Pohjanmeren tuulivoimaloista sähköä 300 miljoonalle eurooppalaiselle

Anonyymi-ap

Mtv:

"Valtavasta tuulipuistohankkeesta sähköä jopa 300 miljoonalle eurooppalaiselle – Scholz: "Pohjanmerestä voi tulla maailman suurin voimalaitos""

Siinäpä suomalaisille miettimistä. Tuon tiedon valossa se, että Suomen metsät tuhotaan säälittävillä muutamien tuulivoimaloiden rykelmillä, on todella surullista ja tragikoomista.

Eurooppa ei tarvitse Suomen vihreää sähköä, eikä sen tuotteita. Turhaan Suomi pilaa metsät ja maaseudun ihmisten elämänlaadun. Voi Suomi parkaa.

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostava hanke, jonka jo venäläisetkin kävivät kartoittamassa tv-dokumentin mukaan.

• Anonyymi

Venäläisiä vakoojia on joka puolella. Ei voi mitään.

• Anonyymi

Kyllä varmaan Pohjanmereltä saisi sähköä vaikka miljardille ihmiselle, mutta ei tarpeeksi.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Mikä on tarpeeksi?

• Anonyymi

Sanahelinää vailla merkitystä, tarrautumista johonkin mikä ei kannata vai mitä mahdat miettiä.

• Anonyymi

Tässä pieni merituulihanke Suomesta:

https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/kokkolan-satama-tuulivoimahankkeeseen-kauas-merelle-kokkolan-ja-pietarsaaren-edustalle-jopa-150-vo

Eli puuhataan 150 tuulivoimalaa merelle Kokkolan ja Pietarsaaren edustalle kauas merelle.

Vaikka tuo on pieni hanke, se on kuitenkin suuri mrtsätuulivoima-alueisiin verrattuna. 150 tuulivoimalaa metsiin on useimmiten ripoteltu alle 10 voimalan ryppäissä pitkin metsiä, mikä on juuri sitä mahdollisimman typerää toimintaa. Mutta Suomi on tyhmien puuhastelujen maa tai usein on.

• Anonyymi

Meillä päätökset yleensä tehdään ideoloian perusteella, jos haluat kaataa muutaman puun tuotantorakennustyömaan alta, ei käy mutta jos tuulivoimaloiden sähkölinjojen alta pitää kaataa muutama tuhat hehtaaria metsää, se onki tietysti eri juttu.

• Anonyymi

Korkojen nousu nostaa inflaation aivan uudelle tasolle!
      Propakandassa pankkien rahastusta (koron nostoa) perustellaan valheellisilla syillä.

Kuntien talous ajautunut kaaokseen, ainoa pelastus saada lisätuloja on tuulipuistojen tuoma raha!
      Ny lobataan jokaisessa pikkukunnassakin!

• Anonyymi

pakkohan se on meidän jotain tehdä koska saksasta loppuu sähkö, sinne myydään halvalla ja peruskansalaiselta otetaan kalliilla sitten se erotus eli voitto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe