Kyllä oli niin ylimielinen firma asiakaspalvelussa, että
pikkasen nyt ainakin saavat miettimisen aihetta
Vaikka tuskin ymmärtävät, vaan samaa sontaa eri asiakkaille
Jääkö ikävä Semeliä?
5
241
Vastaukset
- Anonyymi
Välitysyhtiöiden avulla Semeliä on myyty. Välitysyhtiöt ovat ottaneet palkkiot laitteiden "pakkomyynnistä" ja ottavat edelleen. Artisti maksaa.
- Anonyymi
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Tuotteet hyviä, mutta asiakaspalvelu 70-luvulta ja aivan hanurista.
No nyt sitten varmaan miettivät ja ihmettelevät kun joku tuhat säännöllistä kuukausimaksua
menettävät
Niin ikävät muistot heidän "palveluistaan" ettei tosiaan jää ikävä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Taksi Helsingin liikevaihdosta 17% on laitemyynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977