Käräjät pitivät terrorismiharjoittelua lähes vaarattomana

https://yle.fi/a/74-20029392

Helsingin käräjäoikeus on tuominnut Suomessa asuvan muslimin neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen kouluttautumisesta terrorismirikoksen tekemistä varten.

Kun terrorismi on yhteiskuntaa pahiten uhkaavaa rikoslajia, niin aika kevyesti sen harjoittelusta selviää. Tarkoittaa helposti sitä, että Suomesta voisi tulla islamilaisen terrorismin "koulutuskeskus", josta sitten mentäisiin ehkä jopa Suomen passia apuna käyttäen kohdemaahan tekemään iskut ja palattaisiin sitten Suomeen takaisin. Suomihan ei luovuta kuolemanrangistuksen uhanalaisia, niin ettei huonosti kävisi, vaikka jäisi kiinnikin. Hyvätasoinen hotellimajoitus pienin liikkumisrajoituksin kymmeneksi vuodeksi tjsp.

14

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopeutusta uuteen kulttuuriin siis suomalaisille.

    • Anonyymi

      Kyllähän persulapsetkin kotona harjoittelee vihapuheita ja sarjarasismii ja valheita !!

    • Anonyymi

      Olikohan nais tuomarit asialla?

    • Anonyymi

      Nytkin on suomessa pidätettynä suomalaisia äärioikeisto natsipersuja terrorismi aikeista !! Vierasmaalaista saksalaista laatu aatetta kannattavat !! Natsipersut pitäisi karkoittaa Saksaan !!

    • Anonyymi

      Vieläkö Halla-aho ampuu suvakkien kuvia?

    • Anonyymi

      Saavat hyvää hoivaa Suomessa jaksavat lähteä hyvin maailmalle

    • Anonyymi

      Suomen passia annettu automaattisesti kunniakansalaisille

      • Anonyymi

        Saavat sikailla suomen passia heiluttaen


    • Anonyymi

      Ainut terrorismi jolle minulta löytyy ymmärrystä on vasemmistoterroristi, koska vassarit ovat oikealla asialla ja parhaita.

      • Anonyymi

        Kyllävain, saavat riehua, räyhätä ja rikkoa paikkoja, mutta sehän on sitä hienompaa ilmaisua vain.


    • Anonyymi

      On tämä niin säälittävää, kun tulee ilmi, ullatus, ullatus, että Suomi on hyvä lepopaikka terroristisolulle valmentautua ja suunnitella mahdollista terrorismitekoa, niin mitä nämä pullamössöpiipittäjät osaavat siihen sanoa.. persu,persu,persu... Olette te varsinaisen säälittäviä, ettekä ilmeisesti osaa edes aiheessa pysyä.
      Kun asioihin pitäisi herätä, olla huolissaan ja miettiä, miten varautua ettei täällä tapahdu mitään laitonta toimintaa sekä pitää myös huoli siitä ettei yhteiskuntaamme käytetä hyväksi moisiin toimiin niin mitäpä piiperöt siihen: he pöyristyvät ja saivat hillittömät vatsakrampit, kun persu sanoi sanan MAAHAMUUTTAJA (tosin lauseessa maahanmuuttajan tulisi integroitua...)..

    • Anonyymi

      Miksi jätkää ei poisteta Suomesta. Se tuskin tekee parannuksen vaan aikoo tehdä terroriteon ihan takuulla.

    • Anonyymi

      Osana vihreää taleban siirtymää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe