Fortumin voimalouiden tulevaisuus venäjällä?

Mitä luulette kuinka kauan voimalat tuottavat sähköä ja lämpöä ilman suomalaista osaamista, emoyhtiön tukea, länsimaisia varaosia ja keskitettyä ylläpitoverkostoa.
Tottahan Putler tiesi, että venälinen insinööri, korjausmies, suunnittelija, jne ovat parempia kuin suomalaiset mutta onko sitten kun pitäisi ylläpitää länsimaista huipputeknologiaa ilman varaosia ja verkostoja.
Voimaloiden henkilöstö on koulutettu tekemään työnsä kommunikoiden ainakin osin englanniksi ja heillä on osaaminen länsiteknologian käytöstä.
Onko Putler ollut oikeassa siinä, että he ovat sitten niin isänmaallisia, että jäävät venäjälle nauttimaan venäläisestä palkasta ja -työyhteisön eduista eivätkä lähde länteen?
Itse veikkaan, että vuoden tai pari sähkön tuotanto jatkuu mutta sitten tulee tilanteita joissa mietitään, että mistä saataisiin aggrekaatti jotta saadaan edes valot huippu-moderniin voimalaitokseen.

Kertokaa näkemyksiänne.

2

208

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ja Kun suomalaiset lähtevät alkaa tulla vikoja. Seuraava askel on se. että venäläiset osaajat osaavat irroittaa pumppuja, venttiileitä, tietokoneita jne ja vievät ne kotiin. Hetikohta ne kaupataan tarvitsijoille. Yksi vedensiirtopumppu jälleenmyytynä vastaa yli vuoden palkkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe