eettistä prostituutiota?

meivei

Mitä mieltä olette uskonnollisesti katsoen prostituutiosta, entä miten suhteuttaisesti raamatun opit prostituutioon? Oikein vai väärin?

11

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haureus ja sen jälkeen kumppanin hylkääminen on hyvin paha synti. Sen kyllä saa anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, mutta haureus on ihmisessä sisällä ja se on vaarallista, jos sitä ei lopeteta ja tunnusteta ja hylätä syntinä pois!

      Ammattimaisesta prostituutiosta tässä raamatussa.
      Nuoli lävisti hänen maksansa. Jopa kuolla voi, jos tietää totuuden, eikä tee oikein. Sellainen kuoleman tapaus on ollut kotikaupungissani 20 vuotta sitten. Nuori uskova mies, joka kävi kokouksissa ja silti juoksi kukasta kukkaan. Hän kuoli keskellä kirkasta päivää...

      Nuoli lävisti hänen maksansa löytyy tästä:


      1.Poikani, noudata minun sanojani ja kätke käskyni mieleesi.

      2.Noudata käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi.

      3.Sido ne kiinni sormiisi, kirjoita ne sydämesi
      tauluun.

      4.Sano viisaudelle: "Sinä olet sisareni," kutsu ymmärrystä sukulaiseksi,

      5.että varjeltuisit irstaalta naiselta, vieraalta vaimolta, joka liehakoi sanoillaan.

      6.Minä katselin taloni ikkunasta ristikon läpi,

      7.ja näin yksinkertaisten joukossa, havaitsin poikien parissa nuorukaisen, joka oli mieltä vailla.

      8.Hän kulki katua erään naisen kulmaukseen ja asteli hänen majaansa päin

      9.päivän illaksi hämärtyessä, yön aikana pimeässä.

      10.Nainen tulee häntä vastaan porton puvussa, kavaluus sydämessä.

      11.Hän on levoton ja hillitön, hänen jalkansa eivät pysy kotona.

      12.Milloin hän on kadulla, milloin toreilla, väijyen joka kulmassa.

      13.Hän tarttui nuorukaiseen, suuteli häntä ja julkeasti katsoen sanoi hänelle:

      14."Minun oli uhrattava yhteysuhri, tänä päivänä olen täyttänyt lupaukseni.

      15.Siksi lähdin ulos sinua vastaan etsiäkseni sinua, ja olen löytänyt sinut.

      16.Minä olen levittänyt leposijalleni peitteitä, kirjavaa Egyptin liinavaatetta.

      17.Vuoteeseeni olen pirskotellut mirhaa, aloeta ja kanelia.

      18.Tule, nauttikaamme lemmestä aamuun asti,
      riemuitkaamme rakkaudesta.

      19.Mieheni ei ole kotona, hän meni matkalle kauas.

      20.Hän otti rahakukkaron mukaansa ja tulee kotiin vasta täydenkuun päiväksi."

      21.Vaimo taivutti hänet paljolla houkuttelullaan, vietteli liukkailla huulillaan.

      22.Mies lähti äkkiä hänen jälkeensä, kuten härkä menee teuraaksi, kuten mieletön jalkaraudoissa kuritettavaksi,

      23.kuten lintu kiiruhtaa paulaan. Hän ei tiennyt, että oli henkensä kaupalla, kunnes nuoli lävisti hänen maksansa.

      24.Sen tähden, poikani, kuulkaa minua, kuunnelkaa suuni sanoja.

      25.Älköön sydämesi poiketko tuon naisen teille, älä eksy hänen poluilleen.

      26.Sillä hänen kaatamiaan surmattuja on paljon, lukuisasti niitä, joilta kaikilta hän on riistänyt hengen.

      27.Hänen majastaan käyvät haudan tiet, jotka vievät kuoleman kammioihin.

      [Jumalan Kansan Raamattu: Sananl. 7:1-27]

      • "Ammattimaisesta prostituutiosta tässä raamatussa.
        Nuoli lävisti hänen maksansa. Jopa kuolla voi, jos tietää totuuden, eikä tee oikein. Sellainen kuoleman tapaus on ollut kotikaupungissani 20 vuotta sitten. Nuori uskova mies, joka kävi kokouksissa ja silti juoksi kukasta kukkaan. Hän kuoli keskellä kirkasta päivää... "

        ...

        Jjjja se kuolemahan automaattisesti liittyi siihen että mies juoksi kukasta kukkaan? =D

        Kuule, ihmiset kuolevat, toisinaan omituisesti, toisinaan vähemmän omituisesti. Miten olisi jospa sinäkin yrittäisit raahautua sieltä keskiajalta tänne 2000- luvun suomeen? Kuolema, sairaus, onnettomuus ei ole mikään Jumalan rangaistus. Se on vain osa elämää. Get the point?

        Teidän raamattunne on meisten kirjoittama totaalisen sovinismin ilmentymä, josta oikein hyvän esimerkin annoit juuri itsekin.

        Jokainen tietää, että ihmiskauppa on miesten pyörittämää, miesten tarpeisiin perustuvaa toimintaa, sekä toisten heikon aseman törkeää hyväksikäyttöä.

        Ihmiskaupan uhreja ovat naiset ja lapset, EIVÄT miehet.

        Miehiä on prostituoituina kyllä myös, mutta toiminta on miesten pyörittämää, miesten tarpeisiin perustuvaa, ja se on täysin miehinen maailma. Miehet ovat niitä jotka ostavat, myyvät, ja käyttävät hyväkseen naisia ja lapsia, ja pakottavat heidät mitä hirveimpiin tekoihin jotta saisivat ITSE seksuaalista tyydytystä, ja vallantunnetta. Prostituutio perustuu miesten totaalisen itsekkäisiin tarpeisiin, sekä naisen ja lasten maailmanlaajuisesti edelleenkin epätasa-arvoiseen asemaan suhteessa miehiin.

        Kuitenkin teidän raamattunne säännönmukaisesti esittää naisen kierona, pahana, irstaana, syntisenä, pirullisena olentona jolla on "kavaluus sydämessään".
        Miestä ei suinkaan esitetä mitenkään irstaana, kavalana, kierona. Miehen raamattu esittää tahdottomana uhrina, jonka tämä "kavala nainen" on pakottanut "ihan vasten tahtoaan" harrastamaan seksiä kanssaan! =D

        ...

        "Sillä hänen kaatamiaan surmattuja on paljon, lukuisasti niitä, joilta kaikilta hän on riistänyt hengen."

        ...

        Tuo kertonee jotain teidän "totuuksistanne". =D

        Mitäs luulisit, kumpia on enemmän; prostituoituja naisia jotka on tapettu miesten toimesta, vaiko näitä "viattomia" miesasiakas"parkoja" jotka on tapettu prostituoitujen taholta. Kumpiakohan on kuollut enemmän, prostituoituja, vaiko heidän asiakkaitaan?

        Mitäs luulisit?

        Teidän raamattunne nais-, ja mieskäsitys on sellainen sovinismin ylistys, että ihmetellä täytyy miten joku nykypäivän suomalainen voi edelleenkin uskoa silmät ympyriäisinä kaiken mitä siellä sanotaan.

        Juuri nämä naista ja miestä koskevat kohdat kertovat selkeää kieltään vain ja ainoastaa tästä miehisestä ikiaikaisesta, totaalisen itsekkäästä tavasta sysätä kaikki vastuu naisen niskaan. Nainen on syyllinen, mies on uhri. Jos miehen viisari värähtää naisen nähdessään, se on naisen vika. Mies ei ota omasta seksuaalisuudestaa minkäänlaista vastuuta.

        Suhteessa naiseen ja mieheen raamattu esittää naisen pahantahtoisena, ilkeänä, kieroiljana, joka päivät pitkät pirunsarvet päässään suunnittelee juoniaan miesten pään menoksi. "Väijyy" joka nurkassa. =D
        Miehen se puolestaan esittää aina hyvään pyrkivänä olentona jolla ei ole minkäänlaista päätösvaltaa oman seksuaalisuutensa suhteen, vaan miehen seksuaalisuus on ikäänkuin naisen taskussa.

        "Mies kiiruhtaa naisen perään kuin härkä teuraaksi" "kuin lintu kiiruhtaa paulaan..." =D =D =D Voi teitä miesparkoja!

        Seksuaalisessa suhteessa mies esitetään naisen uhrina, jopa silloin kun puhutaan prostituutiosta, joka takuuvarmasti oli raamatun aikana vähintäänkin samanlaista naisen huonon yhteiskunnallisen aseman törkeää hyväksikäyttöä, kuin mitä se on nykyäänkin maailmanlaajuisesti.

        Naiset ja lapset ovat kautta aikojen joutuneet kantamaan vastuun ja seuraukset MIESTEN teoista, ja MIESTEN ongelmista niin seksuaalisilla alueilla kuin muillakin. Tästä nämä sinun perverssit raamatunkohtasi ovat taas hyvä esimerkki.

        Joten älä sinä selitä siellä, sinä, joka omasta mielestäsi kannat vieläpä jotain "valoa maailmaan"!

        Kasvata selkäranka, lopeta selittelyt, nouse mulkkusi yläpuolelle ja ole MIES!


    • Hi Ace

      Lahkolainen on korkeamman luokan prostituoitu.

      Hän myy sielunsa saadakseen ikuisen elämän.

      • The_Ace

        Mitä "Lahkolaisiin" tulee, he eivät palvele samaa Jumalaa mikä ilmoitetaan Raamatussa... onneksi itse en kuulu sellaisiin, mutta tiedän/tunnen muutamia jotka kuuluvat..


        ja btw. Jumalalle et voi myydä sielua, Hän on omistanut sielusi jo ennenkuin Synnyit tähän maailmaan. Jumala omistaa meidät kaikki.


      • The_Ace

        ... löydät #Mormoni ja #Jehova kanavilta..


      • Isäkäs
        The_Ace kirjoitti:

        ... löydät #Mormoni ja #Jehova kanavilta..

        Helluntailaisuus ja herätysliikkeet


      • haureudella
        Isäkäs kirjoitti:

        Helluntailaisuus ja herätysliikkeet

        tarkoitetaan myös hengellistä haureutta....

        kuten porttovaimo joka on alistunut kantamaan miehensä nimeä mutta silti juoksee vieraitten perässä ..ei ole uskollinen miehnsä nimelle ..niin lahkouskovatkin toitottaa Jeesuksesta ja perustavat lahkoja joitten nimessä sitten kokoontuvat....


    • The_Ace

      ... se on Helvettiin vievä Synti.

    • Jobi
    • Qadesha

      VT vilisee huoria, eikä Jeesuskaan kieltänyt huoraamasta. Aviorikos sensijaan on kuulema väärin (ei saa pettää).

      Eihän se ole petos lapsilleen leipää hankkia, jos isäntä ei sitä tee...

      Oman katsomukseni mukaan ihminen saa tehdä kehollaan mitä lystää, jos on valmis kestämään seuraukset mitä voi tulla.

    • Mulukut

      ite tykkään ainaki pillusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe