Itse en käynyt armeijaa tai sivaria

Anonyymi-ap

Koska minulla oli tärkeämpää tekemistä aikoinaan, lopulta tuon tärkeän asian vuoksi sain vapautuksen.

23

511

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan joillekin on käynyt. Itse kävin intin, pitkänä, ja erosin sitten reservistä. Suositan totaalikieltäytymistä, vedoten pasifismiin, joka määritelmällisesti tarkoittaa sitä, että et ole mistään syystä tappamassa ihmistä, ja pilkkuja siinä ei kannata nussia (toi pasifismin peruste on rikollista, mutta koska et ole hyökkäämässä, se kattaa sen, mutta pysy hiljaa, ja koska et ole hyökkäämässä, et ole velvollinen puolustamaankaan, eli sodat loppuu - mutta pidä se omana tietonasi). Näin saa vain kotiarestia, 6kk, jona aikana opiskelet tai teet työtä vähintään 10 vrk/kk, eli älä ajoita kesään, ja katso, että sulla on jompi kumpi.

      • Anonyymi

        Ei pidä alistua, vaihtoehto totaalikieltäytymiselle on vastarinta, jo lääkärintarkastuksessa, tai kutsunnoissa voi tehdä jotakin millä saa vapautuksen. Vastaavan tuomion kuin totaalista saa esim, jos vaikka viiltää puukolla jotakin nappikaulaa kasvoihin, sillä saa varmasti myös vapautuksen, tai hakkaa lääkärin ja sanoo, ettei sovellu armeijaan jne.


    • Anonyymi

      Niin olet varmaan saanut vapautuksen rauhan ajalle. Jos julistetaan liikekannallepano /sotatila astuu voimaan aivan erilaiset lait, silloin teidän kikkailut on täysin merkityksetöntä . Kaikki on velvollisia tottelemaan määräyksiä .

      • Anonyymi

        Noinko uskot asioiden olevan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko uskot asioiden olevan ?

        Totaalikieltäytymisen kannattaja on haaveissa elävä, sekopäinen pelkuri ja horisija. Vai, että sodat loppuvat! Ei voi olla totta, että vielä tänä päivänä joku uskoo tuollaisiin houreisiin. Toisaalta, onneksi heitä on vähemmistö. Hyvin toimiva, realiteetteihin nojaava järjestelmä suojelee toimiessaan myös nuo vellihousut, jotka eivät vain voi sanoa suoraan, että ovat pelkureita ja toisten hyväksi käyttäjiä. Jos ei kestä totuutta, niin on typerää ja halveksittavaa keksiä "jaloja" perusteita sille että paska menee housuun, kun joutuu tiukkaan paikkaan. Olisi sopivampaa vain tunnustaa heti, että on pelkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totaalikieltäytymisen kannattaja on haaveissa elävä, sekopäinen pelkuri ja horisija. Vai, että sodat loppuvat! Ei voi olla totta, että vielä tänä päivänä joku uskoo tuollaisiin houreisiin. Toisaalta, onneksi heitä on vähemmistö. Hyvin toimiva, realiteetteihin nojaava järjestelmä suojelee toimiessaan myös nuo vellihousut, jotka eivät vain voi sanoa suoraan, että ovat pelkureita ja toisten hyväksi käyttäjiä. Jos ei kestä totuutta, niin on typerää ja halveksittavaa keksiä "jaloja" perusteita sille että paska menee housuun, kun joutuu tiukkaan paikkaan. Olisi sopivampaa vain tunnustaa heti, että on pelkuri.

        Oletko oikein opetellut nuo fraasit ?
        Elätkö mahdollisesti vuosien 1910-1950 aikaa ?
        Katso kalenteria on vuosi 2023 Haloo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikein opetellut nuo fraasit ?
        Elätkö mahdollisesti vuosien 1910-1950 aikaa ?
        Katso kalenteria on vuosi 2023 Haloo ?

        Älä Moktar jaksa aina ulista. Käy se inttisi.


    • Anonyymi

      Aloittajan vanhemmat selvästi marinisteja ja pridejoukkojen tukijoita.

      • Anonyymi

        Eivät ole, vanhempani eivät ole enää elossa. Sinä et selvästikään ole mikään älykäs, itseasiassa isäni ei hyväksynyt homoseksuaaleja.
        Kuten kerroin minulla oli tärkeämpää tekemistä ja jolla oli jotain merkitystä oikeasti, olin kahdeksantoista vuotiaasta asti lähes kolme vuotta nuoremman tyttöystävä omaishoitaja, asuimme yhdessä ja olimme kihloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole, vanhempani eivät ole enää elossa. Sinä et selvästikään ole mikään älykäs, itseasiassa isäni ei hyväksynyt homoseksuaaleja.
        Kuten kerroin minulla oli tärkeämpää tekemistä ja jolla oli jotain merkitystä oikeasti, olin kahdeksantoista vuotiaasta asti lähes kolme vuotta nuoremman tyttöystävä omaishoitaja, asuimme yhdessä ja olimme kihloissa.

        Olet siis vielä pedofiilikin, no se selittääkin jo paljon sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis vielä pedofiilikin, no se selittääkin jo paljon sinusta.

        En ole millään tavalla pedofiili, et nähtävästi ymmärrä mitä koko termi tarkoittaa. Ei yllätä että olet älyllisesti noin matalalla tasolla.


    • Anonyymi

      Et menettänyt mitään. Mikään ei myöskään estä kehittämästä itseään esimerkiksi pelastustoimen osaajaksi ja pitämästä fyysistä kuntoa yllä.

    • Anonyymi

      Sain vapautuksen koska olin jo 18 vuotiaana lähes kolme vuotta nuoremman tyttöystävän omaishoitaja, asuimme yhdessä ja olimme kihloissa.

    • Anonyymi

      Juu , baletissa kaltaisia sukkahousupoikia tarvitaan ??

      • Anonyymi

        Et selvästikään ole henkisesti mitenkään kypsä. Sinusta tekee sukkahousupojan kun huolehtii rakkaastaan?
        Et taida olla oikea mies sitten edes.


    • Anonyymi

      Vitun urpo !

      • Anonyymi

        Jos tarkoitit aloittajaa, niin en ole. Minulla oli tärkeämpää tekemistä. Minulle olin tärkeämpää huolehtia lähes kolme vuotta nuoremmasta tyttöystävästä jonka kanssa asuimme ja olimme kihloissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä hätää. Ennemmin tai myöhemmin se luoti kyllä manitut luopiot löytää.., jos ei vihollisen luoti, niin sitten ”omien” . Kieltäytynyttä ei ihmisoikeus rasita, eikä lakipykälät tunne.

      • Anonyymi

        Millä tavalla minä olen sinun mielestä luopio, huomaa että et ole henkisesti mitenkään kypsä.
        Kuten ylempänä kerroin että olin kolme vuotta nuoremman tyttöystäväni omaishoitaja siitä lähtien kun olin 18-19v.
        Minä tein jotain paljon raskaampaa ja tärkeämpää kuin te jotka leikitte sotaa, se oli 24/7 työtä ja sen ansiosta hän selvisi hengissä.

        En usko että sinä olisit ollut yhtä kypsä siinä iässä huolehtimaan toisesta samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla minä olen sinun mielestä luopio, huomaa että et ole henkisesti mitenkään kypsä.
        Kuten ylempänä kerroin että olin kolme vuotta nuoremman tyttöystäväni omaishoitaja siitä lähtien kun olin 18-19v.
        Minä tein jotain paljon raskaampaa ja tärkeämpää kuin te jotka leikitte sotaa, se oli 24/7 työtä ja sen ansiosta hän selvisi hengissä.

        En usko että sinä olisit ollut yhtä kypsä siinä iässä huolehtimaan toisesta samalla tavalla.

        Olit siis raiskaamassa 15-vuotiasta puolustuskyvytöntä lasta. Eikö yhtään hävetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit siis raiskaamassa 15-vuotiasta puolustuskyvytöntä lasta. Eikö yhtään hävetä?

        Huokaus en ole kylläkään raiskannut ketään ja hän oli täyttänyt kuusitoista kun muutimme yhteen.
        Oikeasti huomaa että olet älyllisesti erittäin vähäosainen, nolaat itsesi noilla kirjoituksillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit siis raiskaamassa 15-vuotiasta puolustuskyvytöntä lasta. Eikö yhtään hävetä?

        Minua hävettäisi näyttää oma tyhmyys kuten sinä teet kirjoituksillasi, toivottavasti olet vain trolli etkä oikeasti noin typerä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe