Kuuluvatko ihmisoikeudet vain rikkaille ?

Anonyymi-ap

Velanotosta hyötyivät eniten varakkaat osakkeenomistajat,
velkarahahan meni suurimmaksi osaksi yritystukiin.

Velkaa kannatti myös KOKOOMUS, ettei yrityksiä kaatunut ja
koronapandemian hoito on maksanut paljon.

MIKÄ HYVÄNSÄ hallituskoalitio olisi joutunut toimimaan samoin.

MYÖS KOKOOMUS jos se olisi ollut vastuussa.

KOKOOMUKSELLA kävi tuuri, että se ei ollut hallitusvastuussa kriisiaikana.

Kokoomus on vouhottanut paniikkia "velka, velka, velka", koska osa kansaa ei ymmärrä valtionvelan maksusta ja
sillä saa tietämättömät paniikkiin ja äänestämään kokoomusta.

KOKOOMUKSEN mielestähän mitään hyvinvointivaltiota ei tarvita,
koska varakkailla on Mehiläinen.

Kokoomuksen mielestä jokaisen kuuluisi käydä Mehiläisessä
tai jos ei ole varaa kuolkoon sairauksiinsa.

Siksi kokoomus haluaa sabotoida esimerkiksi soten ja ottaa köyhiltä tuet pois.
Myös köyhiltä eläkeläisiltä, jotka ovat ikänsä töitä tehneet matalapalkka-aloilla,
eivätkä pärjääkään enää pienellä eläkkeellään huimasti kohonneitten
elinkustannusten takia.

ME KAIKKI pidämme kuitenkin verovaroilla mm. sairaalalaitosta yllä,
jossa KOKOOMUSLAISETKIN käyvät usein esim. leikkauksissa ja hoidoissa.

ME KAIKKI pidämme yllä kouluja, opistoja ja korkeakouluja,
joissa KOKOOMUSLAISETKIN ja varsinkin he, opiskelevat.

Kokoomuksen ajattelu on "valikoivaa" ja laskelmoivaa.
Kokoomuksen kannattajien ajattelu on ahneuden sokaisemaa.

MIKSI he luulevat olevansa ETUOIKEUTETTUJA yhteiskunnassa ?
Heille verosuunnittelu takaa sen, ettei he maksa veroja edes keskituloisen
palkansaajan verran.

Mitä varakkaampi henkilö sen vähemmän maksaa veroja.

Varakkaalle verojen maksu on tervaa, mutta palvelut kyllä kelpaavat,
vaikka kaikilta muilta olisi saatava palvelut pois hinnalla millä hyvänsä !

58

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varakkaimmat, jotka eivät "hyvinvointivaltion" palveluja tarvitse
      eivät soisi niitä suurelle enemmistölle, joka niitä tarvitsee ja joka myös
      maksaa niistä veroina.
      Eikä palveluja ole oikeus saadakin, koska niitä maksaa ?
      Kokoomus yrittää heikentää palveluja mm. sabotoimalla soten
      leikkaamalla siitä miljardin.

    • Anonyymi

      Mie odotan innolla Orpon lupaamaa rikkaiden veronalennusta !!

    • Anonyymi

      Vastaus aloitukseen: Sinimustien mielestä "KYLLÄ".

    • Anonyymi

      Fasistien mukaan kyllä.

    • Anonyymi

      Rikas on "tasa-arvoisempi" kuin köyhä.

    • Anonyymi

      Kyllä. "Köyhä ja pakolainen ei ole laadukas ihminen. Minä olen
      laadukas ihminen", totesi Allah-aho.

      • Anonyymi

        ...miten niinei pakoloinen ole arvokas ihminen ? Ainakin nämä Afrikan sarvesta saapuneet ovat osoittautuneet hyvinkin "arvokkaiksi" meille veronmaksajille , Katajanokan "tiilikodissa" asuvat omalla osastollaan sinne joutuneet ja kustannus taisi olla lehtitietojen mukaan noin 2x keskivertokansaneläkeläisen kuukausieläke / päivä .. eikä irtaallaan olevat taida olla yhtään halvempia elätettäviä..


    • Anonyymi

      Aloituksessa ne tärkeimmät.

    • Anonyymi

      Oleppa hupajamatta , onneton ...syömävelkaa ja hallintohimmelin tuhatpäisen avustaja -ja apulaiskaartin palkkauksen aiheuttaman budjettivajeen tultua näin paikatuksi aina hallitusvastuun vaihtumiseen saakka , lahjoitti (entinen ) hyvä hallituksemme (entisen ) eduskunnan siunauksella loppurahat Välimeren maiden ah niin ankaran rahapulan lievitykseksi...

      • Anonyymi

        Maahanmuuttajan menot valtiolle on yks hyttysen paskan kokoinen raha.
        Persun ihmisviha ja kateuson silmitöntä. Se sumentaa persun vähäisenkin järjen.


      • Anonyymi

        Persun pölinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttajan menot valtiolle on yks hyttysen paskan kokoinen raha.
        Persun ihmisviha ja kateuson silmitöntä. Se sumentaa persun vähäisenkin järjen.

        Persut osaavat aina löytää maahanmuutosta syypään Suomen ongelmiin. Oli kyseessä ongelma mikä hyvänsä.


    • Anonyymi

      Rasistin kateus ja viha on niin nöyrää. Sen kohteeksi kelpaa
      osaton pakolainenkin.

    • Anonyymi

      Kuka sanoi: "Natsit marssivat ikkunoittemme alla."

    • Anonyymi

      Kyllä vainalkaen keslikä
      Koululaiset koulu ja muu menesty otio se hyväniinrattuööe3

    • Anonyymi

      "Minä olen laadukas ihminen. Köyhä ja pakolainen ei ole",
      totesi rotutohtori. Mahdollinen kokkareitten hallituskumppani.
      Jakavatko he arvonsa keskenään ?

      • Anonyymi

        No ei ainakaan tavisten kanssa ja tavis voi olla ylpeä siitä, ettei kuulu "ryhmään".


    • Anonyymi

      Pieneläkeläisellä ei ainakaan ole ihmisarvoa.

      • Anonyymi

        NO köyttä RIPUSTAAMKO?


    • Anonyymi

      Rikas on tasa-arvoisempi ja ihmisarvoisempi.

    • Anonyymi

      Kyllä. Näkemys vahvistuu ja todentuu koko ajan.

    • Anonyymi

      Varakkaimmat, jotka eivät "hyvinvointivaltion" palveluja tarvitse
      eivät soisi niitä suurelle enemmistölle, joka niitä tarvitsee ja joka myös
      maksaa niistä veroina.
      Eikä palveluja ole oikeus saadakin, koska niitä maksaa ?
      Kokoomus yrittää heikentää palveluja mm. sabotoimalla soten
      leikkaamalla siitä miljardin.

    • Anonyymi

      Häikäilemätöntä.

    • Taidat olla niitä Sirola opiston miehiä/naisia/muita!

      Ihan esimerkkinä, hyvätuloiset maksavat palkastaan todella suuren osan veroina, jopa sinua isomman, niin prosentteina kuin euroinakin! Meillä kun palkan verotus on progressiivista, jos nyt edes tiedät mitä se tarkoittaa!

      • Anonyymi

        Ei hyvätuloiset koskaan maksa rehellisesti tai vapaaehtoisesti minkäänlaisia veroja tänne Suomeen.

        Veronkierto on hyvinkin yleistä hyvätuloisten keskuudessa.

        Joten kyllä se on tämä ns. keskiluokka joka maksaa verot Suomeen ja näin sitten suomalainen yhteiskunta pyörii.


      • Anonyymi

        Älä naurata. Rikkaitten verotulot ?
        Todella rikkaita on Suomessa vähän ja he käyttävät hyväkseen verosuunnittelua,
        ettei tarvitse maksaa veroja edes sen vertaa kuin keskituloinen
        palkansaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvätuloiset koskaan maksa rehellisesti tai vapaaehtoisesti minkäänlaisia veroja tänne Suomeen.

        Veronkierto on hyvinkin yleistä hyvätuloisten keskuudessa.

        Joten kyllä se on tämä ns. keskiluokka joka maksaa verot Suomeen ja näin sitten suomalainen yhteiskunta pyörii.

        Jos tiedät tapauksia niin tee ilmoitus veronviranomaisille! Se on kansallisvelvollisuutesi!

        Jos tuo perustuu huhuihin niin niitä ei kannata jatkaa eteenpäin! Palkoista menee normaalit verot aina olit köyhä tai rikas, osingoista menee verot maksajan toimesta, siinäkään siis ei ole ongelmaa. Mistä tuloista sinä kuvittelet tuon veronmaksun kierron tapahtuvan?

        Tietysti jos tulot ansaitaan ulkomailla niin sinne ne verotkin maksetaan!

        Selvitäpä hieman niitä realiteetteja joihin väitteissäsi viittaat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata. Rikkaitten verotulot ?
        Todella rikkaita on Suomessa vähän ja he käyttävät hyväkseen verosuunnittelua,
        ettei tarvitse maksaa veroja edes sen vertaa kuin keskituloinen
        palkansaaja.

        Verosuunnittelu on järkevää sillä kukaan ei tee työtä vain veroja maksaakseen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos tiedät tapauksia niin tee ilmoitus veronviranomaisille! Se on kansallisvelvollisuutesi!

        Jos tuo perustuu huhuihin niin niitä ei kannata jatkaa eteenpäin! Palkoista menee normaalit verot aina olit köyhä tai rikas, osingoista menee verot maksajan toimesta, siinäkään siis ei ole ongelmaa. Mistä tuloista sinä kuvittelet tuon veronmaksun kierron tapahtuvan?

        Tietysti jos tulot ansaitaan ulkomailla niin sinne ne verotkin maksetaan!

        Selvitäpä hieman niitä realiteetteja joihin väitteissäsi viittaat!

        Minä olen tehnyt jo kaksi ilmoitusta viranomaisille sinun mainitsemastasi kyseisestä asiasta.

        Ja verovirasto todllakin kiinnostui asiasta ja tekin laajat verotarkastukset kyseisiin paikkoihin ja sen jälkeen myös rikosilmoituksen. Näin sitten nämä henkiöt saivatkin sitten oikeudessa verottajalta jättimätkyt ja oikeudessa tuomiot törkeästä veropetoksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tehnyt jo kaksi ilmoitusta viranomaisille sinun mainitsemastasi kyseisestä asiasta.

        Ja verovirasto todllakin kiinnostui asiasta ja tekin laajat verotarkastukset kyseisiin paikkoihin ja sen jälkeen myös rikosilmoituksen. Näin sitten nämä henkiöt saivatkin sitten oikeudessa verottajalta jättimätkyt ja oikeudessa tuomiot törkeästä veropetoksesta.

        Miten aiot todentaa tuon? Jos kyse oli isoista yrityksistä niin paikallislehti ainakin kirjoitti asiasta!

        Jos kyse on jostain yhden - kolmen miehen/henkilön yrityksestä niin se lienee vastaava tapahtuma kuin työaikana tupakalle sortuminen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miten aiot todentaa tuon? Jos kyse oli isoista yrityksistä niin paikallislehti ainakin kirjoitti asiasta!

        Jos kyse on jostain yhden - kolmen miehen/henkilön yrityksestä niin se lienee vastaava tapahtuma kuin työaikana tupakalle sortuminen!

        Mainitsemastani asiasta on olemassa aivan varmasti kaikki viralliset dokumentit esimerkiksi verovirastolla.

        Ole nyt vain yhteydessä verovirastoon tai oikeusrekisterikeskukseen jos asia kiinnostaa sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsemastani asiasta on olemassa aivan varmasti kaikki viralliset dokumentit esimerkiksi verovirastolla.

        Ole nyt vain yhteydessä verovirastoon tai oikeusrekisterikeskukseen jos asia kiinnostaa sinua.

        Varmasti verovirastolla mutta oletko sinä verovirasto? Jos nääs syyttelet niin sinulla ne pitää olla jotta voit syytteesi todentaa!

        Kirjoitat siis nk. läpiä päähäsi kirjoittamalla humpuukia, jota et kykene todentamaan mutta olet kuullut kavereilta aamuyöstä kovassa jurrissa ollessasi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Varmasti verovirastolla mutta oletko sinä verovirasto? Jos nääs syyttelet niin sinulla ne pitää olla jotta voit syytteesi todentaa!

        Kirjoitat siis nk. läpiä päähäsi kirjoittamalla humpuukia, jota et kykene todentamaan mutta olet kuullut kavereilta aamuyöstä kovassa jurrissa ollessasi!

        Ketä muita kuin sinua nimimerkki extyäkkäri minä täällä nyt olen muka syyttänyt, ja miten ja missä?

        Minähän nyt vain kerroin täysin rehellisesti että minä olen tehnyt pari kertaa verottajalle ilmoituksen epäilemistäni veropetoksista. Se on nykyään todella helpoksi tehty.
        Ja verottaja sitten vain todellakin kiinnostui asiasta, ja nämä veropetokseen syyllistyneet henkilöt joutuivat sitten vain vastuuseen täysin laittomista teoistaan. Ei tässä nyt mistään syyttelystä todellakaan ole ollut koskaan kyse.

        Mutta sinua nimimerkki extyäkkäri minä nyt kyllä syytän ihan aina todella törkeästä valehtelusta ja suuresta tyhmyydestä ja typeryydestä. Sillä noista mainitsemistani asioista juuri sinusta nimimerkki extyäkkäri löytyy ihan aina todella paljon täysin uskottavaa ja todellista näyttöä esimerkiksi juuri näiltä s-24 eri keskustelusivuilta.
        Sillä sinun oma historiasi täällä todistaa ihan kaiken sanomani asiat sinusta selkeästi täysin todeksi. Mutta tuskin sinä itse nyt haluat kuulla tai nähdä edes niitä, sillä niillä ei todellakaan ole esimerkiksi totuuden kanssa koskaan nyt mitään tekemistä. TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä muita kuin sinua nimimerkki extyäkkäri minä täällä nyt olen muka syyttänyt, ja miten ja missä?

        Minähän nyt vain kerroin täysin rehellisesti että minä olen tehnyt pari kertaa verottajalle ilmoituksen epäilemistäni veropetoksista. Se on nykyään todella helpoksi tehty.
        Ja verottaja sitten vain todellakin kiinnostui asiasta, ja nämä veropetokseen syyllistyneet henkilöt joutuivat sitten vain vastuuseen täysin laittomista teoistaan. Ei tässä nyt mistään syyttelystä todellakaan ole ollut koskaan kyse.

        Mutta sinua nimimerkki extyäkkäri minä nyt kyllä syytän ihan aina todella törkeästä valehtelusta ja suuresta tyhmyydestä ja typeryydestä. Sillä noista mainitsemistani asioista juuri sinusta nimimerkki extyäkkäri löytyy ihan aina todella paljon täysin uskottavaa ja todellista näyttöä esimerkiksi juuri näiltä s-24 eri keskustelusivuilta.
        Sillä sinun oma historiasi täällä todistaa ihan kaiken sanomani asiat sinusta selkeästi täysin todeksi. Mutta tuskin sinä itse nyt haluat kuulla tai nähdä edes niitä, sillä niillä ei todellakaan ole esimerkiksi totuuden kanssa koskaan nyt mitään tekemistä. TSEMPPIÄ !!

        Alvariinsahan te Lyylit minus valehtelusta syytätte mutta kun olen kysynyt mikä valhe ja mikä on Lyylin totuus ja millä perusteella, niin eipä ole yksiään Lyyli kyennyt sitä selvittämään. Kun syytät niin katso, jotta käyvät todisteet ovat jo perstaskussasi! Esitä ne siinä samalla niin vältämme yhden kierroksen keskustelussa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Alvariinsahan te Lyylit minus valehtelusta syytätte mutta kun olen kysynyt mikä valhe ja mikä on Lyylin totuus ja millä perusteella, niin eipä ole yksiään Lyyli kyennyt sitä selvittämään. Kun syytät niin katso, jotta käyvät todisteet ovat jo perstaskussasi! Esitä ne siinä samalla niin vältämme yhden kierroksen keskustelussa!

        Miksi ihmeessä sinä nyt pelkäät jotain lyylejä noin paljon?

        Suosittelen sinulle että edes nyt tutustuisit vihdoinkin vastakkaisen sukupuolen henkilöihin, voisit ehkä yllättyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinä nyt pelkäät jotain lyylejä noin paljon?

        Suosittelen sinulle että edes nyt tutustuisit vihdoinkin vastakkaisen sukupuolen henkilöihin, voisit ehkä yllättyä.

        Mitä e Lyyli taas änkyttää, kuin ei ymmärtäisi lukemaansa, vaikka olen asian sinulle sata kertaa ainakin selvittänyt! Sinun Lyyli on ehkä nyt aika päästää pääsi selviämään!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä e Lyyli taas änkyttää, kuin ei ymmärtäisi lukemaansa, vaikka olen asian sinulle sata kertaa ainakin selvittänyt! Sinun Lyyli on ehkä nyt aika päästää pääsi selviämään!

        Aikamoinen säälittävä pelkuri näytät nyt vain olevan. Kun kerran pelkäät jotain lyylejäkin jo ihan jatkuvasti noin kovasti ja paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen säälittävä pelkuri näytät nyt vain olevan. Kun kerran pelkäät jotain lyylejäkin jo ihan jatkuvasti noin kovasti ja paljon.

        Mikä ihmeen pelkuri? Sinä pelkuri olet kun et edes uskalla rekisteröityä, vaan esiinnyt puskahuutaja Lyylinä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mikä ihmeen pelkuri? Sinä pelkuri olet kun et edes uskalla rekisteröityä, vaan esiinnyt puskahuutaja Lyylinä!

        No täysin säälittävä ja onneton pelkuri aina tietenkin.

        Sillä ei täällä nyt koskaan kukaan muu pelkää mitään lyylejä niin kuin sinä näytät pelkäävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No täysin säälittävä ja onneton pelkuri aina tietenkin.

        Sillä ei täällä nyt koskaan kukaan muu pelkää mitään lyylejä niin kuin sinä näytät pelkäävän.

        Ei vaan Lyyli pääse komuloismallistaan vaan pravdaa lykkää!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei vaan Lyyli pääse komuloismallistaan vaan pravdaa lykkää!

        Ei sinun onnettoman valehtelevan pelkurin höpötyksiä täällä enää koskaan missään mitenkään usko.


    • Anonyymi

      Rikkaitten verotulot ?
      Todella rikkaita on Suomessa vähän ja he käyttävät hyväkseen verosuunnittelua,
      ettei tarvitse maksaa veroja edes sen vertaa kuin keskituloinen
      palkansaaja.

    • Anonyymi

      Kuuluvat

    • Anonyymi

      Suomen asiaksidoitase koko homma selviää. kuka rakstaa ketäkin. evankeliumia ei saata vttää yksikään.

    • Anonyymi

      Eivät kehtaa sanoa ääneen, mutta kyse on velkatalousjärjestelmästä.

    • Jos tuloverotusta ajatellaan niin veronmaksaja.fi kertoo sen jakautuvan seuraavasti!

      Listassa on ensin vuosiansio, sitten veronmaksajien osuus kokonaisuudesta ja sitten maksetun veron osuus koko potista.

      0 - 15'000 / 28% / 2%
      - 25'000 / 19% / 7%
      - 40'000 / 17% / 11%
      - 50'000 / 18% / 20%
      - 100'000 / 12% / 33%
      100'000 - / 2% / 25%

      Tuista voit vertailla miten verokassa täyttyy ja kenen ansioista. Kun 28% tulonsaajista maksaa 2% veroista alapäässä tuloluokkia Niin ylä päässä 2% maksajista maksaa 25% verotuloista!

      Varakkaammat siis ovat se pohja jolla valtion tulot seisivat vaikka miten yrität johtaa harhaan Lyyli!

      PS. luvut on pylväsdiagrammista arvioituja mutta siellä mainitussa paikassa jokaisen nähtävissä joten prosentin kymmenykset saattavat heittää! Koska prosenteista tulee yhteensä vain 98% niin olen arvioinut alakanttiin minkä suonette anteeksi ja tarkastanette itse mainitsemiltani sivuilta!

      • Anonyymi

        Kyllä tilastot saadaan näyttämään mitä vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tilastot saadaan näyttämään mitä vain.

        Väität siis, tuonne kopioimani taulukko verojen maksusta on siis laitettu näyttämään joltain? Miksi olisi? Esitä sinä sitten se oikea taulukko siitä paljonko eri tuloryhmät veroja maksavat palkoistaan!

        Olet sen nyt velkaa, jos et kykene, niin myönnä tuon taulukon olevan totuuden mukainen!


    • Anonyymi

      vain rikkailla on ongelmia

    • Anonyymi

      Fakta: Toiset on samanarvoisempia kuin toiset.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti. Vain kokoomuslaisille. Kraaaahhhh.

    • Anonyymi

      0 - 15'000€ / 28% / 2%
      - 25'000 €/ 19% / 7%
      - 40'000€ / 17% / 11%
      - 50'000€ / 18% / 20%

      Ko. pieni- ja keskituloiset ryhmät maksavat 40% veroista.
      Ei suinkaan rikkaat suurimman osan.

      • Anonyymi

        Väliin jää vielä paljon 60000-70000 euroa tienaavia, mikä ei kerro
        varsinaisesta rikkaudesta.


    • Anonyymi

      Porvarit mistään ihmisoikeuksista ole koskaan mitään tienneetkään.

    • Anonyymi

      Oikeistolla ja äärioikeistolla on sama katsantokanta.
      Halla-aho aloitti bloginpitäjäuransa lauseella:
      "Minä vihaan ihmisoikeuksia".

      • Anonyymi

        Suomessa on ihmisoikeudet vain rikkailla, kun on oikeisto-äärioikeistohallitus.


    • Anonyymi

      Ikävä esimaku on tulevasta hallituskaudesta, ei voi muuta sanoa,
      mutta eipä muuta odottanutkaan.

    • Anonyymi

      Tähän lahtari pyrkii, työväestön kustannuksella, venäjän sota on siitä oiva esimerkki.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe