Voi kuinka ikävää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000009537215.html
Keskustan jättilahjoituksesta miljoonan euron lahjavero!
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se menee https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/lahja/ilmoita_lahja_verohallintoo/
- Anonyymi
missä puolue sillä sillä lahjonta,
- Anonyymi
Puolue on yleishyödyllinen yhdistys jolloinka lahjaveroa ei peritä!
Tieto löytyy jos vähän kehtaa googlata,,,- Anonyymi
Arvasinkin. Kuinkas nyt näille rosvoille voisi veroja langeta.
- Anonyymi
Persuja nyppii kun tietävät etteivät itse voisi koskaan saada kummempaa kuin jonkun Kaken tyhjien keppanapurkkien kokoelman. Nekin täynnä tupakannatsoja.
Sitäse on kun ei ymmärrä ihminen elää ja käyttää rahojansa.
- Anonyymi
On kyllä pöhköin paikka poltaa rahaansa, tää et pistää sen suomalaiseen puolueeseen.
- Anonyymi
Ja kepuloisten polttokoneeseen, huh!
- Anonyymi
Suomen Kulttuurirahaston saama suurin lahjoitus on 9 miljoonaa euroa.
- Kulttuurirahasto ylivoimainen ykkönen saamistaan lahjoituksista,,,
Unicef saanut suurimmillaan yksityishenkilöltä lahjoituksena 6 miljoonaa euroa.
Myös kirkolliset järjestöt ovat saaneet osansa perintölahjoituksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736322- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢33894Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769