaiken. Uhkapeliä se onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viittasin temperamenttiin. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa mitään muuta. 🤔😮

        Viehätyin tyylistä: kirjpitit oit temperament


    • Anonyymi

      "tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffeillä. Jos yhtäkkiä töräyttää vakavia asioita ihmiselle, jota on hädin tuskin tervehtinyt, voi yllätyksestä johtuen saada tyrmäävän kommentin."

      Tämä on totta. Järkyttyisin, jos joku puolituttu tulisi rakkautta tunnustamaan.

      • lounas.ajatus

        Niin mäkin, sen takia kirjoitinkin noin.


    • Anonyymi

      Jos joku näyttää olevan niin selvästi ihastunut, ettei siitä ole epäilystäkään, niin mielestäni hänelle voi tunnustaa rakkautensa ilman mitään treffejä. Samalla tulee testanneeksi reaktiota, että onko tosissaan kiinnostunut. Ei tarvitse soutaa ja huovata sen jälkeen, kun tulee kerralla asia selväksi.

      • Ai kauheeta. Mietin miten reagoisin jos kaupassa kanamunia valitessani kaipaamani mies tulisi yhtäkkiä viereeni vannomaan tunteitaan. Varmaan tipahtaisi rasia käsistäni lattialle ja ehkä säntäisin pakoon. Suotavampaa, että hän pyytäisi vaikka kahville ensin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai kauheeta. Mietin miten reagoisin jos kaupassa kanamunia valitessani kaipaamani mies tulisi yhtäkkiä viereeni vannomaan tunteitaan. Varmaan tipahtaisi rasia käsistäni lattialle ja ehkä säntäisin pakoon. Suotavampaa, että hän pyytäisi vaikka kahville ensin.

        No jos kahden ihmisen välillä on ollut jotain hevosenleikkiä, siis temppuilua puolin ja toisin, niin voi olla että se ajautuu koko homma sellaiseksi, että sitten tehdään tällaisia peliliikkeitä. Varmaan pohjalainen geeniperimä aiheuttaa sitä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai kauheeta. Mietin miten reagoisin jos kaupassa kanamunia valitessani kaipaamani mies tulisi yhtäkkiä viereeni vannomaan tunteitaan. Varmaan tipahtaisi rasia käsistäni lattialle ja ehkä säntäisin pakoon. Suotavampaa, että hän pyytäisi vaikka kahville ensin.

        Ei kai nyt kukaan tunteita käy tunnustamaan ruokakaupassa?! Siellä voi toki lähestyä ja jutella kevyttä liibalaabaa . Kai ensin on tutustuminen toiseen ihmiseen ja henkilökohtaisen yhteyden luominen ennen tunteiden kertomista??
        Vaikka tunteet näkyisikin ja loistaisi kilometrien päähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan tunteita käy tunnustamaan ruokakaupassa?! Siellä voi toki lähestyä ja jutella kevyttä liibalaabaa . Kai ensin on tutustuminen toiseen ihmiseen ja henkilökohtaisen yhteyden luominen ennen tunteiden kertomista??
        Vaikka tunteet näkyisikin ja loistaisi kilometrien päähän.

        Hyvä juttu. Tuollaisen äkkirynnäkkö kuvan olen saanut noista tunteiden kertomiskirjoituksista täällä.


    • Anonyymi

      Aika paljon täällä sallitaan haukkumiskommentteja.
      Katsopa vaan.sen palstaduden aloituksia tai tuon joka kaveruutta hakee.

      Mutta oikeassa olet tuossa että kyllä ihmiset ottavat yhteyttä kaipuunsa tai ihastuksensa kohteeseen suoraan jos se olisi niin helppoa.
      Luen aina sinun aloitukset ne ihan hyviä ja pisteet siitä sinulle.

      • Täällä on etenkin rekatut käyttäjät kiusauksen kohteena. Monta tunnusta on hävinnyt kiusauksen takia. Tuntuu, että palstan ilmapiiri on vain huonontunut senjälkeen kun suomi24 vaihtoi omistajaa.

        Kiitos pisteistä 😊


    • Siinä mielessä samoilla linjoilla., jos täällä haluaa, että joku kiinnostuksen kohde ottaa yhteyttä. Kyllä se helpompi olisi ihan hänelle itselleen sanoa ja ottaa yhteyttä jos kerta ne yhteystiedot on ja näkee toista irl.

      Niin sinä toinen haaveilija ota vaikka S-postilla yhteyttä jos sen tiedät :) tai viestiä luuriin. :) sano vaikka irl jotain mistä kaikki voi alkaa. :)) Täällä kulutetaan vaan aikaa.

      • Olet oikeassa tuossa, että täällä kulutetasn vain aikaa. Anonyymit minusta vielä enemmän, kun eihän heitä mitenkään erota toisistaan.

        Mulla on sellainen tilanne, että olen ottanut useasti mieheen yhteyttä. Odottelen vain, että kohde joskus havahtuu huomaamaan mun positiiviset puolet.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Olet oikeassa tuossa, että täällä kulutetasn vain aikaa. Anonyymit minusta vielä enemmän, kun eihän heitä mitenkään erota toisistaan.

        Mulla on sellainen tilanne, että olen ottanut useasti mieheen yhteyttä. Odottelen vain, että kohde joskus havahtuu huomaamaan mun positiiviset puolet.

        Pidän myös yhdestä ihanasta. Ehkä hänkin joskus havahtuu samaan tunteeseen :)

        Oikein mukavaa kevättä sinulle!


      • Anonyymi

        Täällä ei kaikilla ole kaivattunsa yhteystietoja, ei minkäänlaisia. On joskus ollut, muttei enää mitään niistä, johtuen tietyistä syistä, että ne ovat kadonneet. Ei siis voi ottaa yhteyttä mitään kautta. - sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei kaikilla ole kaivattunsa yhteystietoja, ei minkäänlaisia. On joskus ollut, muttei enää mitään niistä, johtuen tietyistä syistä, että ne ovat kadonneet. Ei siis voi ottaa yhteyttä mitään kautta. - sivusta

        Sen takia olisi mukava jos täältä poistuisi kaikki Mies/Nainen huutelut. Vaan olisi vaikka ihan nimellä huutelua. Joku vois siis löytää oikeasti sen kaivattunsa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sen takia olisi mukava jos täältä poistuisi kaikki Mies/Nainen huutelut. Vaan olisi vaikka ihan nimellä huutelua. Joku vois siis löytää oikeasti sen kaivattunsa.

        Olet oikeassa. Varsin sekavaa on paalstan käytäntö nykyisin. Aiemmin voi itse valita jonkun käyttäjätunnuksen jos ei ollut rekattu käyttäjä. Nyt kaikki on aanonyymejä ja ketjut tuntuu sekavilta, kun ei tiedä kuka vastaa kenellekin.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Pidän myös yhdestä ihanasta. Ehkä hänkin joskus havahtuu samaan tunteeseen :)

        Oikein mukavaa kevättä sinulle!

        Kivaa kevättä sinullekin ja jatketaan harjoituksia👍


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Olet oikeassa. Varsin sekavaa on paalstan käytäntö nykyisin. Aiemmin voi itse valita jonkun käyttäjätunnuksen jos ei ollut rekattu käyttäjä. Nyt kaikki on aanonyymejä ja ketjut tuntuu sekavilta, kun ei tiedä kuka vastaa kenellekin.

        Helpottaisi ja olisi melkein mukavampi, niin tietäisi ns kenelle juttelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei kaikilla ole kaivattunsa yhteystietoja, ei minkäänlaisia. On joskus ollut, muttei enää mitään niistä, johtuen tietyistä syistä, että ne ovat kadonneet. Ei siis voi ottaa yhteyttä mitään kautta. - sivusta

        Multakin hävisi hänen puhelinnumeronsa joskus kun vaihdoin uuteen puhelimeen. Eikä mulla ollut kuin työsähköposti, johon en voi lähettää enempää viestejä. Itsellä ei enää ole samaa työsähköpostia, johon hän kirjoitti kun oltiin tekemisissä. Molemmilla salaiset puhelinnumerot, joten niitä ei saa seville. Mulla on trafissakin tietojen luovutuskielto päällä, joten auton rekkarilla ei saa sieltäkään tietoja.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Helpottaisi ja olisi melkein mukavampi, niin tietäisi ns kenelle juttelee.

        No soita nösdö hänelle, kirjpita åostitse psperikirje ( hän olisi jo siitä lääpällään ), mutku ei, ei, ei...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No soita nösdö hänelle, kirjpita åostitse psperikirje ( hän olisi jo siitä lääpällään ), mutku ei, ei, ei...

        Mitä tällä tarkoitat?😳


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus,kiitos. Loukamatta ketää aikuisena ihmisenä ihmetelen kaipausta tai aloituksia tämä on sinulle mies tai nainen.Mistä tietävät kohde juuri löytää tekstin tai yleensä on tällä tällä sivusto?Eiköhän käviöitä kuitenki täällä Koko Suomesta ja paljon 24h 7 päivän aikana?

      • Samaa olen ajatellut noista mies, nainen, ihana ja rakas aloituksista. Eihä niistä voi yhtään tietää kenelle ne on. Jos tänne tulee joku kaipaaja, niin miten hän voi erottaa niistä itselle tarkoitetun viestin, jos sellainen on. Mulla on ihan konteliaisuussyistä tämä rekattu tunnus käytössä. Jos kaipaamani sattuisi täällä käymään niin hän erottaisi mun kirjoitukset ja profiilista näkyy ketä kaipaan. Etunimi tms. olisi hyvä tunniste, jos ei uskalla paljon haukuttuja rekattuja profiilia käyttää.


      • Anonyymi

        Louka louka, laukkaa, laukkaa


    • Anonyymi

      Kerroin ja eihän se mennyt kuin strömsössä. Ei ois pitäny! Jatkossa osaan olla hiljaa sen opin.

      • Voi ei😳 tsemmpiä sinne. Kevät on vasta aluillaan!


    • Anonyymi

      Avuttomia olette.

      • Joskus kasvat huomaamaan, että ihmiset ovat erilaisia. Erilaisuus ei oikeuta negatiiviseen arvosteluun. Jokainen elää itselleen sopivaa elämää. Vielä on olemassa ihmisiä, jotka kunnioittavat perinteisiä käsityksiä käytöksestä.


    • Anonyymi

      Jo alku on typerä.
      Totta kai, ainoadtaan ja vain ihmiset tapaavat elävinä, sattumalta.

      Mikä ihmeen planeettaolioiden yhtymäpaikka tää on?
      Oon vasta katsellut ja vain ihmetellyt! 🤭🤭🤭🤭🤭😁😁😁😁😁😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😩😩😩😩😩😁😁😁😁😁😁😉😉😉😉😉😉😉😉

    • Anonyymi

      Onko wa niinkun wc? Miesten wc?
      Mikä se on?

      • Wa on älykännyköissä oleva whatsapp ohjelma, jossa voi tuttavansa kanssa ilmaiseksi keskustella tekstailemalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      338
      3999
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2277
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      95
      1415
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      50
      1089
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      336
      984
    Aihe