Ilmestyi viimeisenä Steveco areenan täyteen katsomoon, huuhaili ja kyseli vapaata paikkaa. Ei löytynyt niin rynni etu riviin ,seuran omille paikoille. Näin toimivat julkisuuden kipeät populisti pellet pösilö poliitikot arvovaltoimesti.
Olen täällä, huomasitteko vaalikarja. Urheilumiehiäkin ollaan Laajakosken Nikelistä.
Kai Te nyt Nikelin muistatte, oppilaitos elämään.
Härski Juho Eerola kutsumaton koripallovieras
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
noinko tatahtuma tosiaan eteni. Eihän Juho nyt sillä lailla käyttäydy.
- Anonyymi
Oisko noussu päähän?
- Anonyymi
Jos se ei ollutkaan Juho. Jos onkin joku muu ja pitkälti saman näköinen.
- Anonyymi
Se oli se joku kansanedustaja, Juho Eerola. Puoluetta en nyt muista, olisko kommari?
- Anonyymi
Siellä se härski Hartikainen kökötti eturivissä kutsuvieraiden välissä kutsumatonvieras Mikon Kuvissa.
Olen kuullut että kymiläiset olisivat reiluja ja rehelisiä sekä vieraanvaraisia, ei näköjään ja kuulemma kaikki. Nikelin Laajakosken kymiläiset.
Oliko ne aikanaan poliisin pojat Kyminjoen varrella kun hätistelivät kanootti urheilijoita ,eikä poliisia edes hälytys kiinnostanut vaikka pyssyn paukettakin oli kuulunut.
Sitten oli tämä poliisin pojan oppilaitoksen Nikelin kaupat. Venäläiset tehdasta suunnittelivat niin lähihoitaja maahanmuuttovirkailija ja polliks halkokauppias uhosi ostaa sairaalan, julkisuutta tuli mutta ei kauppoja kun ei rahaa löytynyt.
No eräs poliitikko poliisin perhe osti kunnalta sairaalan tiluksia tiskinalta, ei tullut silti viljelijää eikä kepulaista. Yrittää vaan pyristellä politiikassa ja pojan maahanmuuttajan lasta kaitsemalla.- Anonyymi
ohoh. nyt tuli kovaa tekstiä. Mistä moinen tieto lähde. En ole aiemmin kuullut tuollaista.
- Anonyymi
Se toinenkin kieromax eerola on kans tosi röyhkeä ja valehtelee ihan surutta työnhakijalle. Ette te noin saa työmarkkinoiden luottamusta parannettua. Kyllä pelisäännöistä on molemminpuolin pidettävä kiinni! Taitaa olla yks suojatyöpaikka koko pulju ja ties kenen pimeillä itärahoilal sekin pulju pyörii?
Kova hinku kuvia ottaa hakijasta. Ihme käytäntö, missään en ole muualla tuollaista tavannut. Lie joku rinki sielllä halukkaille tarjolla? - Anonyymi
Aloittajalla addiktio maalittamiseen, kun on nettiriippuvainen 30 vuoden kokemuksella eikä pärjännyt politiikassakaan muussa kuin myyrän työssä. Ressukka erotti itse itsensä ja sitten alkoi nillittämään enhän se miä vaan muut hahahahaaaa.....
- Anonyymi
Perseennuolija on riippuvainen toisen menestyksestä, oma elämä kun on mitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203