Mitä luulette kuinka kauan voimalat tuottavat sähköä ja lämpöä ilman suomalaista osaamista, emoyhtiön tukea, länsimaisia varaosia ja keskitettyä ylläpitoverkostoa.
Tottahan Putler tiesi, että venälinen insinööri, korjausmies, suunnittelija, jne ovat parempia kuin suomalaiset mutta onko sitten kun pitäisi ylläpitää länsimaista huipputeknologiaa ilman varaosia ja verkostoja.
Voimaloiden henkilöstö on koulutettu tekemään työnsä kommunikoiden ainakin osin englanniksi ja heillä on osaaminen länsiteknologian käytöstä.
Onko Putler ollut oikeassa siinä, että he ovat sitten niin isänmaallisia, että jäävät venäjälle nauttimaan venäläisestä palkasta ja -työyhteisön eduista eivätkä lähde länteen?
Itse veikkaan, että vuoden tai pari sähkön tuotanto jatkuu mutta sitten tulee tilanteita joissa mietitään, että mistä saataisiin aggrekaatti jotta saadaan edes valot huippu-moderniin voimalaitokseen.
Kertokaa näkemyksiänne.
Fortumin voimalouiden tulevaisuus venäjällä?
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ja Kun suomalaiset lähtevät alkaa tulla vikoja. Seuraava askel on se. että venäläiset osaajat osaavat irroittaa pumppuja, venttiileitä, tietokoneita jne ja vievät ne kotiin. Hetikohta ne kaupataan tarvitsijoille. Yksi vedensiirtopumppu jälleenmyytynä vastaa yli vuoden palkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737