Valhehenkiset adventistit korottavat lakia ja etenkin sapattikäskyä.
Valehtelevat noudattavansa sapattikäskyä rikkomatta sitä.
Käärmeenhenki tekee sapatillaan öyhöttäjän.
Sapattikäsky:
• Tee 6 päivää työtä
• Vain lauantai on lepopäivä
• Pyhitä sapatti
Sapattikäsky
"Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon."
Lain noudattajia vai rikkojia ?
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
Adventtikirkon pastorit kivitetään ensiksi, koska heille lauantai on kiireisin ja 'hikisin' työpäivä. Viikolla pastorit sitten lepäävät. Pastorin mielilause onkin:
"1 päivä viikossa molemmat päät märkinä tee työsi ja kuusi päivää on varattu levolle."
Asiasta toiseen. Floridassa on otettu tiukka linja pastorin kaapuun pukeutuneita namusetiä hillitsemään heidän vapaa-ajan puuhissaan:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0e086aff-bdb3-4fc8-be13-febcf1657971 - Anonyymi
Adventismille sielunsa myyneet pastorit kuvittelevat olevansa pyhiä, julkisynnittömiä ja varmasti pelastuneita.
- Anonyymi
Jeesus varoitti käännyttäjistä ja susista lampaiden vaatteissa.
- Anonyymi
Adventistipastoreiden vastuuttomuus ja eksytykset vievät harhaan.
Raamatun profetaallinen kohtalo heille ja seurakunnalle.
"Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden." - Anonyymi
"Kaikki muut ovat lainrikkojia paitsi adventistit."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909