Pirkka-lehden tulo postilaatikkoon määrittää köyhän

Anonyymi-ap

Jos ei tule paperista Pirkka-lehteä nikseineen postilaatikkoon, niin talous on köydä. Ei ole varaa silloin ostaa riiittävästi saadakseen painetun Pirkka-lehden nikseineen.

14

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pirkkalehti ei tule postissa koskaan, se on itse haettava K.marketista ja sen saa ilmaiseksi kun on Plussakortti.

      • Anonyymi

        Jos käyt jatkuvasti K-kaupassa ostoksilla, niin sinusta tulee kuukaudessa rutiköyhä.
        Lidlin kassajonossa jää helposti rahaa vielä itselleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt jatkuvasti K-kaupassa ostoksilla, niin sinusta tulee kuukaudessa rutiköyhä.
        Lidlin kassajonossa jää helposti rahaa vielä itselleenkin.

        Ei seltä tarvi mitään ostaa, saat hakea sen lehden ilmaiseksi kun näytät plussakorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei seltä tarvi mitään ostaa, saat hakea sen lehden ilmaiseksi kun näytät plussakorttia.

        Saisi riittää pelkkä tissien näyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi riittää pelkkä tissien näyttö.

        Alatyyli ei ole K-ryhmän tapa


    • Anonyymi

      Hahhah! Pirkka ei ole enää pitkään aikaan tullut postissa kannettuna kotiin! Ja ei tarvitse kummoisia ostaa K-kaupasta, kun plussakorttia käyttämällä saa sieltä Pirkka lehden veloituksetta mukaan.

      Joku kakarako näitä trolleja tänne kirjoittelee!

      • Anonyymi

        Ilmeisesti, tai joku idiootti.

        Seuraava valitusvirsi on varmaan että, voi voi kun se lehti on niin painava, kuka sen jaksaa kotiin kantaa???!!!


      • Anonyymi

        Hyvä kun ei enää kotiinkannettuna tule, monesti oli kansilehti rikki kun lehdenjakaja oli runtannut postilaatikkoon. Nyt kun ostoksilla käydessä otan lehden kaupasta mukaani niin saan sen myös ehjänä ja siistinä kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun ei enää kotiinkannettuna tule, monesti oli kansilehti rikki kun lehdenjakaja oli runtannut postilaatikkoon. Nyt kun ostoksilla käydessä otan lehden kaupasta mukaani niin saan sen myös ehjänä ja siistinä kotiin.

        Vielä kun päällystää kansilehdet kontaktimuovilla niin kestää pidempäänkin lukemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun ei enää kotiinkannettuna tule, monesti oli kansilehti rikki kun lehdenjakaja oli runtannut postilaatikkoon. Nyt kun ostoksilla käydessä otan lehden kaupasta mukaani niin saan sen myös ehjänä ja siistinä kotiin.

        Antauduitko sielä kaupassa vapaaehtoisesti K-ryöstölle.


    • Anonyymi

      Minun mielestäni Pirkka-lehti on tylsä, täynnä mainoksia ja reseptejä sekä ruokien kuvia. Yhteishyvässä on sentään paljon muutakin, parasta siinä ristikko josta voi voittaa palkintoja (jos on mahtava säkä). Yhteishyvä ilmestyy tosin nykyään äärimmäisen harvoin, ja sekin on itse noudettava liikkeestä. Ruotsinkielinen Samarbete on ollut monesti lopussa, kun olen kysellyt.

    • Anonyymi

      Ethän Prisman vakiasiakas tee mitää Pirkka-lehdellä, missä on vain
      kalliita tarjouksia. Mutta kun menee prismaan niin saa paljon -30%
      tuoteryhmään kuuluvia tuotteita eli edullisia hankintoja.

    • Anonyymi

      Sen lehden voisi lakkauttaa. Pelkkä mainoslehti se on ja siksi ovessani lukee ei mainoksia. Kiitos

      • Anonyymi

        Minulla lukee "Kyllä mainioksia, please!", koska ei ole varaa tilata muuta lukemista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe