https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7445ff19-3806-40f6-bfc6-9e1614438c39
Ampujat olivat poliisille entuudestaan tuttuja jengirikollisia, ja Adriana heille täysin vieras sivullinen. Oikeuden mukaan miehet ampuivat automaattiaseella silmittömästi useita ihmisiä kohti.
Ampujien varsinaiset kohteet, kaksi parikymppistä miestä kilpailevasta rikollisjengistä, selvisivät vahingoittumattomina ja pakenivat ampumispaikalta. Myös heidät on myöhemmin tuomittu vankeuteen erillisen murhayrityksen tiimoilta.
Adrianan tapaus on saanut Ruotsissa paljon julkisuutta ja kiihdyttänyt keskustelua jengirikollisuudesta. Ruotsissa kuoli viime vuoden aikana ampumisissa enemmän ihmisiä kuin koskaan. Suuri osa ammuskeluista liittyi jengirikollisuuteen.
Tätäkö vasemmistoliitto suomeenkin haluaa? maahanmuutto ja rikokset
Anonyymi-ap
4
207
Vastaukset
- Anonyymi
Vituttaa mua kuten liitäkin
- Anonyymi
Onneksi valtaosa Suomen kansasta ei tätä halua ja se näkyi myös vaalituloksessa.
- Anonyymi
Täällä vihreät, vasemmisto ja rkp ovat näitä pahimpia matu hyysäreitä, näillä ei ole mitään väliä jos joku suomalainen kuolee tai raiskataan näiden matujen toimesta. Vaan vaativat lisää elättejä tänne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645