lapsesta pitäen mun elämä laitettiin kulkemaan vääriä raiteita. tai no minä itse laitoin koska mua ei rakastettu ja mua uhkailtiin ja jouduin kokoajan vaihtamaan asuinpaikkaa jne. tällöin jumala oli ((olematon)) ja ((epäreilu)) ja jopa ((vihamielinen)) minua kohtaan.. jouduin tekemään pirun kanssa diilin jotta selviäisin uhkaavassa elämässä olemattoman jumalan suojelun takia..
noh joskus pirun kanssa tekemä diili söi minut sisältä lopulta, eikä rakkautta koskaan tullut, rakkaus olisi voinut kumota sen pirun kanssa tekemän diilin mutta sitä ei koskaan tullut
lopulta jouduin joko kääntymään pois pirun diilistä tai tekemään kyssit.. noh ihmiset tulkitsi tämän siten että en ollut enää ennallaan ja pikkuhiljaa mulle tuli hullun paperit..
taaskaan jumala ei astunu kuvioon selittämään miten asiat oikeasti olivat menneet..
miten voisin olla tyytyväinen jumalan toimintaan? ei elämässäni ole mitää samaa kuin muiden.
jumala, ihan epäreilu ukko
12
535
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on vain vanha höperö ukko valtaistuimella ulosteen tahrimassa mekossa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17834215p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Miten jumala sai alkunsa?
Ja kauanko palloili tyhjässä avaruudessa kunnes totesi että tämähän on ketun tylsää. - Anonyymi
jumala on ihan hupi ukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
video löytyi äänellä 🤣 https://www.youtube.com/watch?v=bM4YGV7X4Vg
jumala on kuollut samoin hupiukko 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kuka loi jumalan?
Miten avaruuteen olisi muuten ilmestynyt vanha ukko valtaistuimella. Jumala on reilu.
Joskus ihmisen täytyy kulkea kova tie.
Mistäpä tietää jos sillä on tarkoitus ,että on sitten vahvempi taistelemaan saatanaa vastaan ja henkivaltoja taivaiden avaruuksissa.
Itsekin olen kulkenut kovan tien.
Ihminen ei itsessään tiedä sitä mitä Jumala on jo varannut.
Täytyy valita hyvin..- Anonyymi
Onko tässä seitsemän veljestä?
Saatana, perkele, piru, jumala, paholainen, sielunviholinen ja lusifer. - Anonyymi
banonin sodassa oli jossakin vaiheessa vastakkain jumalan sotilaat ja jumalan puolue.
Jumala soti siis itseään vastaan. - Anonyymi
Mitä jumalanne tekee työkseen.
Istuuko vain valtaistuimella kuuntelemassa ylistyksiä?
Käykö välillä syömässa ja vessassa? - Anonyymi
Valtaistuimessa on aukko kuten ulkohuusseissa.
Ei siis ole tarvetta lähteä pidemmälle jos vatsa kurisee tai murisee.
Ja housuja ei ole käytössä niin se helpottaa toimintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983