Olen harrastanut ryhmäseksi ja minulla on nuo otsikossa mainitut rokotteet ja lääke käytössä. Ehkäisyyn käytän pillereitä. Miten todennäköistä on, että sairastuisin johonkin seksitautiin. N.40 v.
Prep hpv, ja hepatiittirokotukset ryhmäseksissä
8
264
Vastaukset
- Anonyymi
Oleen jostakin lukenut, että Prep lääke on Hiviin, ja nuo luettelemasi rokotteet kyllä suojaavat. Muitakin seksitauteja on, kuppa ja tippuri esim. Ne osataan nykyisin hoitaa antibiooteilla.
- Anonyymi
Jos lääkitys ja rokotukset ovat voimassa, ei tartunta juurikaan ole mahdollista. Jos taas ei niin HIV tarttuu 1:10000, eli keskimäärin 10000 suojaamatonta yhdyntää. Hebatiitti 1:500, riippuu maasta , mutta jos nyt oltaisi suomessa. Kondylooma 1:100 tai alle, riippuu paljon ikäluokista. Tippuri samaa luokkaa kondykooman kanssa, kuppa ehkä 1:300. Joten tarttuu ne, valitettavasti.
- Anonyymi
Mikään rokote ei suojaa sata varmasti miltään taudilta jos persettä jakelee surutta joka äijälle.
Kyllä on taas tyhmää sakkia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään rokote ei suojaa sata varmasti miltään taudilta jos persettä jakelee surutta joka äijälle.
Kyllä on taas tyhmää sakkiaNo mitäs menit jakelee ähä kutti sulle. Siitäs sait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs menit jakelee ähä kutti sulle. Siitäs sait.
Katos sää mää ja bää joutuu värkkiään räpläämään peilin edessä buaahaa
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899