Pää kiehuu nyt oikein asiasta

Kolaroin viime kesänä autoa hiljaisella vauhdilla tien vieressä olevaan betoni-possuun tai tms:seen. (Ensinmäinen kolarini 40-vuoteen!!)
Minä en loukkaantunut eikä kukaan muukaan, vain auto sai kuonoonsa, olin yksin. Poliisit määräsi muutaman kuukauden ajokiellon. En muista miten esille tuli tämä sairauteni, mutta vaadittiin myös lääkärin tarkastus. Ja siittä sitten tämä hel***ti alkoi. Normi lääkäri kijoitti paperit valmiiksi, mutta lopuksi huomasi tänän taudin ja sanoi että vielä liksäksi tarvitaan NEUROLOGIN lausunto. Kävin eilen ja tämä sanoikin että minun pitää VIELÄ LISÄKSI suorittaa jokin ajokoe, Oli muuten tosi ''++%%#!¤!..PAPPA. Ei koskaan enää terveystaloa! HeLVTT***sairastalo.
Pyydänn anteeksi tätä vuodatustani....Ehkä saan jotain asian tuntevia vastauksia....vinkkejä

6

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tartte pyytää anteeksi vuodatusta , sellaista voi sattua vaikka ei olis mitään diagnoosia edes.
      Itse joskus 40 vuotiaana parkkeerasin kahden sellaisen betoni möykyn väliin jotka olivat ystäväni talon edessä, ja kun myöhemmin olin kotiin lähdössä niin en edes ajatellut että olin möykkyjen välissä ja kaasutin auton nokan toiseen möykkyyn . Peruutin sieltä pois ja ajoin kotiin minne oli 100 km matkaa,ja auto joutui maalaukseen

Joten joskus on jokainen hieman ajatuksissaan ja pikku juttuja saattaa sattua. Nykyisin niistä tehdään iso numero etenkin jos on iäkäs, ja jos on neurologinen sairaus niin useasti saattaa vaikuttaa silminkin , joten siksi ehkä tarkastelivat niin kovasti.
      Hyvä silti ettei sinulle sattunut mitään siinä törmäyksessä .

• Anonyymi

Kiitti, enemmän tämä vuodatukseni syynä oli tämä a.o. NEUROLOGIN "vastaus" että pitää suorittaa jokin ajokoe !! Edellinen lääkäri ei puhunut mitään ajokokeesta, vaan oli jo kirjoittanur todistuksen, kun huomasi tämän taudin ja sitten tarvitaan neurologinlausunto. Ajokortti ollut yli 40 vuotta, eli ajoin sen heti kun täytin 18. Sitä ennen ajoin traktoria kotipellolla (istutus, auraus jne.)
      Eli kaikki jotka kolaroivat tien päällä ajavat ajokortin uudestaan....!!!!

• Anonyymi

Toivotan kaikkea hyvää että asia hoituu ja älä jännittele kun on se ” ajaminen” kyllä se vanhalta autoilijalta käy hyvin . Tsemppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotan kaikkea hyvää että asia hoituu ja älä jännittele kun on se ” ajaminen” kyllä se vanhalta autoilijalta käy hyvin . Tsemppiä

Se ei ole varsinainen kiukun kohde, vaan tämä Herra Neuro antoi sieltä heti jonkin firman ajokoe- esitteen mukaan, mielestäni vähän liian nopeasti. Vaikka olen yli 60-kymppinen, suoriudun 100-kertaa paremmin netin selailusta jne. Koulutukseltani olen insinööri, datanomi, erikoitunut tietoturvaan ja -liikenteeseen. No, annan joka tapauksessa palautetta a.o. henkilöstä eteenpäin. Ajamista en ole koskaan jännittänyt (edes sen traktorin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ookooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe