Punasteleva G. Puna-Aho piipittää

Anonyymi-ap

Arhinmäki vähän säikytteli fasisteja ja punasteleva G. Puna-aho säikähti. Kehotti poliisia pitämään vasemmistoa silmällä. Kummallako silmällä sitä vasemmistoa pitäisi pitää, siitä Puna-aho ei sanonut mitään.

20

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

parempi kuolla nuorena , kun pienenä piipittää , vieläkö sen sanonut on hengissä 🤔

• Anonyymi

• Anonyymi

oliko se lalli joka näin sanoi ?

• Anonyymi

Onko ketjun aloittaja pakkomielteinen antipersu oikeasti lukenut Arhinmäen kansa kaduille! tekstin? Siinä oli todella uhkaava sävy ja väkivallalla flirttailua.

Vai onko aloittaja sitten sitä mieltä että demokraattisen vaalituloksen kyseenalaistaminen on ihan OK jos sen tekee vasemmistoliitto?

• Anonyymi

Persutollo nieli Arhinmäen syötin koukkuineen päivineen? Jokohan Jussi kohta uhoaa poliisia ja puolustusvoimia estämään vappumarsseille kokoontumisen......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persutollo nieli Arhinmäen syötin koukkuineen päivineen? Jokohan Jussi kohta uhoaa poliisia ja puolustusvoimia estämään vappumarsseille kokoontumisen......

Joo joo mutta onko aloittaja tai sinä edes lukeneet sitä Ärhinmäen feisbuuk-kommenttia? Stadin apulaispormestari flirttailee poliittisella väkivallalla ja kyseenalaistaa demokraattisten vaalien tuloksen, se ei ole kuule hyvä juttu ainakaan minun mielestäni. Ehkä sun mielestä sitten on?

• Anonyymi

No pitäisköhän vasemmisto-Paven laittaa se korkki kiinni vaikka ihan pysyvästi?

• Anonyymi

Koomista, että sivari-aho kehottaa poliiseja tekemään jotakin :D

Kaiken maailman tohtori voisi alkaa poliisista ja maahanmuutosta ja raja-valvonnasta vastaavaksi ministeriksi. Mutta eipä ole raukasta vastuuta kantamaan kovista puheistaan huolimatta. Pelkkä muka-älykäs puskahuutelija näyttää loppujen lopuksi olevan kyseessä. Olisi tarjolla näytön paikka mutta selkäranka ei riitä.

• Anonyymi

Olisihan se Halla-aholle paha paikka tuo poliisiministerin salkku, kun poliisin muuttaminen Persu-Gestapoksi tuskin onnistuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se Halla-aholle paha paikka tuo poliisiministerin salkku, kun poliisin muuttaminen Persu-Gestapoksi tuskin onnistuisi.

Poliisissa yliedustus persujen-äänestäjiä, koko väestöön verrattuna, ei sinne poliisiks kovin monet hipit pyri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisissa yliedustus persujen-äänestäjiä, koko väestöön verrattuna, ei sinne poliisiks kovin monet hipit pyri.

Maahanmuuttajien yliedustus rikollisuudessa selittyy kokonaan persujen yliedustuksella poliisissa.

• Anonyymi

SS hoitaa.

• Anonyymi

Nieleskelevä punaposki rauhoittavissa aineissa on johtaja.
      Miksi se tapittaa aina ilmeettömänä lattiannurkkia pälyillen ?
      Ei koskaan katso ketää päin tai silmiin, jolle puhuu niinkuin sivistynyt ihminen tekee.

• Anonyymi

silmiin katsominen on haastamisen merkki !!! siitä tulee taistelu

• Anonyymi

eräs uskovainen papin pentu sanoi minulla olevan paha silmä 🤣🤣🤣
      ehkä lalli olisi minun mittapuulla kuoropoika 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Vasurit on peräsuolesta.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe