verkkokäytöllä , jotta sillä apilla voi maksaa jotain,...täysi pettymys!!:( Stna.
Mobilepayssä pitää olla maksukortti
18
861
Vastaukset
- Anonyymi
Miten muka muuten voisi maksaa? Käteistä puhelimen sisään ja sitäkautta?
- Anonyymi
On olemassa pankkitili . Miksei tämä Mobilepay voi veloittaa tiliä jos sille antaa luvan?
Mobilepay itse mainostaa "Lähetä tai pyydä rahaa – tarvitset vain vastaanottajan puhelinumeron"
HÖPSIS! Katso itse!
https://www.mobilepay.fi/kayttajille/laheta-rahaa
Minulle ei tuosta sovelluksesta ole oikeastaan mitään hyötyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa pankkitili . Miksei tämä Mobilepay voi veloittaa tiliä jos sille antaa luvan?
Mobilepay itse mainostaa "Lähetä tai pyydä rahaa – tarvitset vain vastaanottajan puhelinumeron"
HÖPSIS! Katso itse!
https://www.mobilepay.fi/kayttajille/laheta-rahaa
Minulle ei tuosta sovelluksesta ole oikeastaan mitään hyötyä.Hmm onko sinulla sitten pankkikirja? En tiennytkään että sellaisia on vielä olemassa. Se ei tosiaan valitettavasti toimi kuin omassa pankissa.
Käteiskortinhan saa kyllä liitettyä tiliin, mutta joissain pankeissa se taitaa olla maksullinen. Maksanee jotain kahdenkympin luokkaa vuodessa. Mobilepay lienee sitten kolmannen osapuolen järjestelmä (se on matkapuhelimessa oleva käteiskortti ja vaatii siis pankin käteiskortin esim. VISA debit). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm onko sinulla sitten pankkikirja? En tiennytkään että sellaisia on vielä olemassa. Se ei tosiaan valitettavasti toimi kuin omassa pankissa.
Käteiskortinhan saa kyllä liitettyä tiliin, mutta joissain pankeissa se taitaa olla maksullinen. Maksanee jotain kahdenkympin luokkaa vuodessa. Mobilepay lienee sitten kolmannen osapuolen järjestelmä (se on matkapuhelimessa oleva käteiskortti ja vaatii siis pankin käteiskortin esim. VISA debit).Mitä helkkarin jonneviisastelua tuo oli pankkikirjasta? Etkö käsittänyt mitä tarkoitin? Itsellä on nettitili/nettipankki, mutta korttia minulla ei ole muuta kuin tuo päätteillä toimiva visaDebit, eli kaupoissa ja bensiksillä jne,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helkkarin jonneviisastelua tuo oli pankkikirjasta? Etkö käsittänyt mitä tarkoitin? Itsellä on nettitili/nettipankki, mutta korttia minulla ei ole muuta kuin tuo päätteillä toimiva visaDebit, eli kaupoissa ja bensiksillä jne,.
Miksi et soita sinne pankkiin ja kysy sieltä miksi se korttisi ei toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et soita sinne pankkiin ja kysy sieltä miksi se korttisi ei toimi?
Mitä? Aina vaan sekavampaa. Tottakai se toimii maksupäätteillä, mutta MIKSI Mobilepay ei toimi ilman korttia ....se on se THE QUESTION!!
- Anonyymi
Vain tollo maksaa jotain puhelimien sovelluksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Aina vaan sekavampaa. Tottakai se toimii maksupäätteillä, mutta MIKSI Mobilepay ei toimi ilman korttia ....se on se THE QUESTION!!
Ensinnäkin se vaatii oikean kortin, eikä mitään teinien debit-kortteja.
- Anonyymi
Ihan turha kotkotus ...en tarvitse. Vaatii siis kortin.
- Anonyymi
sehän olisi sama asia kuin kaupan kassalla maksaisi mobilepayn sijaan
vaikka op mobiilista kaupan tilille suoraan?
kai sekin onnistus? sopii vaan yksilökohtaisesti. - Anonyymi
en kyl ymmärrä kun pankki tili kuuluu se ilman luottoa oleva peruskortti
mikä ongelma sen liitos on mobilepay?
maksutapoja nykyää miljoona
semmosiakin prepaid pankki kortteja voi tilata mihin maksanu ennalta vaikka tonnin ja kuluttelee sen.. mihin vaan.- Anonyymi
siten olisi ehkä hyvä säästääkin kun jos tonnia pitää pankki tilissä
voi ulosotto pian viedä
mutta mitenkäs jos säästäs prepaid visa kortille tms.
eihän se oo pankki tili? vai näkeekö ne jostain , nimellä kai se on ?
sitte ku hätävara tarvis, onkin tyhjää, ulosotto vei.. - Anonyymi
Siis muka puhelinnumeron pitäisi riittää..no ei..
- Anonyymi
Rikkaitten penskojen hössötyksiä moiset mopilepayt.
- Anonyymi
Eihä tuo paska toimi muuta kuin Suomessa.
- Anonyymi
No mikä ongelma siinä korttitietojen laittamisessa mobilepayhyn ? ...ihme änkyrä
- Anonyymi
No kun ei ole nettiin kytkettyä korttia....vain maksukortti. Eikö se käynyt ilmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei ole nettiin kytkettyä korttia....vain maksukortti. Eikö se käynyt ilmi.
"korttia minulla ei ole muuta kuin tuo päätteillä toimiva visaDebit, eli kaupoissa ja bensiksillä"
Tuo kyllä käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090