LOWELL LAITON PERINTÄ

Anonyymi-ap

Olisiko aika puuttua perintä yhtiön toiminta tapoihin?Kyseinen firma laskuttaa sähköyhtiöiden puolesta jatkuvasti olemattomia perintäkuluja.Maksoin itse Oulun Energia sähkönsiirron laskun 3 kertaa, Lowell peri lähes vuoden takaista pienehköä siirtomaksua agressiivisesti järkyttävillä perintäkuluilla alkoi uhkaileen sähköjen katkaisulla.Lasku oli maksettu ajallaan, perintä loppui kun otin yheyttä Oulun Energiaan.Perintä kuluista joita makselin laskujen yhteydessä ei hyvitetty minulle missään.Oulun Energia hyvitti liikamaksut kyllä ja pahoitteli Lowelin käytöstä.Nyt sitten alkoi sama homma entisen Kotimaan Energian kanssa, olemme maksaneet jo 2 kertaa saman laskun,ja Lowell perii samasta laskusta perintäkuluja vielä,asikaspalvelia löi cätin kiinni, eikä vastannut mistä perintäkulut on.Perintä kulu laskuja on lähetetty säännöllisesti vaikka lasku maksettu lähes puoli vuotta sitten.Kaikki perintakulut maksettiin kokonaisuudessaan eräpäivänä Kotimaan Energialle/Lowelille.Kartelli toimintaa sähköyhtiöt/Lowell Ropocapital.Kuinkahan paljon peritään päivittäin perintäkuluja joita ei ole olemassa.Itse olen tehnyt ilmoituksen kaikille mahdollisille viranomaisille Lowelista ja asiat etenee.En suosittele maksamaan "haamulaskuja" Lowell lähettää samaa laskua peräkkäisinä päivinä.Ja jättää huomioimatta että lasku maksettiin jo, että perintäkulut laskusta maksettiin myös.Vaan yllättäin alkaa periä samoja perintäkuluja uudelleen ja uudelleen.Tiedustelin asiasta moneltakin viranomaiselta,ja laskuissa on 14 vrk maksuaika edelleen.Että mikähän erityslaki sitten varmaankin itsetehty koskeen näitä jokapvä samasta laskusta lähetettyjä versioita.Niitä voi tulla perintäyhtiötä laskuttajlta jopa 3-4 kpl viikon aikana.Kaikissa pyydetään viivastys maksua jos lasku on myöhässä.Eli kehoitetaan maksamaan päällekkäin 3 kertaa sama lasku ja meidän perheessä kävi niin että laskut maksettiin moneen kertaan.Lowell perii niistä vieläki niistä perintäkuluja.Ilmeisesti nykyään sähköhinnan nousuun kuuluu itsekeksitty 2-3 kertainen laskutus.Joka tällä kertaa menee Käräjäoikeuden käsittelyyn sen jälkeen on helppo hymyillä suosittelen muillekkin!!

3

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa kokemusta Nivokselta! Nivoksella ovat vielä niin laiskoja etteivät tarjoa sivuillaan edes laskuja enään nähtäväksi. Ohjaa suoraan Lowellin sivuille!

Lowell on riistäjä yhtiö ja kartan kaikin keinoin firmoja jotka käyttävät kyseisen laitoksen palveluja. Nivos vaan sattuu olemaan se ainoa sähkön siirtäjä, joten ei sitä paskaa edes pääse pakoon muuttamatta!

• Anonyymi

Tehkää ihmeessä kanteluja lainvastaisesta toiminnasta kuluttaja-asiamiehelle. Muuten ei ikinä mikään muutu. Yhtiöt, joiden toimintaa lähdetään tutkimaan ja joihin puututaan määräytyvät osin sillä perusteella, kuinka moni on niistä viranomaisille kannellut.

Nämä yritykset on niin härskejä ja moraalittomia, että ei heitä kiinnosta rikkovatko lakia, vai eivät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4224
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3374
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2831
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2295
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1963
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1609
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1270
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1228
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1131
    Aihe