Kyllä oli niin ylimielinen firma asiakaspalvelussa, että
pikkasen nyt ainakin saavat miettimisen aihetta
Vaikka tuskin ymmärtävät, vaan samaa sontaa eri asiakkaille
Jääkö ikävä Semeliä?
5
224
Vastaukset
- Anonyymi
Välitysyhtiöiden avulla Semeliä on myyty. Välitysyhtiöt ovat ottaneet palkkiot laitteiden "pakkomyynnistä" ja ottavat edelleen. Artisti maksaa.
- Anonyymi
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Tuotteet hyviä, mutta asiakaspalvelu 70-luvulta ja aivan hanurista.
No nyt sitten varmaan miettivät ja ihmettelevät kun joku tuhat säännöllistä kuukausimaksua
menettävät
Niin ikävät muistot heidän "palveluistaan" ettei tosiaan jää ikävä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Taksi Helsingin liikevaihdosta 17% on laitemyynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924