ihmiset-haluavat-vastakkainasettelua-sanoo-puolueen-uusi-kansanedustaja-joakim-vigelius

Anonyymi-ap

Niihin aikoihin kun Joakim Vigelius kävi lukiota Ylöjärvellä, Syyriassa, Afganistanissa ja Irakissa sodittiin. Isis, kuolema ja kuivuus ajoivat Eurooppaan satojatuhansia pakolaisia. Vastaanottokeskukset täyttyivät Suomessa asti: yli 30 000 turvapaikanhakijaa vuonna 2015.

Se oli Vigeliukselle yksi ”herättelevä hetki”. Hän alkoi suhtautua maahanmuuttoon kriittisesti, politiikka alkoi kiinnostaa.

”Turvapaikkajärjestelmä ei enää palvellut vain hädänalaisia, vaan myös järjestelmän hyväksikäyttäjiä. Se avasi silmiä”, hän sanoo.

https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/kummasta-leikkaat-perussuomalaiset-parjaa-koska-ihmiset-haluavat-vastakkainasettelua-sanoo-puolueen-uusi-kansanedustaja-joakim-vigelius/?shared=1255183-6025cf08-500

8

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nyt moktar SDP tikun ja takun kimppuun

testataan tik tokissa taistelua?

• Anonyymi

Onhan se niinkin, kun täällä niin paljon kirjoitetaan maahanmuuttoasiaa, kostoksi siitä Moktar tehtailee palstalle pelkkiä persuavauksia. Sairasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se niinkin, kun täällä niin paljon kirjoitetaan maahanmuuttoasiaa, kostoksi siitä Moktar tehtailee palstalle pelkkiä persuavauksia. Sairasta.

Maahanmuuttoavaukset liittyvät maahanmuuttoon, se on selvä.
        Herjaavat persuavaukset taas Moktarin isä- poika suhteeseen ja rakkaudettomaan lestalapsuuteensa.
        Asiaan saattaa liittyä Moktarin vaimon lähteminen isolerssisen persun matkaan 2015. Jäihän sille sentään nettiliittymä vaikka winkkarissa meni rahat ja tiluksetkin.
        Trolling trolling trolling...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sipiläkin kaatui-miksi ei moktar

• Anonyymi

Se oli Vigeliukselle yksi ”herättelevä hetki”. Hän alkoi suhtautua maahanmuuttoon kriittisesti, politiikka alkoi kiinnostaa.

• Anonyymi

Nuoret laittaa vipinää suomessa

maahanmuuttohaitat Nollaa kohti

• Anonyymi

ihminen aikuistuu niin haluaa pitää omasta reviiristä ja turvallisuudesta kiinni.

loput saisikin kadota suomesta vaikka sudaniin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5248
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3752
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1848
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe