Käräjät pitivät terrorismiharjoittelua lähes vaarattomana

https://yle.fi/a/74-20029392

Helsingin käräjäoikeus on tuominnut Suomessa asuvan muslimin neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen kouluttautumisesta terrorismirikoksen tekemistä varten.

Kun terrorismi on yhteiskuntaa pahiten uhkaavaa rikoslajia, niin aika kevyesti sen harjoittelusta selviää. Tarkoittaa helposti sitä, että Suomesta voisi tulla islamilaisen terrorismin "koulutuskeskus", josta sitten mentäisiin ehkä jopa Suomen passia apuna käyttäen kohdemaahan tekemään iskut ja palattaisiin sitten Suomeen takaisin. Suomihan ei luovuta kuolemanrangistuksen uhanalaisia, niin ettei huonosti kävisi, vaikka jäisi kiinnikin. Hyvätasoinen hotellimajoitus pienin liikkumisrajoituksin kymmeneksi vuodeksi tjsp.

14

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopeutusta uuteen kulttuuriin siis suomalaisille.

• Anonyymi

Kyllähän persulapsetkin kotona harjoittelee vihapuheita ja sarjarasismii ja valheita !!

• Anonyymi

Olikohan nais tuomarit asialla?

• Anonyymi

Nytkin on suomessa pidätettynä suomalaisia äärioikeisto natsipersuja terrorismi aikeista !! Vierasmaalaista saksalaista laatu aatetta kannattavat !! Natsipersut pitäisi karkoittaa Saksaan !!

• Anonyymi

Vieläkö Halla-aho ampuu suvakkien kuvia?

• Anonyymi

Saavat hyvää hoivaa Suomessa jaksavat lähteä hyvin maailmalle

• Anonyymi

Suomen passia annettu automaattisesti kunniakansalaisille

• Anonyymi

Saavat sikailla suomen passia heiluttaen

• Anonyymi

Ainut terrorismi jolle minulta löytyy ymmärrystä on vasemmistoterroristi, koska vassarit ovat oikealla asialla ja parhaita.

• Anonyymi

Kyllävain, saavat riehua, räyhätä ja rikkoa paikkoja, mutta sehän on sitä hienompaa ilmaisua vain.

• Anonyymi

On tämä niin säälittävää, kun tulee ilmi, ullatus, ullatus, että Suomi on hyvä lepopaikka terroristisolulle valmentautua ja suunnitella mahdollista terrorismitekoa, niin mitä nämä pullamössöpiipittäjät osaavat siihen sanoa.. persu,persu,persu... Olette te varsinaisen säälittäviä, ettekä ilmeisesti osaa edes aiheessa pysyä.
      Kun asioihin pitäisi herätä, olla huolissaan ja miettiä, miten varautua ettei täällä tapahdu mitään laitonta toimintaa sekä pitää myös huoli siitä ettei yhteiskuntaamme käytetä hyväksi moisiin toimiin niin mitäpä piiperöt siihen: he pöyristyvät ja saivat hillittömät vatsakrampit, kun persu sanoi sanan MAAHAMUUTTAJA (tosin lauseessa maahanmuuttajan tulisi integroitua...)..

• Anonyymi

Miksi jätkää ei poisteta Suomesta. Se tuskin tekee parannuksen vaan aikoo tehdä terroriteon ihan takuulla.

• Anonyymi

Osana vihreää taleban siirtymää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe