Ihana ääni nuorella miehellä ja mikä tulkinta!
Tämä mummo itkee liikutuksesta joka kerta kuunnellessaan hänen laulamaansa kappaletta Rakas.
Tinny Tattari!
24
559
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti kappalevalinta osuu kohdalleen finaalissa.
Varmasti tulee ääniä. - Anonyymi
Hups, innoissani kirjoitin Timmyn nimenkin vahingossa väärin, mutta ihanasti lauloi taas.
- Anonyymi
Minun suosikkini on Onni!! Mikä ääni nuorella miehellä! Ei mitään tusinatavaraa.
- Anonyymi
Se on tietenkin makuasia. Näin ei saisi sanoa, mutta juuri Onni on minun mielestäni enemmän tusinatavaraa, kuin Timmy.
Mutta, jänskätään, miten heillä menee.
Hyvin on mennyt joka tapauksessa, kun ovat finaalissa neljän parhaan joukosaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tietenkin makuasia. Näin ei saisi sanoa, mutta juuri Onni on minun mielestäni enemmän tusinatavaraa, kuin Timmy.
Hyvin on mennyt joka tapauksessa, kun ovat finaalissa neljän parhaan joukosaa.Onnin ääni ei todellakaan ole tusinatavaraa, vaan erittäin persoonallinen. Ei löydy kyllä joka pojalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnin ääni ei todellakaan ole tusinatavaraa, vaan erittäin persoonallinen. Ei löydy kyllä joka pojalta.
No nyt! Nyt Onni laulaa ihan mahtavasti tämän toisen kappaleen.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt! Nyt Onni laulaa ihan mahtavasti tämän toisen kappaleen.!
Onni onneksi voitti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on mennyt joka tapauksessa, kun ovat finaalissa neljän parhaan joukosaa.Tusina tavaraa???
Ok.
No,meitä tosiaan on moneen.
Itseeni ei oikein kymmenettä kertaa uppoa samat suruvirret ja itkuinen selostis vielä päälle tulkinnasta, että varmistaa että huomasihan kaikki että mä nyt tulkitsin tämän surullisesti.
Kyllä Onnin ja Emmin äänet oli aivan omaa tasoaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tusina tavaraa???
Ok.
No,meitä tosiaan on moneen.
Itseeni ei oikein kymmenettä kertaa uppoa samat suruvirret ja itkuinen selostis vielä päälle tulkinnasta, että varmistaa että huomasihan kaikki että mä nyt tulkitsin tämän surullisesti.
Kyllä Onnin ja Emmin äänet oli aivan omaa tasoaanSamoin ajattelen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onni onneksi voitti!
Miten tuli kuitenkin mieleen, että järjestettiin voitto Tonin ja Sipen teamille, koska tämä oli heidän viimeinen kertansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuli kuitenkin mieleen, että järjestettiin voitto Tonin ja Sipen teamille, koska tämä oli heidän viimeinen kertansa.
🤣🤣🤣🤣🤣 oot kyllä aika kujalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ollikin voitti viimeisessä, keskenjääneessä jaksossaan, mikä oli kyllä kaunista ja voittaja oli hyvä.
- Anonyymi
Olisin toivonut Emil Pohjasen olevan myös vielä mukana.
- Anonyymi
Oi, oi, varmaan kohta vilustun tähän sohvalle, kun Timmy taas laulaa. Kylmät väreet vaan ravisuttelevat.
Melkoinen tulkitsija. - Anonyymi
Todella hyvä ääni Onnea ja menestystä👍🧡
- Anonyymi
Kenellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä?
Tarkoitan, kun joku puhuu Timmystä, joku Onnista ja Emilkin on mainittu.
- Anonyymi
Timmy oli ylivoimaisesti paras väärä tyyppi voitti. Emil taas oli huonoakin huonompi.
- Anonyymi
Makuasioita.
- Anonyymi
Jos kyseessä ois ollut miten saan mummojen sympatiat
- Anonyymi
Näin juuri Tinny oli paras väärä voitti. Mutta Tinnylle👍
- Anonyymi
Mitä tapahtui, elastisen suuret puheet auttamisesra valuivat hiekkaan?
- Anonyymi
Eihän noista kuulla juuri kenestäkään enää mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900