Kyllä oli niin ylimielinen firma asiakaspalvelussa, että
pikkasen nyt ainakin saavat miettimisen aihetta
Vaikka tuskin ymmärtävät, vaan samaa sontaa eri asiakkaille
Jääkö ikävä Semeliä?
5
267
Vastaukset
- Anonyymi
Välitysyhtiöiden avulla Semeliä on myyty. Välitysyhtiöt ovat ottaneet palkkiot laitteiden "pakkomyynnistä" ja ottavat edelleen. Artisti maksaa.
- Anonyymi
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Tuotteet hyviä, mutta asiakaspalvelu 70-luvulta ja aivan hanurista.
No nyt sitten varmaan miettivät ja ihmettelevät kun joku tuhat säännöllistä kuukausimaksua
menettävät
Niin ikävät muistot heidän "palveluistaan" ettei tosiaan jää ikävä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hieman väärässä. Kyllä homman hoitivat taksiyrittäjät ihan itse. Kun aikoinaan ilmestyi Semelin uusi mittari, jokainen taksiyrittäjä hankki aina uusimman version. Sitten, kun keskukset alkoivat lähetä mukaan luotto ym. korttien välittäjiksi niiden alla ajaville autoille, niiden oli pakko rakentaa infra Semelin laitteille, koska joka autossa (ainakin etelässä) oli Semelin mittari. Yrittäjät avasivat Semeille tien vähän joka suuntaan ja ihan itse. Tuotteissa ei sinänsä ole juuri vikoja ollut, mutta pakkorahastusta se on käyttänyt vuosikausia tai kymmeniä.
Taksi Helsingin liikevaihdosta 17% on laitemyynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334