Mitä mieltä

Anonyymi-ap

Mies käyttää huumeita ja alkoholia harva se päivä ja väittelee töitä.

24

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähetä mielenterveystoimistoon!

    • Anonyymi

      Jätä.

    • Anonyymi

      Jos tuota pitää täällä kysyä, niin suosittelen aloittajalle oman lääkityksen tarkkailua.

      • Anonyymi

        Niin en kyllä huomannut mitään varsinaista kysymystä avaajalta. Lähinnä tilanteen toteamisen.


    • Anonyymi

      Kyseessä ilmiselvä Persu.

    • Anonyymi

      Pääministeri ainesta. Varmaan demari.

    • Anonyymi

      Kaveri teki ammattikoulun päättötyönä kaivinkoneeseen kauhan.

      • Anonyymi

        jos persut menee sinne ei tikkutestit riitä pitää tuoda kuorma-autolla


      • Anonyymi

        Minä ha peräkärryt..


    • Anonyymi

      Vaikuttaa kunnon kansalaiselta 👨🏿

    • Anonyymi

      Potki pellolle moinen luuseri.

    • Anonyymi

      Minkäikäinen mies on? Voiko ilmoittaa kaupungin sosiaalitoimelle josta saisi apua?

    • Anonyymi

      Paras apu löytyy uskosta. Mies pitää ohjata Herran Sanan kuuloon. Raamatun lukeminen ja useat tarjolla olevat seurakunnat tuovat parhaan avun. Loppuu kiinostus päihteisiin.

      • Anonyymi

        Usko tulee kuulosta, kuuleminen Jumalan Sanan kautta.


    • Anonyymi

      Elokapinallinenko?

    • Anonyymi

      Joo, vihree elokapinalliselta vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Intersektionaalinen feminismi on saanut paljon pahaa aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intersektionaalinen feminismi on saanut paljon pahaa aikaan.

        Intersektionaalinen sovinismi kuitenkin vie hautaan aiemmin.


    • Anonyymi

      Vautsi mikä roadman sulla on 🤩 saisimpa mäkin tuollaisen miehen. Ei oo meinaan mitään pojuja tai luusereita tällaset, roadmanit best 🥰

      • Anonyymi

        Kantsis varoa, voit saada roadmanilta puukosta. Vanhempas varmaan tosi ylpeitä...


    • Anonyymi

      Hullu saa kympin käsitöistä! Hirteen ei moni uskalla kun ei ole köyttä.

      • Anonyymi

        Mun mielestä jos jätetään aiheettomat vastaukset pois,toki en tiedä oliko aloitus jonkun päiväkoti tädin spämmi. nooh. mulla on ollut hyväksi havaittu tahti joka on kelvannut samalle naiselle 20v...5pv töitä ihan selvästä joka viikko. perjantaina radalle kunnon kooma viinalla,lauantaina aamu pöhnä,ehkä lähi karaoke ei aina. sunnuntaina pizzaaaaaa ehkä diapam jos ei burana auta ku pitää aamulla duuniin . mutta ymmärrän aloittajaa jos mies ei tee fyysistä työtä ja tienaa perheelle fyrkkaa..en paljasta ammattia koska jos pami näkyy maanantaina voi voi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä jos jätetään aiheettomat vastaukset pois,toki en tiedä oliko aloitus jonkun päiväkoti tädin spämmi. nooh. mulla on ollut hyväksi havaittu tahti joka on kelvannut samalle naiselle 20v...5pv töitä ihan selvästä joka viikko. perjantaina radalle kunnon kooma viinalla,lauantaina aamu pöhnä,ehkä lähi karaoke ei aina. sunnuntaina pizzaaaaaa ehkä diapam jos ei burana auta ku pitää aamulla duuniin . mutta ymmärrän aloittajaa jos mies ei tee fyysistä työtä ja tienaa perheelle fyrkkaa..en paljasta ammattia koska jos pami näkyy maanantaina voi voi..

        pamit pervitiinit subutex ja sunnuntai...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe