Olen ollut Dubaissa neljä kuukautta yhteen menoon töitä paiskimassa. Mukanani on tietenkin myös palvelijani James sekä hänen vaimonsa Kerstin.
En ole koko aikana seurannut Suomen taksikuskien toilailuja, mutta samanlaista tohelointia ja valitusta heidän menonsa tuntuu olevan kuin ennenkin. Eivät he opi, eivät sitten millään. Kun palaan Suomeen, aion suorittaa satunnaisesti valituille suhareille kunnon kurinpalautuksen. Raportoin asiasta tietenkin tänne kun aika koittaa.
Muistakaa suharit paiskia "töitä", jotta saatte ostettua munkkeja sekä tupakkaa.
Terveisiä Dubaista!
7
450
Vastaukset
- Anonyymi
Jakomäessä kaikki ennallaan. Pääsit sitten taas liimapäissäsi äitisi koneelle kirjoittamaan tyhmyyksiäsi.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17835271r
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miksiköhän tämä aivopierugeneraattori on ylläpidon erityisessä suojeluksessa
- Anonyymi
Täällä Suomessa kateelliset taksikuskit haukkuvat Jakomäen keisaria ,jolla on varaa matkustaa Dubaihin.
Munkin hinta on noussut 25% inflaation myötä täällä Suomessa. Se vetää kuskit vakavaksi. Mutta onneksi S-marketista saa illalla alennusmunkkeja.- Anonyymi
Kiristääkö vanne päätäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristääkö vanne päätäsi?
Kyllä, sen takia en päässyt puolustusvoimiin enkä taksinkuljettajaksi. Nyt satuilen Dubaista ja kirjoittelen munkeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sen takia en päässyt puolustusvoimiin enkä taksinkuljettajaksi. Nyt satuilen Dubaista ja kirjoittelen munkeista.
Tää me tiedettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191672
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36921Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38821Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37710