Kyllä oli niin ylimielinen firma asiakaspalvelussa, että
pikkasen nyt ainakin saavat miettimisen aihetta
Vaikka tuskin ymmärtävät, vaan samaa sontaa eri asiakkaille
Jääkö ikävä Semeliä?
5
256
Vastaukset
- Anonyymi
Välitysyhtiöiden avulla Semeliä on myyty. Välitysyhtiöt ovat ottaneet palkkiot laitteiden "pakkomyynnistä" ja ottavat edelleen. Artisti maksaa.
- Anonyymi
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Tuotteet hyviä, mutta asiakaspalvelu 70-luvulta ja aivan hanurista.
No nyt sitten varmaan miettivät ja ihmettelevät kun joku tuhat säännöllistä kuukausimaksua
menettävät
Niin ikävät muistot heidän "palveluistaan" ettei tosiaan jää ikävä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Taksi Helsingin liikevaihdosta 17% on laitemyynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433497
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352978Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1462842SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702317Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671094- 511036
- 791024
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?39847