Yritysten tulee noudattaa samoja työehtoja kuin suomalaisillekin.
Ulkomainen työvoima tervetullut
15
214
Vastaukset
- Anonyymi
Emme tarvitse haitallista maahanmuuttoa. Työhaluiset yritteliäät, tervetuloa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17837491E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Rajoja ei saa laittaa kiinni. Rauta-aidat tulee kumota. Maasta ja maahan muuttaminen lailliseksi.
Samasta työstä sama palkka maahanmuuttajille.- Anonyymi
Luusereita on tarpeeksi jo omasta takaa, antelias sosiaaliturva pitää vain yllä toimettomuutta.
- Anonyymi
Ja oletkos ajatellut millä nämä kaikki tulijat oikein elätetään??? Eiväthän nämä tulijat ole tähänkään asti tulleet töitä tekemään vaan elämään ilmaiseksi!!
Suomalaisetkin katoavat kortistoon elämään toisten rahoilla ja lisää pitäisi saada ulkomailta! Kenen te luulette töitä enää tekevän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luusereita on tarpeeksi jo omasta takaa, antelias sosiaaliturva pitää vain yllä toimettomuutta.
Sosiaaliturva on todella niin antelias että siitä tullaan nauttimaan Arfrikkaa myöten!
On sana kiirinyt! Vai miksi te luulette näiden turapaikanhakijoiden Suomeen muuten tulleen?!!
- Anonyymi
Luuleeko joku esim että moldavialainen raksa mies on niin hyvä kun töissä Suomessa? Ei kun reppufirman kautta töissä täällä niin saa 1/3 osan mitä suomalainen. Ei yrittäjät siksi halua ulkomaalaisten työvoimaa , koska suomalaisia ei saisi, niille vaan pitää maksaa paljon enemmän.
- Anonyymi
Kunhan ilmastonmuutos pahenee, merten rannikoilta pakenee väestöä lupaa kysymättä.
- Anonyymi
Siinä sitä onkin syitä väkivallalle ja sodille. Vesivarat eivät riitä, kuivuus, kuumuus, maan eroosiot, aavikoituminen, sateettomuus, johtaa väistämättä yhteenottoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sitä onkin syitä väkivallalle ja sodille. Vesivarat eivät riitä, kuivuus, kuumuus, maan eroosiot, aavikoituminen, sateettomuus, johtaa väistämättä yhteenottoihin.
Samaa mieltä. Sotimisen sijasta työtä tulisi lisätä luonnon elinolojen säilymisen puolesta.
Asetuotanto turhana pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Sotimisen sijasta työtä tulisi lisätä luonnon elinolojen säilymisen puolesta.
Asetuotanto turhana pois.Katastrofaalinen tilanne voi johtaa sotiin jos ihmismassat monisatamiljoonine päineen joutuvat lähtemään pois kotiseuduiltaan, johtaa väistämättä konflikteihin ja sotiin. Ihmisiä on vain aivan liian paljon maapallon ruokittavaksi, sodan mahdollisuudet lisääntyvät tulevaisuudessa. Mitä jos Suomeenkin lähitulevaisuudessa kolkuttelisi miljoonia nälkäpakolaisia. ? Romahdus seuraisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katastrofaalinen tilanne voi johtaa sotiin jos ihmismassat monisatamiljoonine päineen joutuvat lähtemään pois kotiseuduiltaan, johtaa väistämättä konflikteihin ja sotiin. Ihmisiä on vain aivan liian paljon maapallon ruokittavaksi, sodan mahdollisuudet lisääntyvät tulevaisuudessa. Mitä jos Suomeenkin lähitulevaisuudessa kolkuttelisi miljoonia nälkäpakolaisia. ? Romahdus seuraisi.
"Katastrofaalinen tilanne voi johtaa sotiin jos ihmismassat monisatamiljoonine päineen joutuvat lähtemään pois kotiseuduiltaan, johtaa väistämättä konflikteihin ja sotiin. "
Näin porvarillinen itseriittoinen ajattelu toimii.
Ilmastonmuutos voi toteutua nopeastikin luonnon riiston takia. On selvää., että porvarit eivät ota kuuleviin korviin vaaratilannetta. Varsinkaan Persupuolue antaisi saasteiden levitä.
Hoidetaan saasteet kuriin. Riisutaan porvarillisilta sotavaltioilta aseet pois. Rakennetaan rauhan suhteet. Autetaan hätää kärsiviä. Oligarkeilta osakkeet veks elleivät suostu tukemaan ekologista ja rauhanomaista kehitystä.
- Anonyymi
Kokoomuksen taholta on kuulunut ammattiliittojen tuhoamisaikeita. Persupuolue tukenee Kokoomusta. Diktatuuria pukkaa.
Liittojen tulee olla tarkkana ettei ulkomaista työvoimaa käytetä alepalkkaisena. - Anonyymi
Hallitusneuvotteluista tihkunutta.
Kokoomus ja Perussuomalaiset yhdessä heivaamassa ammattiliittoja sivuun työssä olevien etujärjestöinä. KD puolue tukenee. RKP:n mukautunee tilanteeseen.
Kovaa kyytiä lupaa. - Anonyymi
Ulkomainen työvoima voi tulla. Heille täytyy maksaa vähintään samaa palkkaa kuin alan tessit edellyttävät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289