Itse en käynyt armeijaa tai sivaria

Anonyymi-ap

Koska minulla oli tärkeämpää tekemistä aikoinaan, lopulta tuon tärkeän asian vuoksi sain vapautuksen.

37

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noinhan joillekin on käynyt. Itse kävin intin, pitkänä, ja erosin sitten reservistä. Suositan totaalikieltäytymistä, vedoten pasifismiin, joka määritelmällisesti tarkoittaa sitä, että et ole mistään syystä tappamassa ihmistä, ja pilkkuja siinä ei kannata nussia (toi pasifismin peruste on rikollista, mutta koska et ole hyökkäämässä, se kattaa sen, mutta pysy hiljaa, ja koska et ole hyökkäämässä, et ole velvollinen puolustamaankaan, eli sodat loppuu - mutta pidä se omana tietonasi). Näin saa vain kotiarestia, 6kk, jona aikana opiskelet tai teet työtä vähintään 10 vrk/kk, eli älä ajoita kesään, ja katso, että sulla on jompi kumpi.

• Anonyymi

Ei pidä alistua, vaihtoehto totaalikieltäytymiselle on vastarinta, jo lääkärintarkastuksessa, tai kutsunnoissa voi tehdä jotakin millä saa vapautuksen. Vastaavan tuomion kuin totaalista saa esim, jos vaikka viiltää puukolla jotakin nappikaulaa kasvoihin, sillä saa varmasti myös vapautuksen, tai hakkaa lääkärin ja sanoo, ettei sovellu armeijaan jne.

• Anonyymi

Niin olet varmaan saanut vapautuksen rauhan ajalle. Jos julistetaan liikekannallepano /sotatila astuu voimaan aivan erilaiset lait, silloin teidän kikkailut on täysin merkityksetöntä . Kaikki on velvollisia tottelemaan määräyksiä .

• Anonyymi

Noinko uskot asioiden olevan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko uskot asioiden olevan ?

Totaalikieltäytymisen kannattaja on haaveissa elävä, sekopäinen pelkuri ja horisija. Vai, että sodat loppuvat! Ei voi olla totta, että vielä tänä päivänä joku uskoo tuollaisiin houreisiin. Toisaalta, onneksi heitä on vähemmistö. Hyvin toimiva, realiteetteihin nojaava järjestelmä suojelee toimiessaan myös nuo vellihousut, jotka eivät vain voi sanoa suoraan, että ovat pelkureita ja toisten hyväksi käyttäjiä. Jos ei kestä totuutta, niin on typerää ja halveksittavaa keksiä "jaloja" perusteita sille että paska menee housuun, kun joutuu tiukkaan paikkaan. Olisi sopivampaa vain tunnustaa heti, että on pelkuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totaalikieltäytymisen kannattaja on haaveissa elävä, sekopäinen pelkuri ja horisija. Vai, että sodat loppuvat! Ei voi olla totta, että vielä tänä päivänä joku uskoo tuollaisiin houreisiin. Toisaalta, onneksi heitä on vähemmistö. Hyvin toimiva, realiteetteihin nojaava järjestelmä suojelee toimiessaan myös nuo vellihousut, jotka eivät vain voi sanoa suoraan, että ovat pelkureita ja toisten hyväksi käyttäjiä. Jos ei kestä totuutta, niin on typerää ja halveksittavaa keksiä "jaloja" perusteita sille että paska menee housuun, kun joutuu tiukkaan paikkaan. Olisi sopivampaa vain tunnustaa heti, että on pelkuri.

Oletko oikein opetellut nuo fraasit ?
        Elätkö mahdollisesti vuosien 1910-1950 aikaa ?
        Katso kalenteria on vuosi 2023 Haloo ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä Moktar jaksa aina ulista. Käy se inttisi.

• Anonyymi

Näin se on. Se kuitenkin, että tuskin aseista kieltäytyjiä mihinkään varsinaisiin sotahomminn määrätään, mutta kaikenlaisiin tukihommiin voidaan määrätä ja määrätäänkin jos vaan kykenevä jotain tekemään on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ukrainan sota on nyt kestänyt 1000 päivää.
        Jos emme halua samaa tänne, niin on osoitettava sotilaallista vahvuutta, eikä odotettava perse pystyssä raiskatuksi tulemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ukrainan sota on nyt kestänyt 1000 päivää.
        Jos emme halua samaa tänne, niin on osoitettava sotilaallista vahvuutta, eikä odotettava perse pystyssä raiskatuksi tulemista.

Ukrainan sota loppunee pian ja pääsevät siellä Suomettumaan hyvin, tekemään ensimmäisen YYA-sopimuksensa.

• Anonyymi

Aloittajan vanhemmat selvästi marinisteja ja pridejoukkojen tukijoita.

• Anonyymi

Eivät ole, vanhempani eivät ole enää elossa. Sinä et selvästikään ole mikään älykäs, itseasiassa isäni ei hyväksynyt homoseksuaaleja.
        Kuten kerroin minulla oli tärkeämpää tekemistä ja jolla oli jotain merkitystä oikeasti, olin kahdeksantoista vuotiaasta asti lähes kolme vuotta nuoremman tyttöystävä omaishoitaja, asuimme yhdessä ja olimme kihloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole, vanhempani eivät ole enää elossa. Sinä et selvästikään ole mikään älykäs, itseasiassa isäni ei hyväksynyt homoseksuaaleja.
        Kuten kerroin minulla oli tärkeämpää tekemistä ja jolla oli jotain merkitystä oikeasti, olin kahdeksantoista vuotiaasta asti lähes kolme vuotta nuoremman tyttöystävä omaishoitaja, asuimme yhdessä ja olimme kihloissa.

Olet siis vielä pedofiilikin, no se selittääkin jo paljon sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis vielä pedofiilikin, no se selittääkin jo paljon sinusta.

En ole millään tavalla pedofiili, et nähtävästi ymmärrä mitä koko termi tarkoittaa. Ei yllätä että olet älyllisesti noin matalalla tasolla.

• Anonyymi

Et menettänyt mitään. Mikään ei myöskään estä kehittämästä itseään esimerkiksi pelastustoimen osaajaksi ja pitämästä fyysistä kuntoa yllä.

• Anonyymi

Sain vapautuksen koska olin jo 18 vuotiaana lähes kolme vuotta nuoremman tyttöystävän omaishoitaja, asuimme yhdessä ja olimme kihloissa.

• Anonyymi

Juu , baletissa kaltaisia sukkahousupoikia tarvitaan ??

• Anonyymi

Et selvästikään ole henkisesti mitenkään kypsä. Sinusta tekee sukkahousupojan kun huolehtii rakkaastaan?
        Et taida olla oikea mies sitten edes.

• Anonyymi

Vitun urpo !

• Anonyymi

Jos tarkoitit aloittajaa, niin en ole. Minulla oli tärkeämpää tekemistä. Minulle olin tärkeämpää huolehtia lähes kolme vuotta nuoremmasta tyttöystävästä jonka kanssa asuimme ja olimme kihloissa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Teijo tegee tespukkeri

• Anonyymi

Eipä hätää. Ennemmin tai myöhemmin se luoti kyllä manitut luopiot löytää.., jos ei vihollisen luoti, niin sitten ”omien” . Kieltäytynyttä ei ihmisoikeus rasita, eikä lakipykälät tunne.

• Anonyymi

Millä tavalla minä olen sinun mielestä luopio, huomaa että et ole henkisesti mitenkään kypsä.
        Kuten ylempänä kerroin että olin kolme vuotta nuoremman tyttöystäväni omaishoitaja siitä lähtien kun olin 18-19v.
        Minä tein jotain paljon raskaampaa ja tärkeämpää kuin te jotka leikitte sotaa, se oli 24/7 työtä ja sen ansiosta hän selvisi hengissä.

En usko että sinä olisit ollut yhtä kypsä siinä iässä huolehtimaan toisesta samalla tavalla.

• Anonyymi

Huokaus en ole kylläkään raiskannut ketään ja hän oli täyttänyt kuusitoista kun muutimme yhteen.
        Oikeasti huomaa että olet älyllisesti erittäin vähäosainen, nolaat itsesi noilla kirjoituksillasi.

• Anonyymi

Minua hävettäisi näyttää oma tyhmyys kuten sinä teet kirjoituksillasi, toivottavasti olet vain trolli etkä oikeasti noin typerä.

• Anonyymi

Kävit haukkumassa ja lähdit karkuun, et omista selkärankaa.

• Anonyymi

Eipä c-latvalahoja inttiin huolitakaan samoin kuin ei lattajalkaisiakaan.

• Anonyymi

No olin kylläkin henkisesti ja fyysisesti täysin terve, kuten kerroin että minulla oli tärkeämpää tekemistä.

• Anonyymi

Päääsin nostoväen II luokkaan 1986

• Anonyymi

"Eipä c-latvalahoja inttiin huolitakaan samoin kuin ei lattajalkaisiakaan."

Natoa kannattavat LATTAPÄÄT otetaaan heti inttiin jos vain sattuvat hollille.

Päälaen tasanteen pitää alkaa välittömästi silmäkulmien ja kulmakarjojen yläpuolelta.

• Anonyymi

Nyt sai syntielämä väistyä. Siihen jäi viinat ja tupakat, joiden kanssa olin taistellut vuosikymmenet. Voi miten monta kertaa olinkaan krapula-aamuna tehnyt lupauksen: ”ei koskaan enää” , mutta se olin vain minä itse. Usein tuo lupaus unohtui jo saman päivän aikana.
      Mutta nyt sanoi itse Pyhä Henki sisimmässäni: ” sinun ei tarvitse enää koskaan niihin aineisiin koskea. Jeesus on sinut vapauttanut niistä.” Jeesus itse sanoo, Joh. 8 : 36: ”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Toisessa paikassa Hän sanoo: ”Totuus tekee vapaaksi.” Tiedämme, että Jeesus on TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ. Ei ihminen pysty tekemään parannusta ellei hän saa siihen Jumalalta voimaa. Sain alkaa elää todellista elämää Kristuksessa. Aloin todistaa Hänestä ja kutsua muitakin Hänen yhteyteensä.

Pian sain myös kertoa Jeesuksesta tulevalle vaimolleni. Hän ottikin pelastuksen vastaan iloiten ja ahkeroi nyt Herran työssä hänkin. Hän on jo saanut johdattaa naapureitammekin Herran tielle. Kunnia Jumalalle !

Siitä on aikaa jo yli neljä vuotta, kun sain pelastua. Voin sanoa, että se on ollut elämäni parasta aikaa. Voisin sanoa laulun sanoin: ”En päivääkään vaihtaisi pois, ei Jeesusta korvata vois.”
      En väitä, että uskovankaan elämä mitään ruusuilla tanssimista olisi. On se toki välillä sitäkin. Kun Jumalan Henki saa oikein vallata niin tuntuu, että kestääkö tämä lihasäkki ollenkaan sitä siunausta.

https://oikeaseurakunta.wordpress.com/etsiva-loytaa-kolkuttavalle-avataan/

• Anonyymi

Rauhan aikana vapautetut ovat sodan aikana etulinjaan kelpaavaa matskua.

En suosittele Natoa kenellekään. Siksi Siksi kannattaa erota myös puolustusvoimien nostoväestä!

- Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
      - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
      - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

https://eroa-armeijasta.fi/

• Anonyymi

Mun mielestä siinäkin on iso virhe tässä sarvikuonojen maassa,allekirjoittanut ei pääsyt armeijaan kun satuin ennen kutsuntoja omaamaan 16v ikäisenä rinnakkaisluvan metsästyshaulikkoon ja kerran humalapäissäni uhkasin ihmistä,no luvat meni...Eikö armeissa opeteta kaikkia räkänokkiakin ampumaan? olisin jo osannut,myös käsiaseella. nooh reservissä ilmeisesti olen ymmärtääkseni

• Anonyymi

Niin se munkin nähdäkseni on, että nää ns. c miehenä vapautuksen saaneet ovat vapautettuja vain rauhanajan sotahommista tai ainakin näiden tukihommista. Nykyään kait näitä vapautuksia c miehenä saa huomattava osa ikäluokasta, taitaa olla jo lähes 20%
        Myös helposti näitä vapautuksia nykyään saa, ja ihan haluavatkin niitä antaa.. Ennen se olikin vaikeampaa, kun piti oikein esitellä itseään kahelina tai jotain fyysistä puutetta., Puhuttiin silloin hullunpaperien hankkimisesta.

• Anonyymi

Naurettavaa että joku älyllisesti vähäosainen haukkui minua pedofiiliksi tässä ketjussa.

Ap

• Anonyymi

Hienoa rehellisyyttä tunnustuksessasi, aloittaja-Moktar.Gubta!!!

• Anonyymi

En minä tunnustanut mitään, kerroin vain omasta elämästäni. Kuten myöhemmin ketjussa kerroin tarkemmin syyt vapautukseen ja mitä se tärkeämpi tekeminen oli.

• Anonyymi

Mitä sitten teit?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6396
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1143
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe