Niihin aikoihin kun Joakim Vigelius kävi lukiota Ylöjärvellä, Syyriassa, Afganistanissa ja Irakissa sodittiin. Isis, kuolema ja kuivuus ajoivat Eurooppaan satojatuhansia pakolaisia. Vastaanottokeskukset täyttyivät Suomessa asti: yli 30 000 turvapaikanhakijaa vuonna 2015.
Se oli Vigeliukselle yksi ”herättelevä hetki”. Hän alkoi suhtautua maahanmuuttoon kriittisesti, politiikka alkoi kiinnostaa.
”Turvapaikkajärjestelmä ei enää palvellut vain hädänalaisia, vaan myös järjestelmän hyväksikäyttäjiä. Se avasi silmiä”, hän sanoo.
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/kummasta-leikkaat-perussuomalaiset-parjaa-koska-ihmiset-haluavat-vastakkainasettelua-sanoo-puolueen-uusi-kansanedustaja-joakim-vigelius/?shared=1255183-6025cf08-500
ihmiset-haluavat-vastakkainasettelua-sanoo-puolueen-uusi-kansanedustaja-joakim-vigelius
8
701
Vastaukset
- Anonyymi
nyt moktar SDP tikun ja takun kimppuun
testataan tik tokissa taistelua?- Anonyymi
Onhan se niinkin, kun täällä niin paljon kirjoitetaan maahanmuuttoasiaa, kostoksi siitä Moktar tehtailee palstalle pelkkiä persuavauksia. Sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se niinkin, kun täällä niin paljon kirjoitetaan maahanmuuttoasiaa, kostoksi siitä Moktar tehtailee palstalle pelkkiä persuavauksia. Sairasta.
Maahanmuuttoavaukset liittyvät maahanmuuttoon, se on selvä.
Herjaavat persuavaukset taas Moktarin isä- poika suhteeseen ja rakkaudettomaan lestalapsuuteensa.
Asiaan saattaa liittyä Moktarin vaimon lähteminen isolerssisen persun matkaan 2015. Jäihän sille sentään nettiliittymä vaikka winkkarissa meni rahat ja tiluksetkin.
Trolling trolling trolling... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipiläkin kaatui-miksi ei moktar
- Anonyymi
Se oli Vigeliukselle yksi ”herättelevä hetki”. Hän alkoi suhtautua maahanmuuttoon kriittisesti, politiikka alkoi kiinnostaa.
- Anonyymi
Nuoret laittaa vipinää suomessa
maahanmuuttohaitat Nollaa kohti - Anonyymi
ihminen aikuistuu niin haluaa pitää omasta reviiristä ja turvallisuudesta kiinni.
loput saisikin kadota suomesta vaikka sudaniin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228