Sipri: Suomen sotilasmenot kasvoivat viime vuonna eniten 60 vuoteen.
Tuolle rahalle olisi löytynyt järkevämpääkin käyttö kohdetta, mutta se nato ja ja halu päästä maailmalle sotimaan ajaa ohi sen ettei köyhillä ole kohta varaa ostaa ruokaa.
Köyhät ja pienituloiset maksavat tämän hulluuden..
13
127
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös köyhät ole sitävarten,tässä järjestelmässä, ti paremminkin sääty ja olikarkki !?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17834440J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aina voi leikata kehitysavusta ja muusta turhasta ulkomaille menevästä rahoituksesta. Siitä säästää miljardeja jo yhdessä hallituskaudessa.
- Anonyymi
Kylä S oumen sitilas menot pitä sada smalle tasole,kun Venjällä ?! Venjän persidentti ymärtää kansan prhaan ?!
- Anonyymi
Nato on kuule ainut turvamme kun venäjä aikoo hyökätä maahamme! Joten äläpä poju jauha puutaheinää asiasta josta et mitään ymmärrä!
- Anonyymi
Katos sama vänkäri joka luulee tietävänsä kaiken.
- Anonyymi
Odota sinä rauhassa venäjän hyökkäystä,minä lähden katiskoita virittelemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se ite luulet tietäväs kaiken!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi, ottaako Ano T:tä noin paljon pattiin se ettei puolueesi VKK (eli Valta Kuuluu Kremlille) päässyt enää eduskuntaan koska kansa oli sitä mieltä että venäjän nuolijat painukoot venäjälle?
- Anonyymi
Olen isänmaa oikeuteni täyttänyt - annoin Kela tukini, viimeisen tuloni valtiolle, armeijalle taivaisiin ammuttavaksi harjoituksissa Ähtärissä.
Olen velvollisuuteni tehnyt. Olen nyt koditon kerjäläinen ja varas, mutta siitä ei voi puhua. - Anonyymi
Suomi on kuin pohjois-korea pienoiskoossa näitten aseostosten kanssa,Sauli suuri hykertelee ja miettii salaa,että ei puutu kuin ydinaseet niin olemme taas suur-suomi koko maailman silmissä.
- Anonyymi
"Suomi on kuin pohjois-korea pienoiskoossa näitten aseostosten kanssa,Sauli suuri hykertelee ja miettii salaa,että ei puutu kuin ydinaseet niin olemme taas suur-suomi koko maailman silmissä."
Tarkoitatko, että yllämme asevarustelussa samalle tasolle kuin Venäjä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomi on kuin pohjois-korea pienoiskoossa näitten aseostosten kanssa,Sauli suuri hykertelee ja miettii salaa,että ei puutu kuin ydinaseet niin olemme taas suur-suomi koko maailman silmissä."
Tarkoitatko, että yllämme asevarustelussa samalle tasolle kuin Venäjä?En tiedä mutta karjalan männyt ovat yhtä kovia kuin ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882