Pää kiehuu nyt oikein asiasta

Kolaroin viime kesänä autoa hiljaisella vauhdilla tien vieressä olevaan betoni-possuun tai tms:seen. (Ensinmäinen kolarini 40-vuoteen!!)
Minä en loukkaantunut eikä kukaan muukaan, vain auto sai kuonoonsa, olin yksin. Poliisit määräsi muutaman kuukauden ajokiellon. En muista miten esille tuli tämä sairauteni, mutta vaadittiin myös lääkärin tarkastus. Ja siittä sitten tämä hel***ti alkoi. Normi lääkäri kijoitti paperit valmiiksi, mutta lopuksi huomasi tänän taudin ja sanoi että vielä liksäksi tarvitaan NEUROLOGIN lausunto. Kävin eilen ja tämä sanoikin että minun pitää VIELÄ LISÄKSI suorittaa jokin ajokoe, Oli muuten tosi ''++%%#!¤!..PAPPA. Ei koskaan enää terveystaloa! HeLVTT***sairastalo.
Pyydänn anteeksi tätä vuodatustani....Ehkä saan jotain asian tuntevia vastauksia....vinkkejä

6

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tartte pyytää anteeksi vuodatusta , sellaista voi sattua vaikka ei olis mitään diagnoosia edes.
      Itse joskus 40 vuotiaana parkkeerasin kahden sellaisen betoni möykyn väliin jotka olivat ystäväni talon edessä, ja kun myöhemmin olin kotiin lähdössä niin en edes ajatellut että olin möykkyjen välissä ja kaasutin auton nokan toiseen möykkyyn . Peruutin sieltä pois ja ajoin kotiin minne oli 100 km matkaa,ja auto joutui maalaukseen

Joten joskus on jokainen hieman ajatuksissaan ja pikku juttuja saattaa sattua. Nykyisin niistä tehdään iso numero etenkin jos on iäkäs, ja jos on neurologinen sairaus niin useasti saattaa vaikuttaa silminkin , joten siksi ehkä tarkastelivat niin kovasti.
      Hyvä silti ettei sinulle sattunut mitään siinä törmäyksessä .

• Anonyymi

Kiitti, enemmän tämä vuodatukseni syynä oli tämä a.o. NEUROLOGIN "vastaus" että pitää suorittaa jokin ajokoe !! Edellinen lääkäri ei puhunut mitään ajokokeesta, vaan oli jo kirjoittanur todistuksen, kun huomasi tämän taudin ja sitten tarvitaan neurologinlausunto. Ajokortti ollut yli 40 vuotta, eli ajoin sen heti kun täytin 18. Sitä ennen ajoin traktoria kotipellolla (istutus, auraus jne.)
      Eli kaikki jotka kolaroivat tien päällä ajavat ajokortin uudestaan....!!!!

• Anonyymi

Toivotan kaikkea hyvää että asia hoituu ja älä jännittele kun on se ” ajaminen” kyllä se vanhalta autoilijalta käy hyvin . Tsemppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotan kaikkea hyvää että asia hoituu ja älä jännittele kun on se ” ajaminen” kyllä se vanhalta autoilijalta käy hyvin . Tsemppiä

Se ei ole varsinainen kiukun kohde, vaan tämä Herra Neuro antoi sieltä heti jonkin firman ajokoe- esitteen mukaan, mielestäni vähän liian nopeasti. Vaikka olen yli 60-kymppinen, suoriudun 100-kertaa paremmin netin selailusta jne. Koulutukseltani olen insinööri, datanomi, erikoitunut tietoturvaan ja -liikenteeseen. No, annan joka tapauksessa palautetta a.o. henkilöstä eteenpäin. Ajamista en ole koskaan jännittänyt (edes sen traktorin).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ookooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7285
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4875
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4393
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4365
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4038
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48