Suomessa on ollut maailman korkeimpia veroja ja lisäveroja = Arvonlisäveroa jopa ruuassa isoja määriä, kiristämässä elämistä.
Valtion pieni piiri keksii työpaikkoja jotka maksetaan veroilla ja velalla!
Miljardeja tukiin ulkomaisille heimoille heidän maihin. Kun omassa maassa ei ole rahaa ihmisillä, ei rahaa pitää teitä kunnossa!
Suomen valtio lisännyt merkittävästi menoja turhaan, keksinyt lisää työpaikkoja ja palkkamenot on huimat vuosittain.
Kerroin 1990 alussa että maassamme lisääntyy mielenterveyden ongelmat ja yhteiskunnassa köyhyys jota ei saa vähenemään vaan se lisääntyy.
Näin on käynyt ja maassamme on joka vuosi enemmän ihmisiä vuosittain joilla vaikeuksia elää tässä maassa. Tämä muuten tulee lisääntymään edelleen nopeammin nvaikka maahan otetaan enemmän "työperäistä" maahanmuuttoa. Se ei poista ongelmaa josta kaikki johtuu.
Moni ongelma näkyy juuri lapsissa.
Suomessa asiat alkoi mennä huonommin sotien jälkeen. Yhteiskunta sulkeutui ja media, muut ajoi samaa, itsesensuuri, suomettuminen. Kun olisi pitänyt vapauttaa luonnostaan kireän kansan korvien väliä, itemurhien määrä on aina ollut korkea tämän maan asukkaiden kesken.
Suomalaiset ei ole onnellisia vaan todellisessa tilastossa hyvän alhaalla. Itsemurhista olemme kärkeä 100 vuoden ajalta.
Suomi menee enemmän siltaan ja pahaolo lisääntyy jos kireyttä ja tiukkapipoisuutta yhteiskunnasta pois.
Eduskuntaan valitut ja siellä xx vuosia istuneet ei näe todellisuutta.
Verorahojen polttaminen ja mielenterveys ja muut ongelmat
Anonyymi-ap
1
272
Vastaukset 1
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17836511o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396