Puhelinkoppiin astuneet ihmiset eivät ole koskaan palanneet. Kopista on aina astunut ulos jokin aivan muu olio.
Puhelinkoppi
7
208
Vastaukset
- Anonyymi
Sieltä vanhasta maailmasta taitaa jo puhelinkopit kadonneen?
Täällä niitä vielä on.
Telstra myös tarjoilee niistä ilmaista wifiä; Suomessakaan ei tajuttu mitenkä niitä voi hyödyntää post-PSTN aikana. - Anonyymi
Joo-o,
Clark Kent astuu sisään
TERÄSMIES astuu ulos.- Anonyymi
Mutta kuka astuu sisään ennenkuin Peräsmies tulee ulos?
Prööt.
- Anonyymi
Josku sattuu myös sellaisiakin tapauksia kun puhelinkoppiin astunut ihminen on kadonnut kokonaan. Onneksi noita hirveyksiä ei ole enään muualla kuin Venäjällä.
- Anonyymi
Jepjep. Hissitkin ovat hiukan semmoisia...
https://www.youtube.com/watch?v=KjByb-nGg_I - Anonyymi
Et t ovat naamioineet
Teleportaatio-porttinsa
Puhelinkopeiksi. Ja et haluaa
Myös joskus soittaa kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197