Palstalla on naisia, muutamia miehiäkin osallistumassa keskusteluihin.
Voi olla havaittavissa pientä flirttailua, kipinääkin?
Mitä ajattelet heistä, jotka elävät parisuhteessa. Avioliitossa, avoliitossa, tai seurustelevat muuten vain.
Onko asia aivan sama, kuin työpaikalla tarinoisi toista sukupuolta olevan kanssa?
Vai onko tilanne mielestäsi jollain tavalla erilainen?
Moralisoitko?
24
1585
Vastaukset
- Tapsako
Parisuhteessa eläville? Mulla oli tuolla nimimerkkisivulla omassa kuvauksessa Omasta mielestäni ihan selvästi, että elän parisuhteessa ja vieläpä onnellisessa sellaisessa(Ei ole enää). Se ei näy estävän flirttailua (imartelevaahan se on), mutta olen kylläkin täällä chatissa aivan muista lähtökohdista kuin "sellaista" seuraa etsimässä. Elämään täytyisi jo tällä iällä kuulua muutakin kuin "nivustaipeella ajattelu", olen aina ollut seurallinen ja flirttailu on tietyissä tilanteissa kiusallista. Olenko aivan väärässä kun ajattelen asioita hieman oudolta kulmalta näin miehenä? Pitävätkö naiset todellakin niin paljon "pienestä flirtistä", etteivät voi ajatella miestä muuna kuin "sen" kantotelineenä? Onhan noille seuranhaku jutuille omatkin sivut.
- female
Meillä lienee hieman eri kuva?
Ei sen pitäisi olla alapäähän vihjailevaa?
Vaan kevyttä ja viatonta, ei ns. iskemistä.
Olisi hyvä, että suomalaisetkin osaisivat hassutella myös selvinpäin.
Varmaan voi kuvitella, että se on kiusallista esim. tilanteessa jos oma vaimo on paikalla.
Sen täytyy olla jollain tavalla loukkaavaa ja myös kiusallista tälle vaimollekin.
Mutta eikö mm. työpaikoilla harrasteta, ihan vain päivän piristykseksi 'pientä flirttiä', viatonta?!
- nannu..
se ole ihan minulle sama mitä kukakin keskenään huopaa ja soutaa, sehän on ihan keskustelijoiden välinen asia ja riippuu yksilöstä itsestään mitä hän kirjoittaa.
Se jos netissä cat ym. toisille vaihdellaan viesteja, tuskinpa se nyt niin vaarallista on, mutta varoa saa sitä asiaa ettei saa näpeille.(
Itsetunto voi joutua kovalle koetukselle, sillä aina ei tiedä kun tuntemattoman kanssa keskustelee, että kukahan siellä kirjoituksen takana oikeasti on.
Eli ei voi verratakkaan tätä keskustelua kontaktiin työpaikalla, höpö höpö.
Tämähän on kuin joitain virutaalitodellisuutta, jos näin ajattelisin?:))))) - bag_gie
jokainen kohdallaan päätä tuosta keskustelun sävystä itse. Ei siinä miuhen moralisoinnit voi paljon vaikuttaa varsinkaan jos ei hyvin toista tunne.
Ja luulenpa että toiset ihmiset "flirttailevat" luonnostaan, tarkoittamatta sillä mitään vakavaa, miekin joksus saatan moiseen syyllistyä jos tuntuu että vastapuoli ymmärtää mitä sillä tarkoitan/en tarkoita =D. Se on pelkkää elämäniloisuutta eikä iskuyritystä =DD
Eri asia varmaan kuitenkin kun työpaikalla koskapa tämä on anonyymimpi ympäristö vaikka kuinka omalla persoonallaan ja rehellisellä nikillä toimisi. Virtuaalimaailma on aina eri juttu kuin oikia maailma, ei parempi eikä huononpi, erilainen vain. - PalNia
Eikö täällä voi flirttailla samoin kuin esim työpaikalla, jos vastapuoli on suhtkoht samalla aallonpituudella. Kipinää tulee jos on tullakseen. Siitähän on merkkinä *ikämiitit&reissut*, joissa kipinät senkuin sinkoilee tai muuten on kiva tavata muitakin palstan kirjoittajia. Eihän siinä varmaan kovin tuomittavaa voi olla, kun täällä nimimerkeillä heilutaan.;))
Monet ovat laittaneet sähköposti- ja muut tiedot, joten ihan oikeesti *kipinöivät* voivat jatkaa tutustumistaan *näkymättömissä.;))
Eikö meistä jokainen kuitenkin vastaa omista tekemisistään ja menemisistään. Eikä olisi syytä moralisoida toista, vierasta ihmistä!
Ei minulla ole aikomusta valita palstalla nikkiä, onko suhteessa vai ei. Flirtti kuuluu elämään, se on harmitonta ja piristävää. Sitä tekee puolisotkin molemmat tahoillaan, itsekään eivät välttämättä sitä tiedosta.
Seuraan palstaflirttiä lämmöllä jos sellaista on, en näe siinä tippaakaan moraalitonta.
Monesti se onkin leikkimielistä, jutut vaan tuntuvat joillakin synkkaavan yhteen.
Antaa palaa vaan :).- galette
pientä flirttailua on ihan kiva seurata ja pähkäillä, että kehittyyköhän tuosta jotakin.Aina kun on naisia ja miehiä yhdessä, kummallisesti aina vaan tapahtuu pientä flirttailua.Se on ihan normaalia.....
- Lyyli-Sisko
heti kauhulla, olenko syyllistynyt flirttailuun. Tarkoitus ei ainakaan ole ollut. Itse en halua flirttailla, en livenä töissä enkä kasvottomana netissä. Mitään paheksuttavaa ei kiltissä flirtissä varsinkaan netissä tietenkään ole, sehän voi jollekin jopa olla päivän piristys. Tilanteesta pääsee eroon olemalla vastaamatta viesteihin ja vaihtamalla nikkiä.
Töissä onkin sitten eri juttu, koska voi joutua hankaliin tilanteisiin. Sen minkä toinen voi pitää flirttinä, voi toinen pitää seksuaalisena häirintänä. Samoin on myöskin jos toinen ymmärtää flirtin niin, että siihen sisältyy mahdollisuus enenpään. - vio-letti
En tiedä olisiko palstalaisten flirttailussa jotain moralisoimista? Eikös flirttailu ja pienet ihastumiset, jopa rakastumiset kuulu elävän elämän normaaleihin kuvioihin?
Sellaista sattuu huolimatta siitä josko elää parisuhteessa tai ei, jos ei nyt ole ihan täysin kuuro ja sokea ympäristölleen tai asu tiettömässä korvessa...
Ei pienissä flirteissä ja ihastumisissa mitään pahaa ole. Ne ovat vain vähän maustetta, elämäniloa. Mutta niinhän se on niinkuin Arvo Ylpön joskus sanotaan sanoneen; "Mitä tahansa liian paljon, niin se on pahasta. ;) - sinkku55
siinä mitään pahaa ole jos flirttailee,eihän se tarvii merkitä mitään.
Siinähän tulee arki elämään vähän vaihtelua.
Toivottavasti en ketään tällä loukkaa,ei ole ainakaan tarkoitus.- ggnojoP
eiku lähimmän kotirouvan kimppuun kovia ehdotuksia
lähettelemään (ahh) "Flirtin" keinoin. Kyllä se
silloin tällöin puree ja silloin kannattaa jääh-
dytellä, ettei hommat konkretisoidu. :DDD
Se on jännää, ihanaa, kiihoittavaa ja vaikka mitä!
;)
Plurpss! - sinkku55
ggnojoP kirjoitti:
;)
Plurpss!ajattelin kyllä mennä vaikka jonkun miehen kimppuun:))Mut en varatun miehen,vaan täysin vapaan.
- ggnojoP
sinkku55 kirjoitti:
ajattelin kyllä mennä vaikka jonkun miehen kimppuun:))Mut en varatun miehen,vaan täysin vapaan.
tapauksessa varo Antti Uolevi Erkki Raimo Vaaraa..
- sinkku55
ggnojoP kirjoitti:
tapauksessa varo Antti Uolevi Erkki Raimo Vaaraa..
miksi varoisin,kyllä katson ketä lähestyn.
Katsos ei kaikki ymmärrä:))
Edes mun huumoria::))))) - bag_gie
ggnojoP kirjoitti:
;)
Plurpss!vähän katot kenen kimppuun käyt ;D
Ettei tule väärinymmärryksiä ja kolhuja kenellekään.
Ja miksi kotirouvia suositaan :"(, eikö työläisnaiset ole pienen flirtin arvoisia ;DDD - ggnojoP
bag_gie kirjoitti:
vähän katot kenen kimppuun käyt ;D
Ettei tule väärinymmärryksiä ja kolhuja kenellekään.
Ja miksi kotirouvia suositaan :"(, eikö työläisnaiset ole pienen flirtin arvoisia ;DDDnaiset voivat olla pirun voimakkaita pitämään
kiinni... :D - bag_gie
ggnojoP kirjoitti:
naiset voivat olla pirun voimakkaita pitämään
kiinni... :Dne sitten on niin vahvoja :O
Jos öljyis ittensä niin eiköhän sitä pääsis luiskahtamaan raavaankin naisen kourista ;DDD
Mutta korostan edelleenkin kaunista ja loukkaamatonta irrottautumista =DD - puraisuja
ggnojoP kirjoitti:
;)
Plurpss!joo flirtti on kivaa, mutta mitä sit ku se tosiaan puree, hiukka liikaakin (vaik naisella olis mielessä vain se yks asia, myös)
silloinhan sä aiheutat kärsimystä, ihan fyysistäkin... kun puutteessa joutuu...
ellei se sitten vain paranna olemassaoloa, tuo lisä lisäväri - härnäät
ggnojoP kirjoitti:
;)
Plurpss!eiks toi nyt sit oo jo kiusaamista, et saa naiset kuumiks ja sit ei kuiteskaa anna, aika pihtari
- ggnojoP
härnäät kirjoitti:
eiks toi nyt sit oo jo kiusaamista, et saa naiset kuumiks ja sit ei kuiteskaa anna, aika pihtari
Sehän oli vain "skoijia"... :)
- keskiyonkehraaja
Meidän jo tällä palstalla pitäisi olla,kai? Enpä ihmettele enkä tuomitse pientä leikinlaskua tai flirttiä, täällä se on anonyyminä niin helppoa.Syyllistyn siihen kyllä itsekkin, enkä silti tunne pettäväni puolisoani.Työpaikoillahan se menee välillä aika rankaksikin ja vaatii jo paljon enemmän tota huumoria ja selkärankaa että saa edes maineensa pysymään jotakuinkin puhtoisena...
- kieltää
työpaikalla...
pakko flirttailla vain täällä, kun työpaikoilla ei voi, naisethan on niin yliherkkiä, ettei miehet uskalla... tai kai jotku naiset sit löiski sormille tai sais hyvät korvaukset seksuaalisesta ahdistelusta
mulle sopis kyllä pienet flirtit työpaikalla, vak varsinaisista työpaikkaromanssesiat ja -seksistä kai nyt on varoitettu...- keskiyonkehraaja
kaikki naiset..höpö hopö . ja tästähän se taas alkaa...
- annina2
Ei minusta ole paha, jos ilmassa onkin vähän pientä flirttiä. Onhas se vähän imartelevaakin. Itse en ole kyllä täällä seuranhaku mielessä, vaan tämä on minulle pikemminkin harrastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893